[Outlook XP] Mail speelt verstoppertje

Pagina: 1
Acties:

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Sinds eergisteren heb ik vijf onwillige emailtjes. In het today-scherm wordt aangegeven dat ik 5 nieuwe emails heb in mijn inbox. Eenmaal aangekomen in mijn inbox zie ik die mails helemaal niet. Ook in de andere folders staan ze niet. rara hoe kan dit? :?
Ik denk niet dat het een virus is, want mijn Norton AV 2003 is helemaal "bij de tijd", bovendien verdwijnen er niet meer mailtjes.

Wie kan mij helpen? :>

Verwijderd

check eens of je niet een quota hebt en daar overheen zit (of bijna, want in sommige gevallen neemt hij mail in de queue ook mee).

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 12:31:
check eens of je niet een quota hebt en daar overheen zit (of bijna, want in sommige gevallen neemt hij mail in de queue ook mee).
Wat voor quota? Niet bij mijn provider toch? Ik laat niks op de server staan, dus dat kan het niet zijn. Ook binnen Outlook lijkt me dat er geen quota is, want ik kan mijn vandaag en gisteren binnen gehaalde mail wel gewoon zien.

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-08 16:35
per ongeluk niet op een verkeerde datum zodat ze helemaal vanonder staan of zo. Of anders gesorteerd. Sorteer ze eens op nummer ipv datum. Anders... euhm, ik weet et nie

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Killkees

Killkees

Topicstarter
Guru Evi schreef op 22 april 2003 @ 16:10:
per ongeluk niet op een verkeerde datum zodat ze helemaal vanonder staan of zo. Of anders gesorteerd. Sorteer ze eens op nummer ipv datum. Anders... euhm, ik weet et nie
Heb ik ook al geprobeerd. ben voor de zekerheid alle 1000+ mailtjes langsgescrold :D . Geen succes.