Gratis 15-daagse trial van Asherons call 2

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Topicstarter
Aangezien er volgens mij geen actief ac2 topic is open ik maar ff een nieuwe, met de mededeling dat je nu 15 dagen gratis, en zonder creditcard, asherons call 2 kan spelen: http://www.gamer.nl/nieuws/17388

Ik heb gister de 800 mb via fileplanet gedowned ( en ik hoefde maar 20 min in line te wachten) en het ook al gespeeld, en het bevalt goed. Misschien kunnen we een soort alliance ofzo oprichten met andere GoT'ers

Hier komt iets hips te staan

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik probeer de trail nu uit voor ruim 2 daagjes, opzich bevalt AC2 me eigenlijk best wel. Mede doordat ik gewoon Ultima Online gewend ben :P Alleen wat mij gigantisch stoort is dat ik echt om de paar minuutjes een connectie probje krijg en dus even moet wachten voordat ik weer verder kan spelen. De gameplay zit wel snor, met een beetje verstand van een rpg kan je zo uit de voeten met AC2. Skill system is voor mij nogwat onduidelijk, is het wel slim om veel exp in een skill te plaatsen of kan je beter maar 1 skill trainen met een credit?
Verder, ik probeer wat van het landschap te zien en gewoon om even lekker te lvl'en en tot nu toe heb ik niet het gevoel dat ik ooit voor dit spel zal betalen :)

Om een party (alliance?) te maken in AC2 lijkt me wel kicken, me naam is Caffa ingame en volgens mij ben ik een lugian? Weet nu even de juiste naam niet , dat grote gedrocht :P

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid, ik zit op het middelste realm uit het rijtje: dawnsong, dit is volgens mij de engelstalige realm

Hier komt iets hips te staan

• Bosmonster
  • Laatst online: 29-12-2025

Bosmonster

*zucht*

Dawnsong is inderdaad Engelstalig. Ik speel hier al sinds het begin op.

Als je een NL allegiance zoekt: Low Lands is inmiddels ruim 200 nederlanders groot. http://forum.low-lands.nl

Het grootste nadeel van AC2 is dat er niks te doen is zodra je de level-cap hebt bereikt (lvl 50). Lvl 50 is in de huidige versie niet meer dan een maand of 2 - 3 werk en dan houdt het spel zo'n beetje op :(

Ow mijn ingame naam is "Bos" :) Al speel ik dus niet zo vaak meer aangezien ik al een aardige tijd lvl 50 ben :P

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2003 11:56 ]

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
tijd voor een mirror

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Je krijgt je trial account volgens mij bij de download via je GameSpy ID, dus aan een mirror heb je niet zoveel :P (zo werkte het in de beta iig)

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:34

The End

!Beginning

Bosmonster schreef op 22 April 2003 @ 11:54:
Dawnsong is inderdaad Engelstalig. Ik speel hier al sinds het begin op.

Als je een NL allegiance zoekt: Low Lands is inmiddels ruim 200 nederlanders groot. http://forum.low-lands.nl

Het grootste nadeel van AC2 is dat er niks te doen is zodra je de level-cap hebt bereikt (lvl 50). Lvl 50 is in de huidige versie niet meer dan een maand of 2 - 3 werk en dan houdt het spel zo'n beetje op :(

Ow mijn ingame naam is "Bos" :) Al speel ik dus niet zo vaak meer aangezien ik al een aardige tijd lvl 50 ben :P
Ik zit in een engelse allegiance 'Divine' met sinds zondag meer dan 1000 leden :) Als het goed is wordt dacht ik in mei/juni ergens de lvl cap veranderd.

Ik speel trouwens als sinds de release en ben nog geen lvl 50. Het maakt nogal uit hoeveel je aan het spelen bent en op wat voor manier. Als je met andere characters speelt is de belevenis ook heel anders. Ik heb 3 verschillende characters b.v. een human mage/enchanter(lvl 46) een melee/defender(lvl 26) en een (nieuwe) Lugian mage (lvl 4 :) )

Mijn ingame naam is 'Beholder'

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:15
Yes! Bedankt voor de link artec! Gaat heerlijk snel :)

Ben benieuwt hoe dit spel is. Hopelijk niet zo verslavend als everquest,want dat heb ik veels te veel gespeelt.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

The End schreef op 22 April 2003 @ 13:54:
[...]

Ik zit in een engelse allegiance 'Divine' met sinds zondag meer dan 1000 leden :) Als het goed is wordt dacht ik in mei/juni ergens de lvl cap veranderd.

Ik speel trouwens als sinds de release en ben nog geen lvl 50. Het maakt nogal uit hoeveel je aan het spelen bent en op wat voor manier. Als je met andere characters speelt is de belevenis ook heel anders. Ik heb 3 verschillende characters b.v. een human mage/enchanter(lvl 46) een melee/defender(lvl 26) en een (nieuwe) Lugian mage (lvl 4 :) )

Mijn ingame naam is 'Beholder'
Spijt me zeer, maar de level-cap gaat voorlopig niet gewijzigd worden ;) Laat staan in mei/juni. Het simpelweg verhogen van de level-cap is nagenoeg onmogelijk, aangezien werkelijk ALLES hierbij aangepast moet worden. Alle content, alle skills, etc, etc.. Wat ze wel willen doen is een soort lvl 50 'hero' systeem invoeren, wat het spelen op en 'na' level 50 iets meer inhoud moet gaan geven. Blijft een nogal improvisorische oplossing als je het mij vraagt, wat duidelijk de gebreken van het systeem blootlegt. Meer info over de plannen t/m de rest van dit jaar: http://www.accmty.com/idealbb/view.asp?topicID=38319 (zoals je ziet begint dit hero-systeem in augustus ;))

Echt moeilijk is het niet om lvl 50 te halen, daar hoef je bar weinig voor te doen. Er zijn tig quests die als je die alleen al zou doen je binnen enkele maanden naar 50 zouden brengen. Dit terwijl een beetje hunten in een groep bij bijvoorbeeld tyrants e.d. je nog meer xp oplevert.

2-3 maanden was voor mij met 'gewoon' spelen. Ik heb gewoon een fulltime baan en speelde savonds een paar uurtjes. Als je echt wilt kun je binnen een maand tot lvl 50 levelen of zelfs nog sneller.

Meerdere chars is voor mij niet echt weggelegd. Het voegt niks toe aan mijn spelervaring. Ik heb alle content gezien en gespeeld. En met mij vele anderen :)

Het enige wat nog enigszins interessant is zijn de maandelijkse updates en een beetje PvP'en. Want met het rap groeiende aantal lvl 50'ers hangen er ook steeds meer verveeld in de PvP gebieden rond :P

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2003 14:17 ]

Verwijderd

Ik zal het vannacht eens downloaden :)

• The End

The End

!Beginning

Bosmonster schreef op 22 april 2003 @ 14:14:
[...]

Spijt me zeer, maar de level-cap gaat voorlopig niet gewijzigd worden ;) Laat staan in mei/juni. Het simpelweg verhogen van de level-cap is nagenoeg onmogelijk, aangezien werkelijk ALLES hierbij aangepast moet worden. Alle content, alle skills, etc, etc.. Wat ze wel willen doen is een soort lvl 50 'hero' systeem invoeren, wat het spelen op en 'na' level 50 iets meer inhoud moet gaan geven. Blijft een nogal improvisorische oplossing als je het mij vraagt, wat duidelijk de gebreken van het systeem blootlegt. Meer info over de plannen t/m de rest van dit jaar: http://www.accmty.com/idealbb/view.asp?topicID=38319 (zoals je ziet begint dit hero-systeem in augustus ;))

Echt moeilijk is het niet om lvl 50 te halen, daar hoef je bar weinig voor te doen. Er zijn tig quests die als je die alleen al zou doen je binnen enkele maanden naar 50 zouden brengen. Dit terwijl een beetje hunten in een groep bij bijvoorbeeld tyrants e.d. je nog meer xp oplevert.

2-3 maanden was voor mij met 'gewoon' spelen. Ik heb gewoon een fulltime baan en speelde savonds een paar uurtjes. Als je echt wilt kun je binnen een maand tot lvl 50 levelen of zelfs nog sneller.

Meerdere chars is voor mij niet echt weggelegd. Het voegt niks toe aan mijn spelervaring. Ik heb alle content gezien en gespeeld. En met mij vele anderen :)

Het enige wat nog enigszins interessant is zijn de maandelijkse updates en een beetje PvP'en. Want met het rap groeiende aantal lvl 50'ers hangen er ook steeds meer verveeld in de PvP gebieden rond :P
Ja, dat hero systeem bedoel ik ook. Ik heb verder geen idee wat dat verder inhoud, maar dat zou wel 50+ moeten zijn.

Wat voor character heb je naar de lvl 50 gekregen, want dat maakt nogal verschil.

Er zijn ook vele anderen die wel meerdere character hebben :)

Verwijderd

is er al iemand die Dark age of Camelot en AC2 hebben gespeeld?... ik heb het enorm naar mijn zin in DAoC maar Dragon Empires en Starwars Galaxies zijn nog wel erg ver weg :)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Een tumerok. Ben ooit begonnen als Mage/Healer. Op lvl 35 begon dit me te vervelen, toen ben ik omgetraind naar Melee/Healer. Dat was wel geinig en heb ik gespeeld tot lvl 48 ongeveer. Toen wilde ik weer eens wat anders en heb ik de skill reset gebruikt om een Missile/Invoker te maken (toen de invoker skills ook gefixed waren). Die laatste is ook erg leuk om te spelen.

Heb ook nog een Human en Lugian, maar die speel ik zelf eigenlijk nooit. Heb die races tijdens de beta al aardig gespeeld.

Sommige mensen spelen tig chars, sommige concentreren zich liever op 1. Zo werkt het met MMORPG's. Sommige mensen spelen minder, sommige mensen spelen veel. Als je MMORPG niet de kracht heeft om beide groepen op te vangen dan is het gedoemd te mislukken :)

Don't get me wrong. AC2 is een geweldig spel dat je maanden plezier kan leveren en mijn account blijft voorlopig nog wel ff actief in afwachting op de maandelijkse episodes. Maar de gehoopte 'kraker' is het helaas niet. Het skillsysteem is te beperkt, het levelsysteem is te beperkt en het craftingsysteem is te beperkt om lang te blijven boeien.

Om een vergelijking te scheppen... Ik heb AC1 ongeveer 2,5 jaar met veel plezier gespeeld.. wat dat betreft zijn ze er in de sequel niet op vooruit gegaan :)

Het sterke punt van AC1 is het uitgebreide skillsysteem en de enorme hoeveelheid dungeons en quests. Hadden ze dit gecombineerd met het schitterende craftsysteem van bijvoorbeeld Ultima Online dan was het geweldig geweest..

Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar SWG en WoW, maar helaas duurt beiden nog wel ff :P Waarschijnlijk ga ik SWG wel importeren, aangezien de europese release nog langer op zich gaat laten wachten. Dan maar ff op een amerikaanse server spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2003 14:54 ]

• The End

The End

!Beginning

Helemaal mee eens :) Ik denk dat AC2 in de huidige vorm ook te beperkt is voor veel spelers. Ik ben iig niet van plan om een half jaar lang als lvl 50 door het leven te gaan. Maar voor nu heb ik nog genoeg te doen...
Ze hadden trouwens voor de release al gezegt dat ze de lvl cap langzaam zouden ophogen en nu blijkt dat dat helemaal niet kan; dat vind ik wel een beetje vreemd.

Verwijderd

The End schreef op 22 april 2003 @ 15:04:
Ze hadden trouwens voor de release al gezegt dat ze de lvl cap langzaam zouden ophogen en nu blijkt dat dat helemaal niet kan; dat vind ik wel een beetje vreemd.
Waaruit blijkt dat volgens jou?
De lvl cap zal zeker omhoog gaan.

En Bosmonster, lvl 50 binnen een maand?
Tja het kan als je geen leven hebt, alle quest 30 keer gaat herhalen, dezelfde monsters 10.000 keer killen etc, maar dat is nou niet echt de bedoeling lijkt me?

Ook maak je mij niet wijs dat je binnen een dag je complete tyrant armor set hebt.
Of de Soulbound weapons etc.

En straks krijgen we dat 'hero systeem' dus valt nog zat te beleven.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 22:36 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik wil de pret niet verstoren, maar aangezien de startpost niet echt voldoet en dat we Beta-Report: Asheron's Call 2 ook nog hebben, zeg ik dat jullie daar wel verder kunnen gaan :P

Edit:
Hmm, aangezien dat draadje ook zo goed als op de duizend zit mag er ook een nieuw draadje worden geopend, die voldoet aan wat er in Aanvullende FAQ en policies Spielerij staat, onder de kop "Hoe maak ik een goede startpost voor een 'groot' topic?" ;)

[ Voor 40% gewijzigd door White Dust op 22-04-2003 23:23 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.