╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Wát wil je nou precies weten? Mocht je een SCSI HDD voor een AV systeem willen hebben, neem dan gewoon een 15K SCSI schijf met veel cache geheugen
http://www.storusclub.ru/...9ff395b21406dccd467bd.pdf
Dit is een AV gespecifierde Schijf waarin in de datasheet staat wat nu het verschil is tussen een SCSI server schijf en een SCSI AV schijf.
Server is meer IO en random acces. AV meer snelle en constante enventuele zeer lange nonstop doorvoer. (denk aan het capturen van een full PAL filmpje van 2 uur..
)
Ik geloof dat er bij seagate ook wel info te vinden is
Ik heb het voor je...
http://www.seagate.com/support/kb/disc/av.html
s6!
Dit is een AV gespecifierde Schijf waarin in de datasheet staat wat nu het verschil is tussen een SCSI server schijf en een SCSI AV schijf.
Server is meer IO en random acces. AV meer snelle en constante enventuele zeer lange nonstop doorvoer. (denk aan het capturen van een full PAL filmpje van 2 uur..
Ik geloof dat er bij seagate ook wel info te vinden is
Ik heb het voor je...
http://www.seagate.com/support/kb/disc/av.html
s6!
[ Voor 9% gewijzigd door under-world op 22-04-2003 12:08 ]
Mja, ik zie het meer als marketinggeblaat uit vervlogen tijden .. Voor AV heb je inderdaad een snelle en constante doorvoer nodig. De oplossing is simpel: een hoogtoerige schijf met veel cache
was wat gedateerd ja
, maar ik heb een interessante link toegevoegd....
Can a drive be modified for A/V applications?
Current generation Seagate SCSI drives have an embedded servo, so there is no thermal recalibration to interrupt the data flow. The high internal transfer rates, along with the default settings on data prefetch may make the drives sufficient for many A/V applications with no further "tuning".
If desired, the performance can be further enhanced by:
Increasing the cache buffer segment size, which will maximize the data prefetch feature of the drive >>
Turning off error logging (S.M.A.R.T.)
Turning off or limiting retries in case of data errors
qua marketing niet zo erg als agp 8x/4x vs agp 2x en ata 100 en 133 vs ata 66 .....
Can a drive be modified for A/V applications?
Current generation Seagate SCSI drives have an embedded servo, so there is no thermal recalibration to interrupt the data flow. The high internal transfer rates, along with the default settings on data prefetch may make the drives sufficient for many A/V applications with no further "tuning".
If desired, the performance can be further enhanced by:
Increasing the cache buffer segment size, which will maximize the data prefetch feature of the drive >>
Turning off error logging (S.M.A.R.T.)
Turning off or limiting retries in case of data errors
[ Voor 120% gewijzigd door under-world op 22-04-2003 12:18 ]
is voor mn stageverslag over harddisks
en er moet toch een hoofdstuk scsi in komen, en ik meost ook SCSI AV er in
en daarvan was mn kennis op 0, net zoveel als het aantal goeie resultaten via google, maar ik weet iig al meer
[ Voor 3% gewijzigd door Pubbert op 22-04-2003 12:50 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Pagina: 1