Eerst en vooral: Met de FAQ, Search en Google kom ik geen stap verder en het officiële UT2003-forum ligt plat.
Het is hier al eerder besproken op GoT maar er wordt geen oplossing in aangeboden.
Het probleem: tijdens het spelen van het spel heb ik op willekeurige momenten vastlopers, ook in het menu. Het beeld en geluid blijven hangen en ik moet de pc met de powerknop herstarten.
Wat ik geprobeerd heb:
-verschillende Detonators en VIA 4in1 drivers
-het spel draaien in OpenGL en DirectX
-software audio ingesteld
-windows herinstalleerd
-update geïnstalleerd, maar na installatie wil het spel niet meer opstarten bij mij
Specs:
-MSI K7T 266 Pro
-AMD Athlon XP 2000+
-Samsung 512 MB PC 2100
-Abit Siluro GeForce 4 Ti 4200 250/500 (standaard)
-Hercules Gamesurround Fortissimo 2
-Microsoft Windows XP Professional Build 2600 + Service Pack 1
-Via Hyperion 4in1 4.45v
-Detonator 43.45
-DirectX 9a
CPU, moederbord, geheugen en videokaart lopen op standaard instellingen (videokaart kan alle andere games probleemloos aan op 300/600 ipv 250/500).
Het is hier al eerder besproken op GoT maar er wordt geen oplossing in aangeboden.
Het probleem: tijdens het spelen van het spel heb ik op willekeurige momenten vastlopers, ook in het menu. Het beeld en geluid blijven hangen en ik moet de pc met de powerknop herstarten.
Wat ik geprobeerd heb:
-verschillende Detonators en VIA 4in1 drivers
-het spel draaien in OpenGL en DirectX
-software audio ingesteld
-windows herinstalleerd
-update geïnstalleerd, maar na installatie wil het spel niet meer opstarten bij mij
Specs:
-MSI K7T 266 Pro
-AMD Athlon XP 2000+
-Samsung 512 MB PC 2100
-Abit Siluro GeForce 4 Ti 4200 250/500 (standaard)
-Hercules Gamesurround Fortissimo 2
-Microsoft Windows XP Professional Build 2600 + Service Pack 1
-Via Hyperion 4in1 4.45v
-Detonator 43.45
-DirectX 9a
CPU, moederbord, geheugen en videokaart lopen op standaard instellingen (videokaart kan alle andere games probleemloos aan op 300/600 ipv 250/500).