traag opstarten met ethernet kaart

Pagina: 1
Acties:

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
casema heeft een ethernetkaart ingebouwd en geinstalled en nu doet me computer erg lang over het opstarten :(
hij zegt dat ie Win gaat opstarten en dan krijg ik de "mode code tabels ofzo" en na die regels duurt het heeel lang voordat ik in in windows kom. Ook gelijk heel m'n systeem loopt langezamer :(

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? :'(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
windows zoekt een DHCP server... en die reageert blijkbaar nogal traaaag... (casema schijnt nogal traag te zijn dus dat komt goed uit :P)

Verwijderd

Geef hem een vast IP en het is weg. (KCMA werkt naar mijn met dynamische ip's) Kweet niet of dat werkt offcourse. Maar ik had eerst met netwerk kaart erin hangen, met clean install. Booten duurde toen veel langer. IP ed. ingesteld en de boottijd was weer normaal.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[geinmodus]
Netwerkkaarten en Casema? stappen ze eindelijk van die brakke DEMOS shit af..wer niet goed >:)
[/geinmodus]

Da's je netwerkkaart die ge-initialiseerd wordt, en als ze met DHCP werken vraagt-ie een Ip adres aan voor je kabel aansluiting.

Da's normaal dat het booten dan iets langer duurt.

Wil je voor bepaalde toepassingen zo min mogelijk rommel meestarten zou je een hardware profiel aan kunnen maken waar die kaart dan niet in zit...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 15:33
Casema en netwerkkaart, hoe heb je dat voor elkaar gekregen :?
Dat wil ik ook, misschien duurt het inladen dan geen 5 sec maar 4 sec ;)

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

hebben ze bij cas geen deny lists? lekker handig...

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
oke bedankt, ik ga ff proberen :)

>> over die ethernetkaarten; was een test van casema..... op elk tijdstip van de dag een constante snelheid tussen de 6.0 en 7.0 k/s, het wel is relaxter :)
maar het kan altijd beter :P

Verwijderd

6 a 7 shit,met die K*T dingen die we nu hebben mogen we blij zijn als we overdag 3 kb/sec hebben :(
Pagina: 1