ik heb vorige week een athlon 2,1 GHZ gekocht met een A7V8X moederbord. Nu zitten er 2 Maxtor schijven in, 1 van 15 gig en 1 van 40 gig. deze van 15 is primair. Enfin. Ik heb sinds vrijdag last van het feit dat ik Windows XP niet meer inkom. Als ik al mijn schijven behalve de primaire en ook mijn 2 cdrom's ontkoppel, ook dan kom ik XP niet meer in. IK zie het XP -logo, en dan een spontane reboot. Laatse goede windows-config runnen (via de F8) wil ook niet doen..deze reboot ook spontaan. Nu kijk ik bij het opstarten in het schermpje waar de schijven in staan (schermpje met de general specs van het systeem) en soms staat de schijf er niet eens tussen.
Nu heb ik de search van GOT gebruikt, en deze verteld mij dat Athlon nogal een zuigert kan zijn. Ik gebruik een 235 Watt voeding (zat standaard in de Aopen kast) en gebruik een oude Riva TNT2 64M videokaart .. deze slurpt geen power..
nu vraag ik mij af.. kan de athlon uit zichzelf al zoveel trekken dat mijn voeding het niet houdt ?
Nu heb ik de search van GOT gebruikt, en deze verteld mij dat Athlon nogal een zuigert kan zijn. Ik gebruik een 235 Watt voeding (zat standaard in de Aopen kast) en gebruik een oude Riva TNT2 64M videokaart .. deze slurpt geen power..
nu vraag ik mij af.. kan de athlon uit zichzelf al zoveel trekken dat mijn voeding het niet houdt ?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |