Toon posts:

postkantoor instellen voor outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb van een kennis gehoord dat er op de win 95 98 cdroms een progje zou staan van exchange waarmee je een postkantoor kunt instellen zodat je in een netwerk elkaars outlook agenda kunt bekijken en afspraken kunt beheren. weet iemand of dit klopt en of dit ook onder xp werkt. ik weet niet echt wat ik zoeken moet.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:38
Voor zover ik weet kan je in Outlook zelf instellen dat je je agenda wil delen. Waar het exact te vinden is weet ik zo 1-2-3 niet.
Delen vindt plaats via email. Updates worden naar het email adres van de ontvanger gestuurd.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Om gebruik te kunnen maken van dezelfde mail op elke computer, kan je het beste de data op een centrale plaats zetten (server, of pc die het 1ste aanstaat altijd ;) )
en alle outlook accounts daar naartoe laten wijzen,

outlook kan dat niet naar mijn mening, probeer het anders eens met Eudora deze werkt met een data map, deze kan je net als bovengenoemd verhaaltje een centrale plek toewijzen zodat je er overal bij kunt,

mogelijk je oplossing :)

suc6 :)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:38
AMD_er schreef op 22 April 2003 @ 07:33:
Om gebruik te kunnen maken van dezelfde mail op elke computer, kan je het beste de data op een centrale plaats zetten (server, of pc die het 1ste aanstaat altijd ;) )
..
Het gaat niet om email maar om de agenda functie in outlook.
..elkaars outlook agenda kunt bekijken en afspraken kunt beheren