ik had inderdaad een begin liggen maar misschien een goed idee om de huidige van audi te gebruiken die voldoet geheel
xboxworld.nl doet het bij mij al een paar dagen niet meer, hebben meer mensen hier last van? en enig idee wat de oorzaak is?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Ze hadden problemen met hun internetboer, niet meer reageren oid, tenminste dat was een crewlid zei op Gamer.nl
Nope, is gewoon een serieus technisch probleem met onze provider. En aangezien ik die niet kan bereiken (god moge weten waarom hij van de aardbodem is verdwenen) kan ik niks doen tot die persoon wat van zich laat horen.
[ Voor 66% gewijzigd door Thunder op 28-05-2003 16:44 ]
De nominaties voor "Best of the show" wat betreft de E3 zijn bekend :
En tot mijn grote genoegen komt bij de nomitaties vaak genoeg de Xbox als platform voor.Best of Show
Full Spectrum Warrior (Pandemic/THQ for Xbox)
Gran Turismo 4 (Polyphony Digital/Sony Computer Entertainment for PlayStation 2)
Half-Life 2 (Valve/Vivendi Universal Games for PC)
Halo 2 (Bungie/Microsoft for Xbox)
Prince of Persia: The Sands of Time (UbiSoft for All Platforms)
Best Original Game
Boktai (Konami for Game Boy Advance)
Evil Genius (Elixir Studios/Vivendi Universal Games for PC)
Fable (Big Blue Box/Microsoft for Xbox)
The Movies (Lionhead Studios/Activision for PC)
Best PC Game
Call of Duty (Infinity Ward/Activision for PC)
Deus Ex: Invisible War (Ion Storm/Eidos for PC/Xbox)
Halo PC (Gearbox/Bungie/Microsoft for PC)
Sims 2 (Maxis/Electronic Arts for PC)
Best Console Game
Gran Turismo 4 (Polyphony Digital/Sony Computer Entertainment for PlayStation 2)
Prince of Persia: Sands of Time (UbiSoft for All Platforms)
Best Peripheral / Hardware
Driving Force Pro (Logitech for PlayStation 2)
EyeToy (Sony Computer Entertainment for PlayStation 2)
GeForce FX 5900 (Nvidia for PC)
Helix Gaming Device (Tapwave)
Radeon 9800 (ATI for PC)
Best Action Game
Call of Duty (Infinity Ward/Activision for PC)
Medal of Honor: Rising Sun (Electronic Arts for All Console Systems)
Unreal Tournament 2004 (Epic Games/Infogrames for PC)
Best Action/Adventure Game
Jak II (Naughty Dog/Sony Computer Entertainment for PlayStation 2)
Ninja Gaiden (Tecmo for Xbox)
Prince of Persia: The Sands of Time (UbiSoft for All Platforms)
Starcraft: Ghost (Blizzard/Vivendi Universal Games for All Console Systems)
Viewtiful Joe (Capcom for GameCube)
Best Fighting Game
Dead or Alive: Online (Tecmo for Xbox)
Onimusha Blade Warriors (Capcom for PlayStation 2)
Soul Calibur II (Namco for All Console Systems)
Virtua Fighter 4: Evolution (Sega for PlayStation 2)
Best Role Playing Game
Deus Ex: Invisible War (Ion Storm/Eidos for PC/Xbox)
Final Fantasy X-2 (Square-Enix for PlayStation 2)
Star Wars Knights of the Old Republic (BioWare/LucasArts for PC/Xbox)
Vampire: The Masquerade - Bloodlines (Troika Games/Activision for PC)
Best Racing Game
F-Zero GX (Amusement Vision/Nintendo for GameCube)
Need for Speed Underground (Electronic Arts for All Platforms)
Mario Kart: Double Dash!! (Nintendo for GameCube)
Project Gotham Racing 2 (Bizarre Creations/Microsoft for Xbox)
Best Simulation Game
Flight Simulator 2004: A Century of Flight (Microsoft for PC)
Secret Weapons over Normandy (Totally Games/LucasArts for PC/PS2/Xbox)
Sims 2 (Maxis/Electronic Arts for PC)
The Movies (Lionhead Studios/Activision for PC)
Best Sports Game
Amped 2 (Microsoft for Xbox)
Madden NFL 2004 (Electronic Arts for All Platforms)
NFL 2K4 (Visual Concepts/Sega for PS2/Xbox)
SSX 3 (Electronic Arts for All Console Platforms)
Tony Hawk's Underground (Neversoft/Activision for All Console Platforms)
Best Strategy Game
Evil Genius (Elixir Studios/Vivendi Universal Games for PC)
Homeworld 2 (Relic/Vivendi Universal Games for PC)
Pikmin 2 (Nintendo for GameCube)
Rise of Nations (Big Huge Games/Microsoft for PC)
Rome: Total War (Creative Assembly/Activision for PC)
Best Puzzle/Trivia/Parlor Game
The EyeToy Games (Sony Computer Entertainment Europe for PlayStation 2)
Karaoke Revolution (Harmonix/Konami for PlayStation 2)
Mario Party 5 (Nintendo for GameCube)
Nintendo Puzzle Collection (Nintendo for GameCube)
Xbox Music Mixer (Microsoft for Xbox)
Best Online Multiplayer Game
City of Heroes (Cryptic Studios/NCSoft for PC)
EverQuest II (Sony Online for PC)
Final Fantasy XI (Square Enix for PC/PlayStation 2)
Nythica (Microsoft for PC)
Star Wars Galaxies: An Empire Divided (Sony Online/LucasArts for PC)
World of Warcraft (Blizzard/Vivendi Universal Games for PC)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
al meningen/betrouwbare reviews van Brute Force? Lees net redelijk uiteenlopende reviews....
Anoniem: 63800
iemand nog interesse in pdo ik heb em te ruil liggen tegen een andere game hij is 2 dagen oud en 1 keer gespeeld
Is niet mijn smaak game
Is niet mijn smaak game
De meeste afkortingen weet ik wel, but PDO? Not one of them..
Zit hier iemand die XboX Live! en Burnout 2 heeft? Ik wil namelijk wel graag weten wat de snelste tijden zijn op een bepaalde baan....
Zit hier iemand die XboX Live! en Burnout 2 heeft? Ik wil namelijk wel graag weten wat de snelste tijden zijn op een bepaalde baan....
[ Voor 60% gewijzigd door Neejoh op 29-05-2003 18:09 ]
Panzer Dragoon Orta is dat.Neejoh schreef op 29 May 2003 @ 18:07:
De meeste afkortingen weet ik wel, but PDO? Not one of them..
Ja, ik wil hem wel ruilen. Metal Gear Solid 2: Substance? Of zoek je toevallig nog specifieke N64 games? (heb bijv nog Zelda OoT liggen). Weinig ruilmateriaal voor de Xbox/Cube verder ben ik bang. Wel veel retro stuff (Saturn evt ook)
Anoniem: 57718
Ik wil hem ook wel met je ruilen ik heb te ruil :Anoniem: 63800 schreef op 29 May 2003 @ 15:10:
iemand nog interesse in pdo ik heb em te ruil liggen tegen een andere game hij is 2 dagen oud en 1 keer gespeeld
Is niet mijn smaak game
Xmen : Wolverines Revenge of
Star Wars : Obi-Wan
Bruce Lee
Laat het mij ook ff weten, als je bijv retro spul zou willen voor MegaDrive/CD/32X, Saturn, Dreamcast, NES/SNES, wat dan ook.
Ik heb pdo voor xbox en xmen wolverines revenge klinkt interesant.
Voor de rest retro stuff heb ik alles van wat ik zoek srry rmw
Persoonlijk vind ik Xmen-Wolverine zooo slecht.. Heb hem bij een maat van me gespeeld, maar ik vond het helemaal niets.Anoniem: 63800 schreef op 29 mei 2003 @ 23:27:
Ik heb pdo voor xbox en xmen wolverines revenge klinkt interesant.
Gameplay vond ik niet een van de sterkste punten, en grafisch was het al helemaal niets (voor een game van deze tijd).
Maar jah, das mijn persoonlijk idee

maarja als je iets hebt wat je uit het plastic trekt en vervolgens niks mee doet heb je ook niks ofniet neejoh (-:
Valt me op dat Panzer Dragoon Orta je licht of juist helemaal je ding niet is. Merk dat bij meerdere mensen. Kun je ook mooi zien aan de waarderingen bij reviews, zowel negens als zevens. Wat mij betreft een dikke negen want ik vind de sfeer van het spel helemaal geweldig. Normaal heb ik het niet zo op dat epische, maar PDO bevalt me weer wel.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/22264.aspkingnbajam schreef op 29 May 2003 @ 14:34:
al meningen/betrouwbare reviews van Brute Force? Lees net redelijk uiteenlopende reviews....
IGN geeft 8,1
Gamespot geeft 7,6
Gemiddeld is 86 %
wow je kiest wel de beste spellen meteen heAnoniem: 57718 schreef op 29 May 2003 @ 22:01:
[...]
Ik wil hem ook wel met je ruilen ik heb te ruil :
Xmen : Wolverines Revenge of
Star Wars : Obi-Wan
Bruce Lee
heb je geen betere spellen te ruil
This space is occupied
Is er iemand die MGS2 Substance tegen een andere leuke game wilt ruilen? Heb 'm uitgespeeld
Anoniem: 56386
wie gebruikt hier xbox connect voor halo. zijn er ook nog mensen die aan de world cyber games meedoen
Dit begint een beetje marktplaatsachtig te worden, ik denk niet dat dat de bedoeling is (daar hebben we V&A voor) 
Maar als iedereen het toch doet.
Ik heb te ruil:
Star Wars: Jedi Starfighter
GameCube €50 kortingsbon
Maar als iedereen het toch doet.
Ik heb te ruil:
Star Wars: Jedi Starfighter
GameCube €50 kortingsbon
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Alle hoge cijfers van X-Box sites en alle normale cijfers van IGN en Gamespot.AudiRS4 schreef op 30 mei 2003 @ 00:43:
[...]
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/22264.asp
IGN geeft 8,1
Gamespot geeft 7,6
Gemiddeld is 86 %
Het kan dus tegen vallen als je er teveel van verwacht.
[ Voor 9% gewijzigd door ATL op 30-05-2003 11:30 ]
In de reviews komt veel naar voren dat het wat diepgang mist. Graphics en gameplay zijn goed, maar de levels wat eentonig en het verhaal is niet jé van hét. Verder is het wel een goede titel met flink mat (4 player) aktie. Ander minpunt is het gemis aan Live! omdat de MP erg goed van deze game is.ATL schreef op 30 mei 2003 @ 11:25:
[...]
Alle hoge cijfers van X-Box sites en alle normale cijfers van IGN en Gamespot.
Het kan dus tegen vallen als je er teveel van verwacht.
Volgens de reviews dan toch althans.
Krijg gratis Live! game bij overhalen vriend
Microsoft is een aktie gestart maar mee je een gratis Live! game kan ontvangen als je een vriend van je zich laat aanmelden op Live!. Meer info : website - Voorwaarden.
Screens Dead Man's Hand

GTA dan toch naar Xbox op korte termijn ?
Microsoft is een aktie gestart maar mee je een gratis Live! game kan ontvangen als je een vriend van je zich laat aanmelden op Live!. Meer info : website - Voorwaarden.
Screens Dead Man's Hand

GTA dan toch naar Xbox op korte termijn ?
Begin dit jaar berichtten we jullie over een gesprek tussen publisher Take-Two Interactive en Microsoft. Daaruit zou blijken dat de populaire Grand Theft Auto franchise tot oktober 2004 exclusief tot de Playstation van Sony en de PC zou behoren. Toch doken er vandaag nieuwe berichten op, want Take-Two Interactive hield een persconferentie over de status van het bedrijf en de daaraan gekoppelde labels Rockstar, Gathering of Developers en Gotham Games.
Nu staat er namelijk nog een groot kruis door deze Grand Theft Auto cover voor de Xbox, maar misschien hoeven we helemaal niet zolang te wachten als dat er ons verteld werd. Take-Two Interactive baas Jeff Lapin vertelde namelijk dat Rockstar games momenteel werkt aan een ‘bijzondere’ Xbox game voor de Xbox en deze game zou in het eerste kwartaal van 2004 released worden. Op de vraag of dit een Grand Theft Auto game zou zijn werd het wel bekende ‘no comment’ antwoord gegeven. Later in diezelfde conferentie werd echter wel gezegd dat de exclusiviteitsdeal tussen Sony en Take-Two Interactive aangepast is waardoor er mogelijk toch games op andere platformen kunnen verschijnen.
De eerst volgende Grand Theft Auto game werd ook nog besproken tijdens de conferentie en die game zou nog wel exclusief op de PS2 verschijnen met een release in de tweede helft van 2004. Maar wat kan de Xbox dan van Rockstar verwachten? Het lijkt er op dat Grand Theft Auto ondanks eerdere berichten toch eerder op de Xbox zal verschijnen.
Verder werd er in deze conferentie nog verteld dat er op dit moment gewerkt wordt aan 90 verschillende projecten onder leiding van Take-Two Interactive waarvan 25 onder het Rockstar label, 40 onder het Gathering of Developers label en 25 onder het Gotham Games label. Het interessante deel is dat één of meer van de games onder het Gathering label zullen de Halo engine gaan gebruiken.
Tot slot dook onze vriend Duke Nukem weer op. Ook al leek het erop dat Duke Nukem Forever nooit zou verschijnen, nu krijgen we toch weer berichten door dat de game zijn eindstadium nadert. Of ze het deze keer serieus menen is natuurlijk nog maar de vraag.
Goede berichten dus en hopelijk mogen we toch wel onverwachts in begin 2004 samen met Halo 2 een Grand Theft Auto game verwachten. We wachten het rustig af.
Mooi, wie mag ik aanmeldenAudiRS4 schreef op 30 mei 2003 @ 13:04:
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
WOW!AudiRS4 schreef op 30 May 2003 @ 13:04:
noem het maar niet niks, zijn gewoon spellen van €70 die je krijgt als je ff een m8 dwingt om live te nemen
* Bizzarro gaat vrienden zoeken, en speelt de live spellen sp
Screens Wrath Unleashed

Screens Buffy: Chaos Bleeds

De makers van de originele Buffy The Vampire Slayer game werken nu aan Wrath Unleashed voor Lucasarts. Kan The Collective ook van Wrath: Unleashed een topper maken?
In Wrath: Unleashed kan je met 30 mythologische wezens strijden om de fantasy wereld waarop je leeft. Maximaal 4 spelers kunnen hun monsters tegen elkaar ten strijde laten trekken in een van de op negen omgevingen die alle elementen zoals aarde, vuur, water en lucht moeten vertegenwoordigen. In die omgevingen zijn negen multiplayer maps en meer dan een dozijn singleplayer levels te vinden waar je kunt strijden voor de overwinning!
Het lijkt er dus op dat Lucasarts het wederom op de mythologische sfeer gaat gooien. iets dat ze met Gladius ook al doen. Houd XBW in de gaten voor meer nieuws rondom deze mytische game. Voor nu kun je je vermaken met deze set nieuwe screenshots uit de game.

Screens Buffy: Chaos Bleeds
Mensen die Buffy zo erg missen, kunnen straks met het tweede deel van de game aan de gang. Vandaag een aantal niet eerder ontdekte screenshots uit de game.
Het eerste deel speelde zich nog af in het derde seizoen. Je speelde net een aflevering van de serie die zo ertussen paste. In deze game kon je echter alleen met Buffy spelen, de rest van de cast speelde natuurlijk mee als NPC. Deel twee speelt zich af in seizoen 5, een seizoen waar veel meer characters geïntroduceerd zijn en deze keer ook speelbaar zullen zijn! Dit tweede deel gaat onder de naam Buffy: Chaos Bleeds.
Zo zul je onder andere de demonen de magie van Willow laten proeven, maar ook de keiharde actie van bad-ass slayer Faith zullen verscheidende vampieren tot stof laten verdwijnen. Zelfs Spike, de evil vampier die voor het goede vecht, zal bespeelbaar zijn! Deel één, gemaakt door The Collective, was vooral goed door de sterke actie en goede Buffy sfeer. Het tweede deel wordt gemaakt door Vivendi. Of deze de kracht en sfeer van Buffy kan overbrengen naar een game zullen we maar moeten afwachten.
Zie hieronder een aantal redelijk kleine screenshots uit de game. Vampieren slachten kan onze Buffy in ieder geval nog steeds.

Het zijn harde tijden zeker, nu de serie gestopt is.
hoe heet het kabeltje precies dat ik van mijn advanced scart naar mijn dolby setje moet trekken ?
Het merk van het dolby setje is logitec z-640 5.1
Het merk van het dolby setje is logitec z-640 5.1
This space is occupied
kabeltje is een optical kabel
GamiQ, de game notes app met game maps!
Dat zou je wel kunnen stellen! Thnx voor medeleven
Screens van Painkiller

Meer Screens
Bij XBW.nl vragen ze zich ook af of SCII nu wel of niet Live! enabled zal zijn :

Meer Screens
Bij XBW.nl vragen ze zich ook af of SCII nu wel of niet Live! enabled zal zijn :
Volgens een Xbox Live games preview pagina op de officiële Xbox website, zijn de games Star Wars: Knights of the Old Republic en Soul Caliber II Xbox Live Enabled met hun 'content download' feature. Echter spreekt de website zich tegen. Hoe? Tja...
Op de games pagina van Knights of the Old Republic staat onder de tab Live Enabled? Yes. Echter bij de Soul Caliber II pagina staat bij Live Enabled?[/k] No. Hoe zit dit? In hoe verre kunnen we de preview pagina geloven en in hoe verre de gamesites zelf. Voor Knights of the Old Republic staat waarschijnlijk de 'content download' wel in de planning, zo vermoeden we uit eerdere berichtgeving. Maar voor Soul Caliber II waren de geruchten slechts pure speculatie. Hebben de mannen bij Namco dan toch de feature maar ingebouwd stel dat..?
We blijven navragen, dus blijf checken over de status van deze twee games en hun Live Enabled-ness. Duidelij kis dat je voor geen van beide spellen echte online spelmodi kunt verwachten, daar is de productie te voer voor gevorderd, en het stond ten slotte ook nooit in de planning.
Als er geen andere gegadigden zijn wil ik er wel meer een maken, maar ik zou graag zien dat iemand anders aan bod kwam.Anoniem: 63800 schreef op 30 May 2003 @ 23:01:
audi maak jij het nieuwe topic ik ben er namelijk maandag pas weer
20 juni is pas de PAL release. USA heeft hem sinds deze week.Anoniem: 25597 schreef op 31 May 2003 @ 13:26:
Weet iemand of Brute Force nu al uit is in Nederland?
Ook weer zoiets, waarom moet dit zo lang duren? Naast het omzetten naar het beeldformaat hoeft er toch niets veranderd te worden? Ik ben voor een wereld wijde release!20 juni is pas de PAL release. USA heeft hem sinds deze week.
Gekke jongens die game makers
wat zijn nou eigenlijk DE coole spellen voor de xbox want ik kan er geen vinden
uitgeprobeerd en bleken k**:
- moto gp 1
- project gotham racing
- racing evoluzione
- rallisport challenge
- sega gt 2002
- splinter cell
- dead or alive 3
- soul calibur 2
- f1 2002
- burnout 2
- moto gp 1
- project gotham racing
- racing evoluzione
- rallisport challenge
- sega gt 2002
- splinter cell
- dead or alive 3
- soul calibur 2
- f1 2002
- burnout 2
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
juist, je vinde geen van deze spellen cool????Phusebox schreef op 01 June 2003 @ 13:48:
- moto gp 1
- project gotham racing
- racing evoluzione
- rallisport challenge
- sega gt 2002
- splinter cell
- dead or alive 3
- soul calibur 2
- f1 2002
- burnout 2
verkoop je xbox en neem er een bosje bloemen voor je moeder
halo geprobeerd?
Nou, een aantal van dé coole spellen van de Xbox staan hier toch wel bij hoor.Phusebox schreef op 01 June 2003 @ 13:48:
- moto gp 1
- project gotham racing
- racing evoluzione
- rallisport challenge
- sega gt 2002
- splinter cell
- dead or alive 3
- soul calibur 2
- f1 2002
- burnout 2
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Bizzarro schreef op 01 June 2003 @ 14:10:
[...]
juist, je vinde geen van deze spellen cool????![]()
verkoop je xbox en neem er een bosje bloemen voor je moeder![]()
halo geprobeerd?
ow nee halo en fps vallen sowieso al af, want daar vind ik dus al helemaal niks aan...Maniakje schreef op 01 juni 2003 @ 15:19:
[...]
Nou, een aantal van dé coole spellen van de Xbox staan hier toch wel bij hoor.Uit dit lijstje heb ik zelf MotoGP, PGR en DOA3. Stuk voor stuk geweldige spellen. Als je het daar niet mee eens bent heb je gewoon de verkeerde console gekocht.
mischien moet ik morrowind eens proberen (of hoe je t ook schrijft)
en ach ja verkeerde console, ik heb em toch gratis gekregen
LOL sorrie, simpele ziel. Misschien moet je het maar gewoon bij command&conquer op de pc houdenPhusebox schreef op 01 juni 2003 @ 13:48:
- moto gp 1
- project gotham racing
- racing evoluzione
- rallisport challenge
- sega gt 2002
- splinter cell
- dead or alive 3
- soul calibur 2
- f1 2002
- burnout 2

[ Voor 3% gewijzigd door lawtshjj op 01-06-2003 16:28 ]
Panzer Dragoon Orta ? Ligt er maar net aan wat je persoonlijke smaak is natuurlijk. Zoals ik het zie vind je racers wel aardig, maar dan wel realistisch. Misschien dat je dan voor Colin McRae Rally 3 moet gaan, of voor DTM Race Driver.Phusebox schreef op 01 June 2003 @ 13:48:
- moto gp 1
- project gotham racing
- racing evoluzione
- rallisport challenge
- sega gt 2002
- splinter cell
- dead or alive 3
- soul calibur 2
- f1 2002
- burnout 2
Maar als je spellen als MotoGP, Splinter Cell en Halo niet goed of de moeite niet waard vind heb je natuurlijk een andere smaak als de gemiddelde Xbox bezitter. Niet erg, maar het aanbod wordt dan wel wat beperkter
En tja, Morrowind... is mij iets te uitgebreid. Misschien Enclave of Baldur's Gate: Dark Alliance ?
Shenmue II misschien als je die nog niet voor DC hebt ?
[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 01-06-2003 16:48 ]
lol sorrY simpele ziel, leer eerst nederlandsLawtje.com schreef op 01 juni 2003 @ 16:28:
[...]
LOL sorrie, simpele ziel. Misschien moet je het maar gewoon bij command&conquer op de pc houden
ja ik hou wel van racespellen en liefst realistisch ja, want de spellen die ik heb gespeeld waren niet echt realistischAudiRS4 schreef op 01 juni 2003 @ 16:37:
[...]
Panzer Dragoon Orta ? Ligt er maar net aan wat je persoonlijke smaak is natuurlijk. Zoals ik het zie vind je racers wel aardig, maar dan wel realistisch. Misschien dat je dan voor Colin McRae Rally 3 moet gaan, of voor DTM Race Driver.
Maar als je spellen als MotoGP, Splinter Cell en Halo niet goed of de moeite niet waard vind heb je natuurlijk een andere smaak als de gemiddelde Xbox bezitter. Niet erg, maar het aanbod wordt dan wel wat beperkter
En tja, Morrowind... is mij iets te uitgebreid. Misschien Enclave of Baldur's Gate: Dark Alliance ?
Shenmue II misschien als je die nog niet voor DC hebt ?
maar eh moto gp was dan nog t vetst van alles spellen, alleen helaas met motors, dan kan het mij toch al minder boeien
splinter cell, tja niet mijn game, wel leuk om te spelen ff maar al snel heel erg saai
en halo, ja misschien co-op is t wel leuk, of over internet (maar dat gaat niet ivm modchip he), maar single player vind ik t maar niks
[ Voor 71% gewijzigd door Phusebox op 01-06-2003 17:27 ]
Persoonlijk vond ik alle games uit jouw lijstje geweldig. Ook ik ben een racefan, maar begin het steeds minder erg te vinden dat er geen echte sims zijn, maar alleen maar arcade racegames.Phusebox schreef op 01 June 2003 @ 17:25:
[...]
lol sorrY simpele ziel, leer eerst nederlands
[...]
ja ik hou wel van racespellen en liefst realistisch ja, want de spellen die ik heb gespeeld waren niet echt realistisch
maar eh moto gp was dan nog t vetst van alles spellen, alleen helaas met motors, dan kan het mij toch al minder boeien
splinter cell, tja niet mijn game, wel leuk om te spelen ff maar al snel heel erg saai
en halo, ja misschien co-op is t wel leuk, of over internet (maar dat gaat niet ivm modchip he), maar single player vind ik t maar niks
Je moet er ff door heen bijten denk ik. Als je een maar aan het racen bent zijn al die racegames wel leuk hoor! Vooral Project Gotham Racing (al wat ouder -mijn eerste game-, maar erg goed) vond ik goed. Een game die je echt niet zomaar in 2 dagen uitspeeld.... De meeste andere games speel je in een paar minuut uit, dat vind ik wel jammer...
vond zelf pgr wel tofPhusebox schreef op 01 juni 2003 @ 13:48:
- moto gp 1
- project gotham racing
- racing evoluzione
- rallisport challenge
- sega gt 2002
- splinter cell
- dead or alive 3
- soul calibur 2
- f1 2002
- burnout 2
sega Gt 2002 was ook gaaf
doa3 een van de betere vecht spellen
splinter cell
heel leuk en aardig maar het spel is niks voor mij
soul calibur 2? is die al uit ? moet ik toch ff gaan checken dan
"If u do something do it with style, or do it at all."
Anoniem: 60967
Verspil je moeite maar niet aan phuse, hij leid aan een negativiteits-syndroom. Over elk spel heeft ie wel wat te zeiken, omdat het vroeger allemaal beter was 
soul calibur komt pas in augustus, dus je hoeft je niet te haasten met checken
soul calibur komt pas in augustus, dus je hoeft je niet te haasten met checken
dacht al zoiets
vond het al raar dat hij het spel nu al niks aan vindt terwijl het nog niet uit is.
ik zat afgelopen vrijdag de shops in de buurt al af te gaan voor group S challenge
ff kijken of die goed is
wil nieuwe racer halen
of dtm racer
of racing evo
of group S challenge
ninja gaiden lijkt me ook strak maar daar moet ik maar nog ff op wachten
vond het al raar dat hij het spel nu al niks aan vindt terwijl het nog niet uit is.
ik zat afgelopen vrijdag de shops in de buurt al af te gaan voor group S challenge
ff kijken of die goed is
wil nieuwe racer halen
of dtm racer
of racing evo
of group S challenge
ninja gaiden lijkt me ook strak maar daar moet ik maar nog ff op wachten
"If u do something do it with style, or do it at all."
Anoniem: 60967
ninja gaiden ziet er mooi uit, maar dan kijk ik toch liever uit naar sudeki.
Mocht je je xbox willen kopen phuse, ik woon in de buurt (maastricht)
Mocht je je xbox willen kopen phuse, ik woon in de buurt (maastricht)
Persoonlijk vind ik (al race fan zijnde) Sega GT 2002 erg cool voor de Xbox. En nu ook (na een tijdje MotoGP 1 gespeeld te hebben (demo versie)) heb ik MotoGp II gekocht en die is ook erg cool. Al miste ik wel het GT3 gevoel, dus ondertussen ook maar de PS2 gekocht (zo goed als)
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Ingame screens van Sudeki

offtopic:
Nog gegadigden om deeltje 5 te openen ?
This space is occupied
Net de E3 trailer van Breakdown bekeken. Lijkt me een erg vet spel.
Jammer genoeg is er voor zover ik na kon gaan nog geen release datum bekend. Weer een game waar ik op moet gaan zitten wachten.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Breakdown heeft me behoorlijk verrast met die trailer! Ziet er echt goed uit man hey!!!
Om heel eerlijk te zijn had ik m'n Xbox al in de kast gezet omdat ik er toch nooit meer op speelde.. maar als ik dit soort games voorgeschoteld ga krijgen dan moet ik hem er denk ik maar weer uithalenAudiRS4 schreef op 02 juni 2003 @ 14:18:
Ingame screens van Sudeki
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
offtopic:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Mijn god wat wil ik dat spel graag hebben
Sudeki rules
There is no art to find the minds construction in the face
Mmm, die Breakdown trailer maar effe downloaden, want de screenshots zien er goed uit
Anoniem: 30762
Je hebt vast niet voor niks een gamecube logo onder je nickname staanPhusebox schreef op 01 June 2003 @ 13:48:
- moto gp 1
- project gotham racing
- racing evoluzione
- rallisport challenge
- sega gt 2002
- splinter cell
- dead or alive 3
- soul calibur 2
- f1 2002
- burnout 2

Ik vind Splinter Cell , Doa , Porject Gotham en Burnout erg goede spellen waar ik zeer veel plezier aan beleef.
En Halo blijft een all time favo van mij
There is no art to find the minds construction in the face
Het dagverloop in fable
Ik ben erg benieuwd naar deze 3e generatie xbox game. net als halo2

Anoniem: 40554
ga toch lekker met je gamecube spelenPhusebox schreef op 01 juni 2003 @ 13:48:
- moto gp 1
- project gotham racing
- racing evoluzione
- rallisport challenge
- sega gt 2002
- splinter cell
- dead or alive 3
- soul calibur 2
- f1 2002
- burnout 2

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 03-06-2003 11:01 ]
zijn er nog beetje leuke games die je met z'n 2en kan spelen 
2e coop spelen, zowals bij halo
en welke games zijn een must voor de xbox?
Halo (duh!
)
Fable
Lord of the rings?
.. vul in
2e coop spelen, zowals bij halo
en welke games zijn een must voor de xbox?
Halo (duh!
Fable
Lord of the rings?
.. vul in
halo
halo 2
fable
bc
burnout 2
steel battelion (-;
zelf vind ik sega soccer slam een erg leuke party game of bv fuzion frenzy ook erg humor
lord of the rings vind ik zelf niet vond ik erg tegenvallen
halo 2
fable
bc
burnout 2
steel battelion (-;
zelf vind ik sega soccer slam een erg leuke party game of bv fuzion frenzy ook erg humor
lord of the rings vind ik zelf niet vond ik erg tegenvallen
DOA3 kan je tag battle spelen
ook een soort van co-op hehehe.....
Damn, mijn lijstje blijft groeien...
Greetz MrBaaco
Bij ComputerCollectief hebben ze best wel veel Xbox games in de aanbieding.
Bijvoorbeeld Halo voor slechts 25 Euro:
http://www2.comcol.nl/bestel/syva_d.hts#9106e
[ Voor 27% gewijzigd door VTec op 03-06-2003 14:37 ]
offtopic:
ik heb inmiddels de startpost voor deel 5 zo goed als afgerond, no worries bout that anymore
ik heb inmiddels de startpost voor deel 5 zo goed als afgerond, no worries bout that anymore
ik moet fable gewoon echt hebben, die game wordt maaasterlijk, met die dagverloop enzo
dagverloop van fable is inderdaadBizzarro schreef op 03 juni 2003 @ 15:42:
offtopic:
ik moet fable gewoon echt hebben, die game wordt maaasterlijk, met die dagverloop enzo
wanneer komt fable uit?
Maniakje schreef op 02 June 2003 @ 18:04:
Net de E3 trailer van Breakdown bekeken. Lijkt me een erg vet spel.Jammer genoeg is er voor zover ik na kon gaan nog geen release datum bekend. Weer een game waar ik op moet gaan zitten wachten.
Wat ziet dat er goed uit zeg. Matrix effecten, voertuigen... en het ziet er ook nog eens goed uit ook. Ik ga deze game maar eens in de gaten houden geloof ik, want deze trailer belooft veel
Dat ziet er niet verkeerd uit. Is niet nieuw natuurlijk een dag en nacht verloop (zie Morrowind), maar het is wel uiterst fraai gedaan.Anoniem: 63800 schreef op 03 June 2003 @ 10:59:
Het dagverloop in fable
[knip]
Damn, zitten een paar goedkope tussen zeg. Alleen jammer dat ik met mezelf heb afgesproken dat ik eerst een paar games ga uitspelen voordat ik andere koop... zo maak je het me wel moeilijkVTec schreef op 03 June 2003 @ 13:57:
Bij ComputerCollectief hebben ze best wel veel Xbox games in de aanbieding.
Laatste kwartaal 2003 of 1ste kwartaal 2004.4Real schreef op 03 June 2003 @ 16:52:
[...]
dagverloop van fable is inderdaad![]()
wanneer komt fable uit?
[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 03-06-2003 17:01 ]
Dat dacht ik ook, maar op sommige releaselijsten komt hij nog noor in de kerstperiode. Maar ik zou eerlijk gezegt ook uitgaan van 1ste 2de kwartaal 2004.Anoniem: 60967 schreef op 03 June 2003 @ 18:25:
officieel toch al naar spring2004 gegaan als ik me niet vergis?
Zou hij dan toch komen, de Xbox 1.5 ?
Volgens gamesindustry.biz worden de geruchten steeds sterker:
Volgens gamesindustry.biz worden de geruchten steeds sterker:
Het zou dus samen gaan met True Fantasy Online, waarmee MS hoopt te scoren in Japan. Eeuh... afwachten dan maar zeker ?A number of Japanese magazines are reporting that Microsoft is moving ahead with plans to release a redesigned Xbox, dubbed "Xbox 1.5", which will come in a significantly smaller case than the original model.
Weekly magazine WAM has reported that the new system will be launched alongside the MMORPG True Fantasy Live in Japan later this year - a move which would make sense, given that True Fantasy Live is one of Microsoft's key hopes for invigorating sales of the Xbox in that territory.
Also reporting on the new Xbox is respected Japanese games magazine Dorimaga, which speculates that the forthcoming hardware revision is the reason why Japan has not seen an Xbox price cut in the last few months - with the price of the old hardware expected to drop when the new version appears on the market.
Many commentators fully expected Microsoft to unveil a revised version of the Xbox hardware at E3, following long-running criticism of the bulky casing of the console. It's not expected that any changes will be made to the internals of the system, however - this is, by all accounts, a purely cosmetic makeover.
Volgens de TS kun je beter geen LIVE! pakken als je geen snelle verbinding hebt.
Ik heb hier 8Kb/s upload en 50Kb/s download. Is dit voldoende of?
upload moet toch wel 16 kb zijn minimum hor, 8 is echt te weinig, je krijgt dan last van motoren die "langsstuiteren" enzo, niet echt comfortabel spelen, ik kan het je ook niet aanraden iig.atmoz schreef op 03 juni 2003 @ 20:01:
Volgens de TS kun je beter geen LIVE! pakken als je geen snelle verbinding hebt.
De charts van nu
1 ENTER THE MATRIX
2 RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN: TIDES...
3 MOTO GP: ULTIMATE RACING TECHNOLOGY 2
4 PROJECT GOTHAM RACING
5 BURNOUT 2: POINT OF IMPACT
6 HALO - COMBAT EVOLVED
7 TOM CLANCY'S SPLINTER CELL
8 YAGER
9 TOM CLANCY'S GHOST RECON
10 THE SIMS
11 FIFA 2003
12 WWE RAW
13 ODDWORLD: MUNCH'S ODDYSEE
14 INDIANA JONES & THE EMPEROR'S TOMB
15 TIGER WOODS PGA TOUR 2003
16 COLIN MCRAE RALLY 3
17 DEAD OR ALIVE 3
18 BUFFY THE VAMPIRE SLAYER
19 CHAMPIONSHIP MANAGER: SEASON 02/03
20 LORD OF THE RINGS - THE TWO TOWERS
Enter the matrix nog steeds aan kop

Bron xbw.nl
Edit: woei, pgr boven halo
1 ENTER THE MATRIX
4 PROJECT GOTHAM RACING
6 HALO - COMBAT EVOLVED
8 YAGER
10 THE SIMS
11 FIFA 2003
12 WWE RAW
16 COLIN MCRAE RALLY 3
17 DEAD OR ALIVE 3

Bron xbw.nl
[ Voor 5% gewijzigd door Bizzarro op 03-06-2003 20:55 ]
Blijven toch twee toppers uit de 1ste generatie, PGR en Halo. Veel mensen die een Xbox kopen, kopen deze twee erbij. En zolang er mensen zijn die een Xbox kopen zul je deze (totdat de opvolgers er zijn) bovenaan kunnen vinden in de charts denk ik zo.Bizzarro schreef op 03 June 2003 @ 20:54:
De charts van nu
1 ENTER THE MATRIX
4 PROJECT GOTHAM RACING
6 HALO - COMBAT EVOLVED
8 YAGER
10 THE SIMS
11 FIFA 2003
12 WWE RAW
16 COLIN MCRAE RALLY 3
17 DEAD OR ALIVE 3
[afbeelding]
Bron xbw.nl
En wat vinden jullie ? Zou de Xbox mocht hij gerestyled worden, ook naar Europa komen of hebben jullie geen behoefte aan een andere vorm. Technisch zal hij wel niet veranderen, maar vooral cosmetisch. Ikzelf denk dat het kleinere model toch meer voor Japan zal zijn, net zoals de S controller dat was. Maar ik wacht eerst het design af, want kleiner betekend nog niet automatisch mooier.
[ Voor 17% gewijzigd door Wom op 03-06-2003 21:03 ]
Nieuwe screens van Soldier of Fortune 2

een live titel (potentieel goede) voor na de zomervakantie
Er is volgens mij geeneen PC shooter die niet naar de Xbox komt lijkt het wel. Red Faction II, Breed, Doom III, Half-Life 2, Wolfenstein en dan nu weer SOF II. Kunnen de consolegamers gelukkig ook van al dat moois genieten
ach ja, als het allemaal poorts zijn, dan heb ik er nog niks aan, ik heb sof2 bijvoorbeeld al van voor naar achter en gespiegeld uitgespeeld, met extra uitjesAudiRS4 schreef op 03 juni 2003 @ 21:05:
Er is volgens mij geeneen PC shooter die niet naar de Xbox komt lijkt het wel. Red Faction II, Breed, Doom III, Half-Life 2, Wolfenstein en dan nu weer SOF II. Kunnen de consolegamers gelukkig ook van al dat moois genieten
orginaliteit (kwaliteit) is het wat scoort. niet kwantiteit
lijkt wel veel op een scene uit halo

[ Voor 10% gewijzigd door Bizzarro op 03-06-2003 21:24 ]
Nee ok, maar als je een PC hebt die al dat geweld niet aankan dan is het ook mooi dat hij al dan niet geport wordt. Voorkeur gaat uiteraard uit naar speciaal ontwikkeld, maar bij spellen als Half-Life 2 zal zelfs een port nog goed te doen zijnBizzarro schreef op 03 June 2003 @ 21:22:
[...]
ach ja, als het allemaal poorts zijn, dan heb ik er nog niks aan, ik heb sof2 bijvoorbeeld al van voor naar achter en gespiegeld uitgespeeld, met extra uitjes![]()
orginaliteit (kwaliteit) is het wat scoort. niet kwantiteit
daarom zeg ik er ook kwaliteit tussen haakjes bijAudiRS4 schreef op 03 juni 2003 @ 21:24:
[...]
Nee ok, maar als je een PC hebt die al dat geweld niet aankan dan is het ook mooi dat hij al dan niet geport wordt. Voorkeur gaat uiteraard uit naar speciaal ontwikkeld, maar bij spellen als Half-Life 2 zal zelfs een port nog goed te doen zijn
natuurlijk, op live zit er ook weer xtra meerwaarde aan, maar sof2 is voor mij niet het spel wat ik ga kopen, geef mij dan maar fable, omg, me eerste rpg zal een goede worden
Eerste RPGBizzarro schreef op 03 June 2003 @ 21:25:
[...]
daarom zeg ik er ook kwaliteit tussen haakjes bij![]()
natuurlijk, op live zit er ook weer xtra meerwaarde aan, maar sof2 is voor mij niet het spel wat ik ga kopen, geef mij dan maar fable, omg, me eerste rpg zal een goede worden
jup het genre sprak me nooit erg aan, en eens moet de eerste keer zijnAudiRS4 schreef op 03 June 2003 @ 21:28:
[...]
Eerste RPG? Je gooit jezelf dan wel gelijk in het diepe
* Bizzarro is looking forward
juist, dat denk ik ook, goed punt maak je daar, japan heeft meeste baat bij kleiner model, mijn kamer is groot genoegAudiRS4 schreef op 03 June 2003 @ 21:00:
[...]
En wat vinden jullie ? Zou de Xbox mocht hij gerestyled worden, ook naar Europa komen of hebben jullie geen behoefte aan een andere vorm. Technisch zal hij wel niet veranderen, maar vooral cosmetisch. Ikzelf denk dat het kleinere model toch meer voor Japan zal zijn, net zoals de S controller dat was. Maar ik wacht eerst het design af, want kleiner betekend nog niet automatisch mooier.
eerst zien, dan maar eens kijken of ik m ga inruilen
Een soort van reward pack, maar dan voor de console zelfBizzarro schreef op 03 June 2003 @ 21:41:
[...]
juist, dat denk ik ook, goed punt maak je daar, japan heeft meeste baat bij kleiner model, mijn kamer is groot genoeg![]()
eerst zien, dan maar eens kijken of ik m ga inruilen
Misschien dat er dan gelijk een soort PSX achtige machine van maken. Er komt tenslotte al een muziek mixer en karaoke functie voor.
persoonlijk denk ik dat ms de technieken wil laten voor wat het is, en puur cosmetisch aan de slag gaat, alleen een ander uiterlijk, de rest identiek hetzelfde (anders krijg je net dat gezeur met GBA => GBA SP)AudiRS4 schreef op 03 juni 2003 @ 21:44:
[...]
Een soort van reward pack, maar dan voor de console zelf
Misschien dat er dan gelijk een soort PSX achtige machine van maken. Er komt tenslotte al een muziek mixer en karaoke functie voor.
Dat is misschien wel zo ja, maar sinds de aankondiging van de Xbox zijn er al de geruchten van de Homestation, wat dus in principe zoiets is als de PSX van Sony. Ik denk dat MS en Sony wat dat betreft een zelfde visie hebben, en dat ze daarom misschien de 1.5 ook PSX-achtig maken.Bizzarro schreef op 03 June 2003 @ 21:48:
[...]
persoonlijk denk ik dat ms de technieken wil laten voor wat het is, en puur cosmetisch aan de slag gaat, alleen een ander uiterlijk, de rest identiek hetzelfde (anders krijg je net dat gezeur met GBA => GBA SP)
ik had eerlijk gezegd nog nooit van geruchten gehoord van de psxAudiRS4 schreef op 03 June 2003 @ 21:52:
[...]
Dat is misschien wel zo ja, maar sinds de aankondiging van de Xbox zijn er al de geruchten van de Homestation, wat dus in principe zoiets is als de PSX van Sony. Ik denk dat MS en Sony wat dat betreft een zelfde visie hebben, en dat ze daarom misschien de 1.5 ook PSX-achtig maken.
en de homestation, tja, het blijft gissen, ik zie het allemaal wel gebeuren, voorlopig gaat het mij erom dat ik een xbox heb, en dat is het belangrijkst
Het antwoord is nee, het is niet voldoende. Ga voor breedband internet (kabel of adsl; geen kabel-lite of adsl-lite of aanverwanten als basic oid)atmoz schreef op 03 June 2003 @ 20:01:
Je moet minimaal 128kbits/sec upstream hebben om gebruik te kunnen maken van Live! Je downstream maakt niet veel uit, aangezien deze altijd een flink stuk hoger ligt als je upstream.
[ Voor 10% gewijzigd door Techno Overlord op 04-06-2003 11:27 . Reden: Typo ;-) ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ja sorry hoor, maar dit moet toch beter kunnen in dit tijdperk? Lijkt wel een scene uit Coneheads oidBizzarro schreef op 03 juni 2003 @ 21:00:
Nieuwe screens van Soldier of Fortune 2
[afbeelding]

Schoenen zijn ook onwijs mooi gemaakt
[ Voor 6% gewijzigd door Neejoh op 04-06-2003 13:00 ]
Dat zijn de panty's die ze over hun hoofd hebben getrokken..Neejoh schreef op 04 June 2003 @ 12:57:
[...]
Ja sorry hoor, maar dit moet toch beter kunnen in dit tijdperk? Lijkt wel een scene uit Coneheads oidKan aan mij liggen, maar ik ken niemand die zo'n mooi puntje op z'n hoofd heeft...
Yeah right, met kogelvrije houtblokken eronder of nietatmoz schreef op 04 juni 2003 @ 13:07:
[...]
Dat zijn de panty's die ze over hun hoofd hebben getrokken..
jup, viel mij ook op (nadat jij t zeiNeejoh schreef op 04 juni 2003 @ 12:57:
[...]
Ja sorry hoor, maar dit moet toch beter kunnen in dit tijdperk? Lijkt wel een scene uit Coneheads oidKan aan mij liggen, maar ik ken niemand die zo'n mooi puntje op z'n hoofd heeft...
Ik heb nu anderhalf jaar een xbox, met de volgende games:
DOA3, PGR, RSC, Wreckless, SplinterCell, BruceLee, Amped, Abe, Deathrow en Halo.
Van Bruce lee heb ik het meeste spijt; wat een bagger game!
DOA3 heb ik tot nu toe het meest mee gespeeld, en vind ik grafisch het mooist.
Aangezien ik een hele tijd geen releases meer heb gevolgd, kunnen jullie mischien een toptitel aanbevelen voor bij m'n collectie? Liefst een xbox only of iig een console only spel. (speel het meest nog op PC namelijk)
DOA3, PGR, RSC, Wreckless, SplinterCell, BruceLee, Amped, Abe, Deathrow en Halo.
Van Bruce lee heb ik het meeste spijt; wat een bagger game!

Aangezien ik een hele tijd geen releases meer heb gevolgd, kunnen jullie mischien een toptitel aanbevelen voor bij m'n collectie? Liefst een xbox only of iig een console only spel. (speel het meest nog op PC namelijk)
tja, licht eraan wat je smaak is he, Panzer dragoon ortha vinden de meesten (let op: meesten) een beregoede game.DasHMauL schreef op 04 June 2003 @ 15:34:
Van Bruce lee heb ik het meeste spijt; wat een bagger game!![]()
de sfeeer en alles, schijnt enorm vet te zijn (ikzelf vind er geen zak aan, maar das persoonlijk, maybe moet je keer demo spelen)
of DTM Race Driver (de beste van alle versies is er op de xbox
Ennuh: Anderhalf jaar een xbox????? hij is nog "maar" 1 3/12 jaar uit hiero, geimporteerde versie ofzo?
[ Voor 6% gewijzigd door Bizzarro op 04-06-2003 15:56 ]
Panzer dragoon. Hmmm ik zal eens kijken. Van DTM heb ik 's een pc demo gespeeld; kan niet zeggen dat ik daar kapot van was.Bizzarro schreef op 04 June 2003 @ 15:55:
[...]
tja, licht eraan wat je smaak is he, Panzer dragoon ortha vinden de meesten (let op: meesten) een beregoede game.
de sfeeer en alles, schijnt enorm vet te zijn (ikzelf vind er geen zak aan, maar das persoonlijk, maybe moet je keer demo spelen)
of DTM Race Driver (de beste van alle versies is er op de xbox) geweldig gevoel voor besturing, met toch arcade, gewoon een toppie toppie racer.
Ennuh: Anderhalf jaar een xbox????? hij is nog "maar" 1 3/12 jaar uit hiero, geimporteerde versie ofzo?
Ik heb de xbox in maart 2002 gekocht. (gewoon bij de dixons hoor)
Vlgns mij was ie toen pas uit...
Oh ja!
Weet iemand in welke winkel je die Component video kabel kan kopen??
Die ben ik nog nergens tegengekomen. Thx.
dtm is op xbox serieus beterDasHMauL schreef op 04 June 2003 @ 16:17:
[...]
Panzer dragoon. Hmmm ik zal eens kijken. Van DTM heb ik 's een pc demo gespeeld; kan niet zeggen dat ik daar kapot van was.
Ik heb de xbox in maart 2002 gekocht. (gewoon bij de dixons hoor)
Vlgns mij was ie toen pas uit...
Oh ja!
Weet iemand in welke winkel je die Component video kabel kan kopen??
Die ben ik nog nergens tegengekomen. Thx.
en maart 2002, het is nu juni 2003, dat is geen anderhalf jaar
Component video kabel?? nooit van gehoord
Edit:
ik heb nog eens gekeken, ik weet niet of erbij zit wat je zoekt, maar maybe heb je hier wat aan klikkerdeklik
vrij prijzig ook trouwens
[ Voor 14% gewijzigd door Bizzarro op 04-06-2003 16:24 ]
XBOX (tm) to RGBhv adapter/transcoder. A COPPERBOX.COM EXCLUSIVE! Connect your XBOX with HD-Pack to most RGBhv devices such as HDTVs and VGA monitors at full resolution.
Dat is 'm ja. Kreng kost $179. Daarmee kan ik 'm eens op de beamer aansluiten
D8 het niet. En hij's nog obsolete ook!
Dat is 'm ja. Kreng kost $179. Daarmee kan ik 'm eens op de beamer aansluiten
D8 het niet. En hij's nog obsolete ook!
het zou verboden moeten wordenDasHMauL schreef op 04 June 2003 @ 17:04:
XBOX (tm) to RGBhv adapter/transcoder. A COPPERBOX.COM EXCLUSIVE! Connect your XBOX with HD-Pack to most RGBhv devices such as HDTVs and VGA monitors at full resolution.
En hij's nog obsolete ook!
wat is obsolete eigelijk?
[ Voor 7% gewijzigd door Bizzarro op 04-06-2003 17:37 ]
Sega GT 2002, Burnout 2, Racing Evoluzione wat racegames betreft.DasHMauL schreef op 04 June 2003 @ 15:34:
Van Bruce lee heb ik het meeste spijt; wat een bagger game!![]()
Shenmue II, Panzer Dragoon Orta zijn ook aan te raden. En natuurlijk gewoon dit topic volgen, dan ben je helemaal op de hoogte wat releases betreft
offtopic:
numbero 1000, kom maar op Bizzarro
numbero 1000, kom maar op Bizzarro
Dit topic is gesloten.