Toon posts:

site wordt automatisch geredirect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier een vreemd probleem, een collega wil www.planet.nl bezoeken, maar dit lukt niet hij wodt automatisch doorgelinkt naar www.planet.nl/klantenservice. Dit probleem doet zich ook bij een aantal andere collega's voor. Maar het vreemde is dat bij mezelf en een aantal collega's waar ik dit ook getest heb wel gewoon goed gaat.

Ik heb zijn history en zijn gecachte bestanden opgeschoond, cookies verwijderd. Beveiligingsinstellingen op standaard gezet, internet explorer instellingen weer hersteld. niets helpt. ik heb z'n hosts bestand nagekeken ook daar staat niets in.

Waar kan dit aan liggen? Waar kan ik nog meer naar kijken? :? :?

BvD

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
en als je gewoon www.planet.nl intikt en als die pagina geladen is op CTRL+F5 drukt, gaat ie dan ook niet naar de homepage?

Verwijderd

Topicstarter
nee dat helpt ook niet

Verwijderd

[baas-mode]Zouden jullie niet eens gaan werken ipv allerlei websites te gaan bezoeken??[/baas-mode]

Tuurlijk helpt dat niet, je refresht dan de huidige pagina, je gaat dus niet naar degene die je wilt bezoeken. Misschien moet ie het vanmiddag nog eens proberen, en anders eens naar een fatsoenlijke website gaan ;)

Verwijderd

Topicstarter
[werknemer-mode]die site moet gewoon werken (8> [/werknemer-mode]

dit probleem speelt al wat langer schijnbaar dus, je oplossing vanmiddag proberen werkt niet. :)

Maar wat ik zo vreemd vind aan dit probleem vind is dat het bij een aantal fout en bij een aantal goed gaat. Terwijl deze pc's via de zelfde image gestandariseerd zijn ze hebben allemaal dezelfde proxyinstellingen ie instellingen etc. een beetje vaag dus.

Maar goed, waar zou ik nog meer naar kunnen kijken

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 09:00:
[baas-mode]Zouden jullie niet eens gaan werken ipv allerlei websites te gaan bezoeken??[/baas-mode]

Tuurlijk helpt dat niet, je refresht dan de huidige pagina, je gaat dus niet naar degene die je wilt bezoeken. Misschien moet ie het vanmiddag nog eens proberen, en anders eens naar een fatsoenlijke website gaan ;)
hoor wie het zegt............. >:)

en wat gebeurt er als je in de adresbalk intikt: 195.121.244.196
Pagina: 1