Ik heb een ong. maand geleden 2 telefoons incl. Abbo besteld. 1 bij GSMstunter en eentje bij GSMNederland.
GSMStunter: Nokia 3510i incl 2 jaar debitel abbo en EUR 192 retour.
GSMNederland: Nokia 7210 incl 2 jaar debitel 90 abbo
De debitel sim van GSMstunter zeggen we direct op en gebruiken we niet omdat het veel te duur bellen is, deze is ook niet nodig omdat ik nog een Sim van de zaak heb.
De telefoon van GSMStunter was de volgende dag al binnen.
Het abbonement werd mee gestuurd.
De telefoon van GSMNederland werd het veel te laat (5 dagen) onder rembours (10 Euro) verstuurd, terwijl deze op voorraad was. Na telefonisch contact bleek dat er alleen 7210 toestellen beschikbaar waren waar een italiaanse handleiding bij zat. Ik heb ze verteld dat ik geen bezwaar had tegen een italiaanse handleiding, aangezien ik er toch niet in kijk. Ze hebben toen het toestel direct verstuurd.
De SIM-kaart (die mijn vriendin in haar Nokia 3510i wil gebruiken) hebben we nooit onvangen. Als ik GSMNederland een mailtje stuur, dan sturen ze terug
Ik moet straks al wel betalen voor het abbo, maar ik kan niet bellen....wat moet ik doen ?
GSMStunter: Nokia 3510i incl 2 jaar debitel abbo en EUR 192 retour.
GSMNederland: Nokia 7210 incl 2 jaar debitel 90 abbo
De debitel sim van GSMstunter zeggen we direct op en gebruiken we niet omdat het veel te duur bellen is, deze is ook niet nodig omdat ik nog een Sim van de zaak heb.
De telefoon van GSMStunter was de volgende dag al binnen.
Het abbonement werd mee gestuurd.
De telefoon van GSMNederland werd het veel te laat (5 dagen) onder rembours (10 Euro) verstuurd, terwijl deze op voorraad was. Na telefonisch contact bleek dat er alleen 7210 toestellen beschikbaar waren waar een italiaanse handleiding bij zat. Ik heb ze verteld dat ik geen bezwaar had tegen een italiaanse handleiding, aangezien ik er toch niet in kijk. Ze hebben toen het toestel direct verstuurd.
De SIM-kaart (die mijn vriendin in haar Nokia 3510i wil gebruiken) hebben we nooit onvangen. Als ik GSMNederland een mailtje stuur, dan sturen ze terug
Ik weet zeker dat ik geen sim heb ontvangen, en ik vermoed dat er bij GSMNederland een foutje is gemaakt met het versturen. Waaraschijnlijk doordat het in de mioddag met spoed is gegaan, aangezien ik het toestel graag wilde hebben.Dit is een zeer vreemde situatie, aangezien we normaliter het toestel pas opsturen als u aangesloten bent en dan wordt de simkaart uiteraard meteen meegestuurd. De simkaart zou zich in dezelfde doos als het toestel moeten bevinden.
Ik moet straks al wel betalen voor het abbo, maar ik kan niet bellen....wat moet ik doen ?
Koffie en meer...