Ik krijg het prima voor elkaar om een layer te centreren op het scherm als de knop zichtbaar op het scherm staat. (Dus je hoeft niet te scrollen om de knop te zien).
Maar het gaat fout als ik een lange pagina heb en de knop voor het tonen van de layer onderaan staat. Dan wordt de layer wel gecentreerd getoond, maar op dezelfde positie als dat het beeld niet zou hebben gescrolld.
Beetje onduidelijk ...
Dit scriptje gebruik ik ( en ik heb echt al behoorlijk gezocht hoor!)
Maar het gaat fout als ik een lange pagina heb en de knop voor het tonen van de layer onderaan staat. Dan wordt de layer wel gecentreerd getoond, maar op dezelfde positie als dat het beeld niet zou hebben gescrolld.
Beetje onduidelijk ...
Dit scriptje gebruik ik ( en ik heb echt al behoorlijk gezocht hoor!)
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| //get platform info agt = navigator.userAgent.toLowerCase(); ie = (document.all) ? 1:0 ie4 = (agt.indexOf('msie 4')!=-1) ? 1:0 ie5 = (agt.indexOf('msie 5')!=-1) ? 1:0 ie6 = (agt.indexOf('msie 6')!=-1) ? 1:0 ns4 = (document.layers && parseInt(navigator.appVersion)>=4) ? 1:0 ns6 = (document.getElementById) ? 1:0 win = ( (agt.indexOf("win")!=-1) || (agt.indexOf("16bit")!=-1) ) mac = (agt.indexOf("mac")!=-1); imgs = (document.images) ? 1:0 function toggleLayer(id){ LeftPosition = (screen.width) ? (screen.width-400)/2 : 0; TopPosition = (screen.height) ? (screen.height-400)/2 : 0; if(ie){ obj = document.all(id); }else if(ns6){ obj = document.getElementById(id); } // Alleen uitvoeren indien het 1 van de bovenstaande browsers is if(ie || ns6){ document.getElementById(id).style.left = LeftPosition + 'px'; document.getElementById(id).style.top = TopPosition + 'px'; (obj.style.visibility == "hidden") ? obj.style.visibility = "visible" : obj.style.visibility = "hidden" } } |
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 15:36 ]