Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Mod-ideeen topic

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 09:17
Ik heb zitten zoeken maar ik heb nog geen topic gevonden waar mensen een beetje kunnen brainstormen en ideeen opdoen voor modbare spullen/dingen/apparaten etc. Dus bij deze een topic voor dingen die je wil gaan modden of ideeen die anderen kunnen helpen. Ik heb zoals zovelen hier een hele berg computerspul liggen waar nog zeker een computer van te maken is (p166 maar het gaat om het idee..) vandaar dat ik daar over na aan het denken was, ik heb geen zin weer 'gewoon' een pc in elkaar te schroeven. hier een paar voorzetjes die ik wellicht wil realiseren:

- Watercooler mod: Afbeeldingslocatie: http://www.aqua-system.nl/gifs/0698C.jpg. Het mooie is dat hier al een radiator in zit (en verwarming overigens). die verwarming kan er dus uit en die tank kan mooi dienen als reservoir voor de watercooling. Het water loopt door de bestaande leidingen heen en dus supercool.. moet kunnen dacht ik.

- Cd-speler mod: ik heb hier 2 cdspelers staan die niets meer doen. ik heb opgemeten en er past pzies een miniatx bordje in, moet ik alleen nog een lage videokaart vinden maar die heb ik ergens gezien, netwerkkaart heb ik al. voeding slopen moet dan dus ook qua hoogte. cd tray vervangen door dvd speler etc. niet heel origineel maar past vervolgens wel mooi in mijn stereotoren ;)

en nu jullie!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

We hebben dit al:

[rml][ CM] Goedkope vervangende CM spullen[/rml]

En dat komt in de buurt ;)

System specs

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 09:17
ja maar ik had het meer over dingen waar je in/op/over/achter/door kan modden. stofzuigers, boormachines, vissenkommen, koelboxen en noem maar op. Als dit een niet levensvatbaar topic is dan zie ik het wel :'( *snif*

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 12:08
denk niet dat iemand hier opwacht :S

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Volgens mij is heir al een topic over geweest, maar de conclusie daarvan was wel dat de lol van het modden grotendeels bestaat uit het bedenken van orginele ideeën.... Dus dan zijn dit soort topics "pretbederf".

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Casemod brainstorm/opsomtopics zijn er al zovaak geweest. Loopt meestal uit in wilde en niet haalbare fantasieen. Eventueel kun je er eentje schoppen en je idee daar plaatsen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.