Toon posts:

Probleem Groupwise6: Agenda afspraken worden niet weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Probleem:

De afspraken in de agenda's van de gebruikers worden niet weergeven.

In de agenda van groupwise heeft men meerdere views. Hierin worden alle afpraken weergeven. In bepaalde gevallen gaat dit goed. Alle POSTED APPOINTMENTS worden namelijk correct weeregeven (day/week/month/multiuser view), echter de NORMAL APPOINTMENTS zijn slechts te zien in de Multiuser weergave. (en niet in de "normal"-weergave)

Groupwise is nieuw geinstalleerd en het probleem doet zich bij alle gebruikers voor.
We gaan er vanuit dat het probleem zich op de server bevind.

Verwijderd

NOS policy - updated 01/04/03

Op dit forum verwachten wij dat je zelf eerst op onderzoek uitgaat. Wat heb je bijvoorbeeld zelf allemaal geprobeerd, heb je de logboeken bekeken en heb je google en de search al geraadpleegt? Als ik deze thread open laat, dan zijn wij de eerste 10 postings bezig met het stellen van vragen over hoe jouw configuratie eruit ziet, zonder dat je echt een "nuttige" post krijgt. Dat noemen wij hier helpdesken, en dat is iets wat wij hier niet toestaan.

Je bent natuurlijk meer dan welkom om een informatief topic te openen, waarin duidelijk je probleem omschreven word, welke acties je zelf hebt ondernomen, en wat je precies wilt weten. Dit topic gaat op slot.

Welkom op GoT :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:48
Hier kunnen we nog wat weinig mee denk ik... waaraan heb je zelf gedacht hoe dit zou komen, wat heb je (dus) geprobeerd om dit op te lossen en wat staat er in evt. logfiles/configfiles e.d. ?

Nu komt het neer op "ik probeer [X] en het werkt niet. Help!". Dat werkt niet echt, natuurlijk.

Welkom op GoT trouwens :)

Edit: Ik zie dat r3b00t er nog wat sterker zo over denkt. Open dus gerust een nieuw topic, maar vermeldt dan wat meer informatie, zodat mensen je ook daadwerkelijk kunnen helpen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Wilke op 22-04-2003 12:14 ]

Dit topic is gesloten.