Goedkoop Provision breedbeeld

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-08 14:26
Ik wou dit breedbeeld gaan kopen: Provision PRTV28-SG voor maar 349 euro

het is deze tv:

Afbeeldingslocatie: http://audiovideo.2dehands.nl/fotos/2287792.jpg

Het leek me wel wat, en ik zoek ook niet echt iets heel bijzonders, maar ik wou ff weten of het niet echt compleet bagger was? Weet iemand hier iets meer van?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Waar is hij te koop? Kan je hem niet in de winkel bekijken?

Voor dat geld geen beste kwaliteit verwachten, of er mee te leven valt is maar de vraag natuurlijk ... :)

edit: ik zie net dat het een 2dehandsje is

[ Voor 13% gewijzigd door dreeke op 21-04-2003 21:07 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

de provision dvd spelers schijnen erg goed te zijn (deze kosten maar 89 euro)
Weet niet hoe het met de tv zit maar denk dat het wel redelijk zal zijn net als de dvd spelers

• DarkShadow
nee, hij is van een 2e hands site, maar het is geen 2e handsje, hij is nieuw, wordt geinstalleerd etc, daarom vertrouw ik het opzich ook wel, omdat ik gewoon pas hoef te betalen als hij is geinstalleerd is en het allemaal werkt

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

ik heb zelf op mn kamer en provision DVD speler (zoals enigma beschrijft een top dingetje voor weinig, maar dat terzijde) en een (52cm ofzo) Televisie van provision. Ik zie deze tv ook vaak onder andere merken staan zoals Lenko dat is volgens mij de fabrikant en provision plakt hun stickertje erop.
Ik ben erg tevreden over deze spullen, je moet ze natuurlijk niet vergelijken met "grote" (en vaak dure) merken, maar voor weining geld zit je toch best lekker bij provision. Teminste dat is mijn mening :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

van Audiovideo.2dehands.nl ofniet...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Die DVD speler is idd wel goed. Ik heb em wel eens werkend gezien op een 72 cm TV en het beeld was een stuk beter dan zo'n cheapo Cyberhome spelertje! :)

Als het bij de tv's net zo goed zit dan is het wel waar voor je geld :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-08 22:16
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 21:14:
van Audiovideo.2dehands.nl ofniet...
hij zegt net dat hij hem nieuw gaat kopen dus zal wel niet eey :X

• DarkShadow
yup, eigenlijk marktplaats maar dat boeit niet, hij staat daar ook

maar tnx, het is dus waarschijnlijk geen miskoop, mkay, dan gaat het door :)

Verwijderd

nou haha zit der toevallig geen rood/oranje stickertje op de 8terkant? ;)
want ''wij'' bij een rep bedrijf (tva) voor tv's video en audio app een maand of 2 gelden een hele zending provision tv's gehad en het zag er niet best uit. 8)
als je het contras heel hoog zette dan trokken alle lijnen op het testbeeld al krom, veel tv's met kleurvlekken in het beeld en in de ene tv zit een philips buis en de andere weer een thomson ze hebben vanalles door elkaar gebruikt
dus ik denk dat je beter een andere kan zoeken want ik vind het nogal brakke tv's
:r :r

Verwijderd

Ik heb er zelf ook eentje gehad maar ik heb hem maar snel door verkocht. De kleuren weergave is goed maar hij kan geen rechte lijn recht weergeven. Bovendien is de geluidskwaliteit uiterst minimaal (denk aan 37 cm tv). Het is wel een groot scherm maar dat is ook alles.

• DarkShadow
mwah voor geluid heb ik hem niet nodig (gebruik wel een dolby setje), maar dat van die beeldkwaliteit is dan wel jammer, maarja het is wel heel goedkoop, erg veel eis ik niet. weet iemand anders een breedbeeld in ongeveer dezelfde prijsklasse (ik weet het, het is niet veel) maar wel wat beter?

[ Voor 19% gewijzigd door DarkShadow op 22-04-2003 15:35 ]

Verwijderd

Ik vind €349,- vrij duur.
Nieuw was 'ie namelijk maar FL999,-

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Precies, 275 euro hooguit...

Dit soort technologie kent een hoge afschrijving

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Nieuwe aanbieding by de aldi al gezien?
De lijkt me zowieso beter. (en niet echt duurder).

Verwijderd

Lijkt me net wat Dufi zegt: Kijk even op http://www.aldi.nl/index_nl.htm. Denk dat
je die tv veel leuker gaat vinden.

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 01:19
ik ben ook niet blij met mijn provision tv, dat ding kan niet normaal doen :?

Hello fellow humans

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Wat, danst hij de samba in ze nakie? Wat bedoel je :?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 01:19
zenders die geprogrameert zijn vallen weg
beelt trekt krom
storen op de zenders
het wisselen van kanalen, wilt ie er soms een paar overslaan.

Hello fellow humans

• DarkShadow
mwah ik heb het ding bekeken, en het beeld zag er goed uit, niet krom, maarja, als het niet goed werkt ga ik er gewoon mee terug of verkoop ik hem weer een keer en dan koop ik wel een nieuwe... Die van de aldi is indeed mooi, maar geen breedbeeld...

Ik heb dezelfde tv trouwens voor nog wat goedkoper gevonden, nameijk 329 en 15 (ipv 30) euro verzendkosten, maar hij is ongebruikt, niet tweede hands.

Verwijderd

ik kan je het echt sterk afraden om zo een tv te kopen :)
want die tv's zijn echt brak het er zoals al eerder gezecht ongeveer 80 voor rep gehad en daar zijn er denk ik 30 goede van over gebleven ;) ;)
het beeld trekt pas krom als je het contrast wat hoger zet dus dat kan zijn dat je het nu nog niet ziet :) :)
ik kan je dus aanraden om toch naar iets beters te kijken, je kan beter iets meer uitgeven dan dat je zo een goedkope tv koopt. ;) ;)

Verwijderd

Najah ik denk dat de naam Provision :X al genoeg zegt en dat zoals 'peadrain' al zei het is gewoon troep :r :r :r

Neem liever iets van een bekend/beter merk zoals: sony, philips. Als dit te duur is koop dan een iets kleinere tv van een goed merk. Beter dan een grote TV van een goedkoop/zeerslecht merk

Verwijderd

Kijk eens voor Daewoo breedbeeld TV ;) zijn ook niet duur, en de kwaliteit is dus echt wel 10x beter dan provision! Ik ga zelf voor een Panasonic :D

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-07 22:19
deze tv's worden gebouwd op een gebruiksduur van 2 jaar, alsie het na die tijd nog doet heb je mazzel maar het is geen duurzaam spul iig. Datzelfde geldt trouwens ook in wat mindere mate voor de phlipsen in de 500 euro prijsklasse. Beeldkwaliteit is aardig maar duurzaamheid niet

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:19
ik heb bij de wehkamp een finlux home cinema set gekocht met daarin een finlux 2825t breedbeeld tv met kast, een dvd speler en speakers voor €719.

Nou weet ik dus niet wat voor kwaliteit deze set heeft, ik heb dan ook geen hoge verwachtingen, maar voor deze prijs kon ik het niet laten. Hij kost eigenlijk €799 maar Wehkamp heeft een kortingsactie, vandaar.

Maar heeft iemand onder jullie ervaringen met deze setje of TV want op het internet kan ik niets over die breedbeeld tv vinden, eigenlijk ook niets over die dvd set.

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

micebec schreef op 01 June 2003 @ 11:11:
ik heb bij de wehkamp een finlux home cinema set gekocht met daarin een finlux 2825t breedbeeld tv met kast, een dvd speler en speakers voor €719.

Nou weet ik dus niet wat voor kwaliteit deze set heeft, ik heb dan ook geen hoge verwachtingen, maar voor deze prijs kon ik het niet laten. Hij kost eigenlijk €799 maar Wehkamp heeft een kortingsactie, vandaar.

Maar heeft iemand onder jullie ervaringen met deze setje of TV want op het internet kan ik niets over die breedbeeld tv vinden, eigenlijk ook niets over die dvd set.
Alles wat je bij de Wehkamp besteld, koop je voor de helft van de prijs in een normale winkel. :)

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:19
over het algemeen heb je wel gelijk, maar zo'n soortgelijk setje, zelfs van een no-name merk, heb ik in ieder geval niet kunnen vinden voor zo'n prijs. Ik heb dus wel gezocht.
Pagina: 1