Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik zou nooit meer een lexmark kopen.. das mijn ervaring.. Bagger printers.. Kwaliteit prints valt over het algemeen tegen, maar de aanschaf is vaak wel erg laag.
Wil je een redelijk geprijsde All-in-one, kijk dan naar de HP's (PSC ofsowiets)
Wil je een redelijk geprijsde All-in-one, kijk dan naar de HP's (PSC ofsowiets)
Dat is mijn ervaring ook. De printouts van die all-in-ones van Lexmark zijn verre van mooi imho .... mijn Epson Stylus Color 400 deed het 4 jaar geleden al mooier ...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
De HP's zou ik je ook niet aanraden. Zit meestal bagger software bij. Helaas heb ik op m'n werk regelmatig met die ondingen te maken.
Verwijderd
Het is wel wat, maar ik zou het zelf niet kopen:
- Inktcartridges zijn nog duurder dan HP's
- Kwalitatief ben ik er niet weg zijn
- Afdrukkwaliteit is minder dan een HP/Canon
Persoonlijk zou iets meer geld uitgeven en gaan voor de HP PSC 2110, betere kwaliteit, ongeveer even compact en ik als beste getest door o.a. de Consumentenbond.
PS: Half on-topic: Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd voor Algemeen Printer-topic, er is hier op GoT best weinig info over en toch heeft iedereen het nodig.....
- Inktcartridges zijn nog duurder dan HP's
- Kwalitatief ben ik er niet weg zijn
- Afdrukkwaliteit is minder dan een HP/Canon
Persoonlijk zou iets meer geld uitgeven en gaan voor de HP PSC 2110, betere kwaliteit, ongeveer even compact en ik als beste getest door o.a. de Consumentenbond.
PS: Half on-topic: Wordt het zo langzamerhand niet eens tijd voor Algemeen Printer-topic, er is hier op GoT best weinig info over en toch heeft iedereen het nodig.....
Eigenlijk wel ja. 4 uur geleden zelf een printertopic geopend en nog geen enkele reply.Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 00:07:
best zonde
[rml][ Copier] HW wordt niet door windows herkend[/rml]#
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
NIET AANSCHAFFEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had er zelf een aangeschaft.
Volgens de verkoper, en Lexmark zelf werkte deze met XP.
Mooi niet dus, kreeg dat ding niet aan de praat.
Na velle uren installeren, proberen heb ik dat ding een slinger gegeven ($@#!#@@#$)
De vuilnisbak, daar werktie goed
Later vond ik diverse forums waar erg veel gal werd gespuwd over de printers (zeker de all-in-one) van Lexmark
Heb nu een HP PSC 2110.
Werkt helemaal top
Pespaar veel ergenis en geld, en koop z'n HPtje
Ik had er zelf een aangeschaft.
Volgens de verkoper, en Lexmark zelf werkte deze met XP.
Mooi niet dus, kreeg dat ding niet aan de praat.
Na velle uren installeren, proberen heb ik dat ding een slinger gegeven ($@#!#@@#$)
De vuilnisbak, daar werktie goed
Later vond ik diverse forums waar erg veel gal werd gespuwd over de printers (zeker de all-in-one) van Lexmark
Heb nu een HP PSC 2110.
Werkt helemaal top
Pespaar veel ergenis en geld, en koop z'n HPtje
Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.
Pagina: 1