Toon posts:

Excel reageert niet

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ff de boel doorgebladerd, voor een antwoord op mijn probleem, maar ik kan niets vinden of lees er overheen, sorry dan.

Start net excel op, om ff een lijstje in te vullen wat ik iedere week maak, maar nou opeens kan ik helmaal niets meer intypen. Excel reageert nergens op.
Andere bestanden gedaan en ook niets mogelijk om in te vullen.

Wat ik gedaan heb weet ik niet, ben verder geen ster in excel, weet hoe de lijstjes in te vullen en klaar. Wie kan me helpen, zodat de tekens di ik type weer op het scherm komen?

TNKX

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Excel reageert dus nog wel maar er komen geen gegevens op je blad te staan??

Als ik 3x mag raden gebruik je Excel XP, niet origineel, en als je iets intypt komt er helemaal onder te staan dat het document vergrendeld is.

Hoeveel heb ik goed?

Juist

Verwijderd

Topicstarter
het is idd excel xp, maar iets over een document vegrendeld zie ik nergens staan, paar dagen terug deed die het nog gewoon, geloof daarstraks zelf ook nog.

Heb ik nou per ongeluk wat aan of uitgevinkt ofzo of is er wat anders aan de hand?

-EDIT-

zie nu dat er hetzelfde is met Word, daar wel document vergrendeld onderaan het scherm.

Is er een oplossing voor dit probleem. vroeger nooit last mee gehad.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 22:12 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

http://www.microsoft.com/...licenties/mpa/default.asp
Kijk hier eens, weet niet hoelang hij het heeft gedaan, maar Jeldert doelt hier op :).

Verwijderd

Topicstarter
Dacht ik al misschien,

maar eerder ook wel zo geactiveerd geloof ik (illegaal) en bleef gewoon werken.
Nu dus opeens niet meer????????????

Maar dan moeten er toch meer mensen last van hebben?

Hoe kan ik zien in excel o.i.d dat die dus geactiveerd moet worden ofzo, want dat is die wel volgens mij

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als het illegaal is, zal dat waarschijnlijk wel de reden zijn dat hij niet geactiveerd is.
Hoe weet ik of mijn product is geactiveerd?

In alle Office XP-producten kunnen gebruikers met de opdracht Product activeren in het menu Help de activeringsstatus van het product bekijken. In Windows kunnen gebruikers de opdracht Product activeren gebruiken in het menu Start onder Programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset.
Kijk hier eens naar, de beste oplossing zal zijn om hem in de winkel te kopen :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.