Premiere 6.5 vraag

Pagina: 1
Acties:

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:19

TiMMieJ

PSN: Orixez

Topicstarter
Ik ben net bezig met videobewerken en zit nu eigenlijk al een beetje vast.
Ik heb dus voor een CS movie pics gecaptured uit een CS demo met het welbekende startmovie command. Nu ging ik dit bewerken met videomach maar daar werd mijn beeld na ong. 900 plaatjes ineens in grijstinten weergegeven.
Dus ik premiere 6.5 maar eens opgezocht. Een beetje gekeken in guides en zelf een beetje raak geklooit maar nu werkt het even tegen. Als ik dus in een bin map mijn movie directory importeer komen deze er netjes te staan. Hier haal ik dan mijn plaatjes ertussen uit die ik niet in de film wil hebben. De overige sleep ik dan naar de timeline (video 1). Dit eenmaal gedaan komen de plaatjes er maar tot ong 1000 plaatjes te staan. Dat vond ik wel vreemd maar toen ik voor de gein een preview wilde afspelen kwam ik er dus achter waarom er maar 1000 konden staan. Wat premiere nu dus doet is dat ie voor elke frame/plaatje dus 5 seconden uittrekt en is de movie dus al een 1,5 uur lang ineens :/ Dit is natuurlijk niet egt de bedoeling.... Ik kom er niet uit hoe ik dus elk plaatje een normale tijd kan laten staan om dus een vloeiende movie te krijgen. De plaatjes zijn op 30 fps gecaptured. Dus de tijd per plaatje moet iets van 0,02 sec zijn en geen 5. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit normaal zet :?????? BVD!!!!!

Verwijderd

Ik weet niet of het werkt, sinds ik versie 5 gebruikte een jaar geleden...:)

Bij Project --> settings --> video settings

de data range veranderen. Ik geloof dat ik zo mijn probleem toen wel eens heb opgelost.

• TiMMieJ

TiMMieJ

Topicstarter
okie ik gaat het proberen. Soms krijg ik et nu ineens wel voor elkaar door pal video of ntsc video als keuze te nemen in het begin maar niet altijd is dus een beetje vreemd.

• TiMMieJ

TiMMieJ

Topicstarter
hmmm ik heb eens even gekeken maar ik zie bij video settings nix van data range :?

Verwijderd

hmmz, dat kan zijn omdat ik versie 5 gebruikte.....