Een tumerok. Ben ooit begonnen als Mage/Healer. Op lvl 35 begon dit me te vervelen, toen ben ik omgetraind naar Melee/Healer. Dat was wel geinig en heb ik gespeeld tot lvl 48 ongeveer. Toen wilde ik weer eens wat anders en heb ik de skill reset gebruikt om een Missile/Invoker te maken (toen de invoker skills ook gefixed waren). Die laatste is ook erg leuk om te spelen.
Heb ook nog een Human en Lugian, maar die speel ik zelf eigenlijk nooit. Heb die races tijdens de beta al aardig gespeeld.
Sommige mensen spelen tig chars, sommige concentreren zich liever op 1. Zo werkt het met MMORPG's. Sommige mensen spelen minder, sommige mensen spelen veel. Als je MMORPG niet de kracht heeft om beide groepen op te vangen dan is het gedoemd te mislukken
Don't get me wrong. AC2 is een geweldig spel dat je maanden plezier kan leveren en mijn account blijft voorlopig nog wel ff actief in afwachting op de maandelijkse episodes. Maar de gehoopte 'kraker' is het helaas niet. Het skillsysteem is te beperkt, het levelsysteem is te beperkt en het craftingsysteem is te beperkt om lang te blijven boeien.
Om een vergelijking te scheppen... Ik heb AC1 ongeveer 2,5 jaar met veel plezier gespeeld.. wat dat betreft zijn ze er in de sequel niet op vooruit gegaan
Het sterke punt van AC1 is het uitgebreide skillsysteem en de enorme hoeveelheid dungeons en quests. Hadden ze dit gecombineerd met het schitterende craftsysteem van bijvoorbeeld Ultima Online dan was het geweldig geweest..
Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar SWG en WoW, maar helaas duurt beiden nog wel ff

Waarschijnlijk ga ik SWG wel importeren, aangezien de europese release nog langer op zich gaat laten wachten. Dan maar ff op een amerikaanse server spelen.
[
Voor 23% gewijzigd door
Bosmonster op 22-04-2003 14:54
]