Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
@Captain_M: Moet we zkr doen, Het-Grote-XBOX-Topic-Clan
Misschien kunnen we bij The_Will een irc kanaal aanvragen..
btw. Halo ken natuurlijk ook online via XBConnect, maar kanje niet praten
Midtown Madness 3 trailer
NFL Fever trailer
Project Gotham Racing 2 trailer
Top Spin Tennis trailer
Voodoo Vince trailer
Grabbed by the Ghoulies trailer
Conker: Live and Uncut trailer
Brute Force trailer
BC trailer
Amped 2 trailer
Counter Strike trailer
Kameo trailer
Crimson Skies trailer
*hijg, puf, hijg*
ow, sh*t, 2 posts achter elkaar. Ging niet expres!
[ Voor 14% gewijzigd door El_Quedro op 13-05-2003 14:26 ]
Greetz MrBaaco
Ja is goed. Ik doe wel alleen via Live niet via XBConnect ivm praten enzo is veel leuker. EN ik heb ook geen fuck verstand van ircEl_Quedro schreef op 13 May 2003 @ 13:58:
Zoho... das niet mis
@Captain_M: Moet we zkr doen, Het-Grote-XBOX-Topic-Clan![]()
Misschien kunnen we bij The_Will een irc kanaal aanvragen..
btw. Halo ken natuurlijk ook online via XBConnect, maar kanje niet praten

Forever raver!
Specs: Workstation Server
Moet zeggen dat Fable, BC en vooral PGR2 er zwaar indrukwekkend uitzien. Krijg er echt al zin in. Ben nu bezig om alle trailers te downloaden, maar dat gaat niet echt vlot. Maargoed, we gaan mooie tijden tegemoet, voor zover is wel duidelijk.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Conker: Live and UncutMicrosoft begon de show door duidelijk te maken dat de Xbox het nog steeds goed doet. Het werd duidelijk dat ze echt de leider in Online Gaming willen worden, en dat ze hier nog veel aan willen gaan doen. Ten eerste gaan ze een compleet sport netwerk opzetten genaamd XSN.
In XSN kun je je eigen team beginnen en meedoen in leagues die worden georganiseerd. De standen en rankings worden allemaal automatisch geupdate en het is dus net alsof je meedoet met een voetbal team aan de nationale cup.
Waar iedereen eigenlijk op zat te wachten is ook gebeurd. Xbox Live wordt gekoppeld aan MSN. Dit betekent dat er eindelijk gechat zal kunnen worden in de toekomst en ook internetten behoord niet meer tot de toekomst. Alle functies die MSN Explorer 5 nu heeft komen waarschijnlijk ook bij de Xbox.
Hierna schakelde Microsoft over naar de games. Eerst lieten ze waarschijnlijk Doom 3 zien. Een erg mooie FPS met hele coole licht effecten en een lekker sfeertje. Hierna lieten ze een Star Wars game zien voor Xbox Live.
Toen kwam PGR 2 in beeld en zoals de gasten verwachten zag het er mooi uit. Duidelijk weer een topper voor de Xbox. Een interessante titel was een nieuwe Cell shaded game van Rare die wel wat weghad van Legend of Zelda. Meer weten we hier nu nog niet over maar we hopen snel alle info te hebben
Ook Live and Uncut werd gepresenteerd en hierin gaat de eigenwijze eekhoorn de Xbox op stelten zetten. Een nieuwe Legacy of Kain,Sonic Heroes en Starcraft Ghost werden laten zien en zagen er goed uit.
Fable werd ook laten zien, maar was volgens ooggetuigen niet zo mooi als werd verwacht, toch heeft het een goede uitstraling en wordt dit zeker de hit van het jaar (als hij dit jaar uitkomt). Uiteraard bleven ook toppers als Counter Strike, James Bond: Everything or Nothing en de nieuwe Turtles game niet ontbreken.
Naar het einde van de presentatie kregen de toeschouwers nog de nieuwe sport titels te zien, Ninja Gaiden over Xbox Live, meer van Doom 3, de nieuwe Buffy game en Sega GT Online vor Xbox Live. Hierna was het tijd voor de grote klapper van de show: Halo 2.
In de realtime demo die werd laten zien ging de Master Chief all out, met dual machine guns ging hij in de aanval tegen de convenant. In tegenstelling tot het eerst deel laat de MC zich niet meer tegenhouden door obstakels maar blaast hij gewoon op waar de vijanden zich achter verschuilen. Communicatie gebeurd via de voice communicator en de hele tijd hoor je de marines praten alsof je echt bij het gevecht bent. Zoals verwacht zag de game er super mooi uit. Chief gaat nog in een turret zitten om alles af te maken en als laatst stapt de Chief in een voertuig.
Hiermee eindigt Microsoft de conferentie en laten ze iedereen smachten naar meer Halo. Hopelijk zijn de beelden van de presentatie snel te bekijken, maar voor nu moet je het met deze korte informatie doen. E3 is eindelijk begonnen!
Conker is terug op de Xbox in zijn grootste avontuur tot nu toe. Conker: Live and Uncut moet de populaire Conker franchise naar nieuwe hoogtes tillen.
In de nieuwe Conker gaan de spelers team based of in Single Player. In Single Player zal de game veel lijken op "A Bad Fur Day" maar het grote verschil ligt in de 16 speler online mode waarin je elkaar kunt afschieten of gewoon in een team kunt spelen.
Door de mate aan nieuws houden we het even kort maar hieronder kun je de eerste screens van de game checken!

True Fantasy Online
meer screens
Complimenten aan de posters hier, er komt echt een shitload aan info dit topic binnenstromen.
[ Voor 14% gewijzigd door Wom op 13-05-2003 16:32 ]
Verwijderd
NHL Rivals

NFL Fever 2004
Concurrentie voor Sega en EA van MS eigen develop studio's, en met Live! support. Maargoed, welke game die er op de E3 staat en die Microsoft presenteerd is Live! enabled lijkt het wel. Mooie tijden voor Live!'ers onder ons.VTec schreef op 13 May 2003 @ 16:38:
Hier nog wat sport:
NHL Rivals
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
NFL Fever 2004
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb in de startpost even een verwijzing gemaakt naar Semmy's post, die de E3 bonanze begon
Dead Or Alive 1 :

Dead Or Alive 2 :

Lijkt deeltje 3, maar is volgens IGN toch echt deel 2.
[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 13-05-2003 17:02 ]
Group S Challenge Screens

Ninja Gaiden Screens
En hij gaat Live!

De modemmers zullen het zwaar hebben de laatste paar pagina's
[ Voor 52% gewijzigd door Wom op 13-05-2003 17:11 ]
Trouwens ik ga NU Live met MotoGP. Wie wil een potje??
Forever raver!
Midtown Madness heeft een S4 Avant, dat lijkt er al opCaptainM schreef op 13 May 2003 @ 17:19:
Waarom zitten er in racegames altijd een Audi TT en geen RS4, RS6 of S8 bijvoorbeeld. Die billige TT vind ik echt zo'n wijvebak. De Ninja Gaiden screens zien er gelikt uit. Als die gezichten er ingame ook zo uit zien dan beloofd het wel wat voor de graphics van het spel.
Trouwens ik ga NU Live met MotoGP. Wie wil een potje??
Maar komt waarschijnlijk omdat de TT de grote massa meer aanspreekt. Een Audi TT wordt sneller herkend dan een RS6 of een S8 (
E3 Screens Voodoo Vince

[ Voor 26% gewijzigd door Wom op 13-05-2003 17:31 ]
Verwijderd
Screens Sudeki
http://www.xboxarena.nl/images/screenshots/Sudeki01.jpg
http://www.xboxarena.nl/images/screenshots/Sudeki02.jpg
http://www.xboxarena.nl/images/screenshots/Sudeki03.jpg
http://www.xboxarena.nl/images/screenshots/Sudeki04.jpg
http://www.xboxarena.nl/images/screenshots/Sudeki05.jpg
screens van een halve mb gaan me net iets te ver, maar dit zijn de 5 nieuwe die ik gezien heb bij Xboxarena.nl
[ Voor 21% gewijzigd door Wom op 13-05-2003 18:35 ]
Ontwikkelaar is Rareware, maar ik ben niet bekend met Zombies ate my neighbours.Pewwy schreef op 13 May 2003 @ 19:52:
Grabbed by the Ghoulies lijkt wel wat op Zombies ate my neighbours (i love that game) Zelfde ontwikkelaar of wat?
Zombies ate my Neighbours was van Lucas Arts/Konami...Ontwikkelaar is Rareware, maar ik ben niet bekend met Zombies ate my neighbours.
SNES review en screenshots SNES versie.
[ Voor 32% gewijzigd door ironx op 13-05-2003 20:27 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
En nu nog een vraag: Hoe kan ik in Project Gotham Racing een 360 graden draai maken? Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand een tip?
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Oe, das lang geleden. Volgens mij was het zo : Rem + Gas, sturen en dan handrem. Je moet wel blijven gas geven anders doe je een 180 graden slip.Maniakje schreef op 13 mei 2003 @ 20:44:
Ik ben blij dat ik kort geleden een Xbox heb gekocht. Maaaaaaaaaaaaaan wat gaan er een berg mooie games uitkomen.![]()
En nu nog een vraag: Hoe kan ik in Project Gotham Racing een 360 graden draai maken? Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand een tip?
En kan dat met alle wagens of moet ik er zo'n idioot snelle wagen voor hebben? Ik heb tot nu toe alles t/m de Skyline GTR unlocked.AudiRS4 schreef op 13 May 2003 @ 20:47:
Oe, das lang geleden. Volgens mij was het zo : Rem + Gas, sturen en dan handrem. Je moet wel blijven gas geven anders doe je een 180 graden slip.
Achtwiel aangedreven wagens gaat het makkelijkst, dus ook met de Mazda kan het al. 4WD wagens gaat wat lastiger.Maniakje schreef op 13 May 2003 @ 20:51:
[...]
En kan dat met alle wagens of moet ik er zo'n idioot snelle wagen voor hebben? Ik heb tot nu toe alles t/m de Skyline GTR unlocked.

Grote asperges hebben ze hier, steken door het dak heen
[ Voor 18% gewijzigd door Wom op 13-05-2003 20:58 ]
Als je de gouden F50 hebt zou ik niet verder proberenManiakje schreef op 13 May 2003 @ 20:59:
Acht wiel?? Tering ik wist niet eens dat dat bestond.Ik ga maar weer proberen om nog wat meer te gaan unlocken dan.
Er moest nog -er achter de acht
[ Voor 1% gewijzigd door Wom op 13-05-2003 21:19 . Reden: t'tje weggehaald ]
Verwijderd
Tony Hawk 4 is erg gruwlijk! En mijn broertje verveelt zich geen minuut met het domme spel Turok Evolution.
edit:
misschien een hele domme vraag (maar die bestaan niet).
Ik zie wel eens op de officele xbox site dat je demo's kan downloaden en spelen op je X-Box ? Hoe moet ik dit doen ? Heb ik daarvoor een hub nodig ? Of moet ik dan Live! gebruiken ?
en nog iets:
Als ik geen cd in mijn x-box heb en ik kom in het menu en ik kies X-Box Live! kan ik gewoon een account aanmaken zonder dat ik X-Box Live! heb... is dit normaal ?
alvast bedankt
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 22:14 ]
sterker nog, hij is al *uit*Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 22:54:
heft denk ik geen nnieuws nodig want die is er al bijna (-:

Het is de eerste keer dat ik er van hoor dat je Xbox demo's kunt downloaden. Je kunt wel trailers en skins downen, maar demo's is nieuw voor me. Je hebt wel de demo disks. Toevallig speculeert Bungie over een eventuele download van de E3 trailer van HALO 2 via Xbox Live!.Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 21:56:
YEAH!!!! Guess what mensen ?!?! keb gister X-Box gekocht!!!
Tony Hawk 4 is erg gruwlijk! En mijn broertje verveelt zich geen minuut met het domme spel Turok Evolution.
edit:
misschien een hele domme vraag (maar die bestaan niet).
Ik zie wel eens op de officele xbox site dat je demo's kan downloaden en spelen op je X-Box ? Hoe moet ik dit doen ? Heb ik daarvoor een hub nodig ? Of moet ik dan Live! gebruiken ?
Yup, maar je kunt hem niet activeren, want dan krijg je de melding dat je niet verbonden bent. Je kunt ook DHCP en IP instelling ed. bekijken.Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 21:56:
en nog iets:
Als ik geen cd in mijn x-box heb en ik kom in het menu en ik kies X-Box Live! kan ik gewoon een account aanmaken zonder dat ik X-Box Live! heb... is dit normaal ?
alvast bedankt!
Zogauw er één schaap over de dam isVerwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 22:31:
wrede screens
Zag dat ik een redelijk screenstormvloed ben begonnen vandaag (-:
Ik ben nog niks tegengekomen, alhoewel dat niet uit kan blijven natuurlijkOcNewB schreef op 13 mei 2003 @ 22:31:
ahum.....*Moto gp 2*nieuws....
[edit]
Die aanhalingstekens laten mij denken dat ik hem nog niet in de winkel kan halen, en volgens mij zit ik er niet ver naast
[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 13-05-2003 22:58 ]
Dat zou kunnen maar ssst. je hbet het niet van mijAudiRS4 schreef op 13 May 2003 @ 22:57:
[...]
Het is de eerste keer dat ik er van hoor dat je Xbox demo's kunt downloaden. Je kunt wel trailers en skins downen, maar demo's is nieuw voor me. Je hebt wel de demo disks. Toevallig speculeert Bungie over een eventuele download van de E3 trailer van HALO 2 via Xbox Live!.
[...]
Yup, maar je kunt hem niet activeren, want dan krijg je de melding dat je niet verbonden bent. Je kunt ook DHCP en IP instelling ed. bekijken.
[...]
Zogauw er één schaap over de dam is
[...]
Ik ben nog niks tegengekomen, alhoewel dat niet uit kan blijven natuurlijk
[edit]
[...]
Die aanhalingstekens laten mij denken dat ik hem nog niet in de winkel kan halen, en volgens mij zit ik er niet ver naast

Previews
Amped 2
Counter-Strike
Legacy of Kain: Defiance
The Italian Job
Top Spin
Voodoo Vince
Whiplash
Artikels
Persconferentie 13-05-03
Nieuwtjes
Xbox Music Maker Aangekondigd
Doom III bekendmaking
Screenshots
Backyard Wrestling: Don't Try This at Home
Deus Ex: Invisible War
Legacy Of Kain: Defiance
Pitfall Harry
Soldier Of Fortune II: Double Helix
The Italian Job
Trinity
True Crime: Streets Of LA
Whiplash
Movies
XIII
Verwijderd
Ik stel me vrijwillig voor de nieuwe openingstopic
TT is id meer voor de grote massa, maar de mensen die zou spel kopen zijn vaak de echte liefhebbers en die rijden toch liever de RS4 of RS6. I do, anywayAudiRS4 schreef op 13 May 2003 @ 17:26:
[...]
Midtown Madness heeft een S4 Avant, dat lijkt er al op.
Maar komt waarschijnlijk omdat de TT de grote massa meer aanspreekt. Een Audi TT wordt sneller herkend dan een RS6 of een S8 (). De screens van Ninja Gaiden komen volgens mij uit een filmpje, dus denk niet dat het ingame is.
Maar die screenshots zien er weer gelikt uit !!!

Verwijderd
Forever raver!
je zou toch full-time werken, dan heb je toch geen tijd om al die vette spellen te spelen?

Ik hoor trouwens niemand meer over Burnout 2? ik krijg hem vandaag (als het goed is

Verwijderd
Crash track nr 3 61 miljoen punten (-:
En ik werk ook fulltime en heb te weinig tijd )-: enige voordeel wel genoeg geld (-:
jah iddVerwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 11:16:
hehe wil je het horen
Crash track nr 3 61 miljoen punten (-:
En ik werk ook fulltime en heb te weinig tijd )-: enige voordeel wel genoeg geld (-:
Dat Group S Challenge mogen ze wel wat aan die models doen hoor, die auto's zijn veel te smal en veel te hoog. Jammer, of het komt door de screens.
Verwijderd
Eerst even wat nieuwe websites
Baldurs Gate 2
Deus Ex 2
MS persconferentie
Baldurs gate 2

Deus Ex 2

SWAT: Global Strike Team

Bron: CdFreaksPlay Playstation games on your XBox, and it's not a hoax!
Posted by Jan Willem on 13 May 2003 - 15:13 - Source: Xbox-Scene.com
zwieber used our news submit to tell us that thanks to a person nicked Xport it is now possible to play Playstation games on your XBox. Xport has ported the Playstation Emulation software PCSX to run on the XBox, enabling you to run games from images stored on the Xbox hard disk or from a CD-R(W)/DVDR(W). The software seems to run pretty well according to user reports, altough one should not expect to run all games.
PCSXBox - PSX Emulator for XBox v1.00
Emulates Playstation
Memory Card manager (select from 10 memory cards)
Save states (LTRIGGER+BLACK and LTRIGGER+WHITE)
Cheat code searching
Gameshark code-compatible
Gameshark cheat code database with codes for over 1700 games
Remappable PSX buttons
Throttle/speed-up
Supports BIN files or GZIP'd BIN files. (GZIP is not the same as ZIP)
Background - Thanks to CandyISO for the background image
True Type Font - Thanks to CandyISO for this PSX font
MP3 support
XPort's Configurable PlayThing
More information can be found on this thread on the XBox Scene forums. Downloading the software seems to be a hassle, so read the sites mentioned in the thread very well.

Dan kan je Gran Turismo e.d. ook op je XBox spelen, klinkt heel leuk misschien.. maar denk niet dat het echt goed is voor de markt.
Hoop dat het niet zo ver komt

Verwijderd
Volges mij is het ook onmogelijk had ik ergens op zon site gelezen... Wel jammer...El_Quedro schreef op 14 May 2003 @ 15:28:
Als ze er een Playstation 2 emulator erop kunnen krijgen, dan kan Sony denk ik wel inpakken
Dan kan je Gran Turismo e.d. ook op je XBox spelen, klinkt heel leuk misschien.. maar denk niet dat het echt goed is voor de markt.
Hoop dat het niet zo ver komt
Heeft hier iemand trouwens als het Halo 2 filmpje gezien?????? ECHT TE VET VOOR WOORDEN!!!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 18:36 ]
Ik heb het filmpje gezien, en vooral de gameplay footage ziet er erg goed uit. Zelden zoveel aktie gezien in een FPS. Het beloof veel goeds in ieder geval. Het Doom III filmpje is zo waar mogelijk nog indrukwekkender. Als dat werkelijk op een Xbox geshowed wordt (gerucht gaat van niet), dan zitten we nog lang niet aan de grafische top van de Xbox, zover is wel duidelijk.Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 18:35:
[...]
Volges mij is het ook onmogelijk had ik ergens op zon site gelezen... Wel jammer...
Heeft hier iemand trouwens als het Halo 2 filmpje gezien?????? ECHT TE VET VOOR WOORDEN!!!
Wat betreft die PSX emulator, lag wel in de lijn der verwachting. Na zo'n beetje alles van Atari 2600 tot Nintendo 64 al te kunnen emuleren was dit de volgende stap. Alleen weer jammer dat je Xbox er omgebouwd voor moet zijn. Misschien dat Bleem! ooit nog eens....
In eerste instantie was ik niet bepaald gecharmeerd van de besturing, maar na een half uurtje spelen was ik er al aardig aan gewend. Toch had ik liever wat meer opties gehad om de besturing wat meer naar mijn hand te zetten.
In het begin is het spel erg makkelijk en kun je in rambo stijl door de levels rennen, maar dat verandert al vrij snel wanneer er hordes bewakers achter je aan komen. Dan is het toch wel aan te raden om wat dekking te zoeken en een beetje stealthy te gaan spelen. Het is erg cool om jezelf tegen de muur te drukken, om het hoekje te schieten, vervolgens een gigantische sprong te maken om daarna tegen de muur op te lopen om bij je bestemming aan te komen.
Ik ben nog niet erg ver in het spel (net voorbij de eerste Agent), maar vooralsnog is het erg afwisselend en spannend. Alleen jammer dat er geen multiplayer modus is.
idd wel een leuk spel..Maniakje schreef op 14 mei 2003 @ 19:23:
Wheee! Vanmiddag Enter The Matrix gekocht. Bij Dixons zag ik hem in de schappen staan, terwijl ik er eigenlijk naartoe ging om hem te bestellen voor morgen.
In eerste instantie was ik niet bepaald gecharmeerd van de besturing, maar na een half uurtje spelen was ik er al aardig aan gewend. Toch had ik liever wat meer opties gehad om de besturing wat meer naar mijn hand te zetten.
In het begin is het spel erg makkelijk en kun je in rambo stijl door de levels rennen, maar dat verandert al vrij snel wanneer er hordes bewakers achter je aan komen. Dan is het toch wel aan te raden om wat dekking te zoeken en een beetje stealthy te gaan spelen. Het is erg cool om jezelf tegen de muur te drukken, om het hoekje te schieten, vervolgens een gigantische sprong te maken om daarna tegen de muur op te lopen om bij je bestemming aan te komen.
Ik ben nog niet erg ver in het spel (net voorbij de eerste Agent), maar vooralsnog is het erg afwisselend en spannend. Alleen jammer dat er geen multiplayer modus is.
maar is wel een multiplayer mode hoor!!!!!
via hacking mode het cheat commando invoeren (eerst dat unlocken) dan een code invoeren die gewoon op gamefaqs staat.
dan staat de multiplayer mode helemaal links in het level select screen
de multi mode is niet erg uitgebreid maar wel leuk.
This space is occupied
Oh. Ik moet zeggen dat ik er helemaal niet naar gezocht heb, maar achterop het doosje staat dat het voor 1 speler is. Daar ging ik dan ook van uit.TheEvilCuber schreef op 14 May 2003 @ 19:26:
Nieuwe Screens Kameo

Screens Teenage Mutant Ninja Turtels

Soul Calibur toch Live!

Inderdaad, een trailer van Soul Calibur 2 met een logo van Xbox Live!
Of het downloadbare content of echte multiplayer betreft is nog niet duidelijk, maar het zal zowiezo een toevoeging zijn.
Screens Breed

Screens Colin McRae Rally 4

Als ik de artikels van de grote gamesite's lees betreft de persconferentie, vond men die van MS het beste was wat opzet betreft. De vernieuwingen aan Live! vond men wat tegenvallen. Ze zijn wel allen positief over de E3 line-up die MS heeft neergezet, lees bijvoorbeeld hier.
Als ik het me goed herinner was je toch één van de mensen die Enter The Matrix op de voet volgde ? Hoe bevalt hij, voldoet hij aan verwachting ? Ik hoor zoveel verschillende verhalen namelijk.TheEvilCuber schreef op 14 May 2003 @ 19:26:
[...]
idd wel een leuk spel..
via hacking mode het cheat commando invoeren (eerst dat unlocken) dan een code invoeren die gewoon op gamefaqs staat.
dan staat de multiplayer mode helemaal links in het level select screen
de multi mode is niet erg uitgebreid maar wel leuk.
[ Voor 13% gewijzigd door Wom op 14-05-2003 20:02 ]
Klik hier voor onder andere de Sudeki, Halo2, Counter-Strike en Xbox stand
[ Voor 84% gewijzigd door Wom op 14-05-2003 21:20 ]
Verwijderd
nee daar hebben we wat aanAudiRS4 schreef op 14 May 2003 @ 20:36:
E3 Stands
Counter Strike @ Xbox
http://www.gamers.com/i/pics/1376392.jpg
Sudeki
http://www.gamers.com/i/pics/1376382.jpg
HALO 2
http://www.gamers.com/i/pics/1376372.jpg
Xbox stand overview
http://www.gamers.com/i/pics/1376362.jpg
Oeps, eerste keer deden ze het wel. Momentum.
Heb er maar even link van gemaakt, wel net zo handig
Zoals nu bekend is, is het filmpje wat je hebt gedownload van Doom III ( toch ??? ) daadwerkelijk van de Xbox. (filmpje waar op het eind geklapt wordt). Er is nu namelijk ook een aparte PC trailer verschenen.
Dus als je wilt zien waar de Xbox grafisch tot in staat is moet je zeker die Doom III ( ben URL aan het zoeken ) downloaden. En zorg voor schoon ondergoed !
[ Voor 59% gewijzigd door Wom op 14-05-2003 21:42 ]
deze url: http://www.gamershell.com/download_2124.shtml
Dit is die ik kan vinden maar dies voor PC
http://www.warp2search.ne...12258&mode=thread&order=0
Nog een mirrortje
http://home.student.utwen...2003-full_video-hires.avi
[ Voor 20% gewijzigd door lawtshjj op 14-05-2003 23:33 ]
DIEPE KWIJL KWIJL KWIJL...
KLOTE!!!
Verwijderd
over een jaar denken we er weer anders over (-:
Gameplay daar kijk ik naar uit vandaar dat ik hoop dat halo 2 hetzelfde word als 1 maar dan grootser en fable haalt wat ze beloven
Verwijderd
Weet iemand of je met campus@maastricht kan xbox liven?
Ik zou zeggen, sluit hem aan en doe een connection testVerwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 08:43:
Klopt het dat je fable co-op kan spelen? dat dan de ene de hoofdheld is en de andere de sidekick? ik vond de kameo trailer ietwat tegenvallen (maar als het van rare is, is het meestal wel dope, ze hebben maar 1 slecht spel gemaakt)
Weet iemand of je met campus@maastricht kan xbox liven?
Wat een knaller tot nu toe die E3! Halo 2... jamjamjam
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik wil grootte veldslagen zien ofzo, dat je een naam krijgt op Live!
Ik kijk daarom ook stiekem uit Operation Flashpoint
De Co-op van Fable is dat één iemand met de hoofdpersoon speelt, en de ander met zijn hond. Hoe dit verder uitgewerkt wordt is naar mijn weten nog niet bekend.Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 08:43:
Klopt het dat je fable co-op kan spelen? dat dan de ene de hoofdheld is en de andere de sidekick? ik vond de kameo trailer ietwat tegenvallen (maar als het van rare is, is het meestal wel dope, ze hebben maar 1 slecht spel gemaakt)
Het mooie naast dat Doom III er super uitziet, en een megasfeer gevoel creërt is ook dat alle spellen die op de Doom III engine heel gemakkelijk naar de Xbox te porten zijn nu. Zie bijvoorbeeld Dues Ex: Invisible War wat ook op de Doom III engine draait. Hopelijk dat de ports dan ook nog goed gedaan zijn, want aan een slechte port heb je natuurlijk ook weinig.ErectionJackson schreef op 15 May 2003 @ 10:49:
Net KungFu Chaos aangeschaft, man wat lachen!Vandaag ook snel Enter the Matrix halen
Wat een knaller tot nu toe die E3! Halo 2... jamjamjamPGR2 was waanzinnig en DOOM III... Heerlijk he al die lui die riepen dat de Xbox dat allemaal niet aankon
Ik lach me kapot, wat ben ik toch blij dat ik een Xbox gekocht heb destijds!
MMOFPS lijken me ook zeer goed met Live. Ik heb eigenlijk nog nooit een MMOFPS gespeeld. Want ik denk niet dat Quake III Arena of Unreal Championship/Tournament MMOFPS zijn.El_Quedro schreef op 15 mei 2003 @ 14:53:
Nah, ik hoop dat er nu iemand ff wat vets voor Live! gaat maken.. het liefst zou ik iets willen zien als het MMOFPS - PlanetSide..
Ik wil grootte veldslagen zien ofzo, dat je een naam krijgt op Live!
Ik kijk daarom ook stiekem uit Operation Flashpoint
Waar ik ook nog steeds op zit te wachten is op een goede F1-sim met goede Live-mogelijkheden. Racen tegen mede-livers op Monaco lijkt me dus echt subliem!
Audi waar blijft die URL van dat filmpje van Doom III
[ Voor 5% gewijzigd door Techno Overlord op 15-05-2003 16:27 ]
Forever raver!
Andere Trailer
Was bezig met een post met meerdere trailers, vandaar dat het wat langer duurde
Prijsverlaging Xbox in USA
Vandaag bekendgemaakt, de Xbox gaat weer een stukkie in prijs omlaag en gaat nu voor $ 179,99 over de toonbank. Leuke is dat Sony dacht, ach wat laten we hetzelfde doen :
Het wachten is op NintendoMicrosoft Matches Sony's Price drop for the PlayStation 2.
Microsoft has announced a price drop for the Xbox console. This move matches the PlayStation 2's recent price drop, putting both consoles at $179.99 in the US and $249.99 in Canada.
Shining Lore Screens
Shining Lore Online moet alle elementen van een goede MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game) hebben. Denk hierbij aan volledig aanpasbare characters, een gigantische wereld (5 continenten met elk meer dan 100 verschillende quests) en meer dan 300 verschillende emoties zoals gezichtsuitdrukkingen en gebaren. Door de vrolijke en kleurrijke graphics zal de game verschillende leeftijden en sekse moeten interesseren. Het is zelfs het geval dat 40% van de betá inschrijvingen vrouwen zijn!
Waar de gamers werken en wonen zal erg belangrijk zijn in de game. Gamers kunnen ook doen wat hun hartje begeert. Je kan in een wapen winkel gaan werken, maar je kan natuurlijk ook je eigen winkel oprichten! De game moet voor ieder wat bieden. Voor de gamers die hack&slash willen, hak er op los! Maar voor de gamers die liever plezier beleven en mini-games willen doen zullen ook genoeg aan hun trekken komen.

Screens Trinity
Trinity is nog niet zolang geleden aangekondigd. Hierbij werd al duidelijk dat we niet met een game te maken hadden waar er al dertien in een dozijn gaan.
“In TRINITY ben jij de Nightstalker die de stad moet redden van een dreigend virus. Als held ben je geen normaal mens maar een biotechnisch gemodificeerde androide. De technische modificaties zorgen ervoor dat de Nightstalker over skills beziet die niet voor de normale mensen zijn weggelegd. Naast deze superhuman skills krijg je ook de beschikking voer wapens als pistolen, rocket launchers en sniper rifles.”
Daarnaast is er ook nog eens een soort bullet-time functie in verwerkt, waardoor je deze keer niet langzamer gaat, maar juist extra snel.

Screens True Crime: Streets Of L.A.

[ Voor 146% gewijzigd door Wom op 15-05-2003 18:01 ]
Grabbed By The Ghoulies
Conker: Live And Uncut
Kameo: Elemenents Of Power
Ninja Gaiden
Dead Or Alive: Online
Alias
Starcraft: Ghost
Gladiator
ESpionage
The Suffering
NBA Jam
Steel Battalion: Line Of Contact
True Fantasy Online
Half-Life 2 ( PC versie )
Dine Crisis 3
Aantal LucasArts trailers
Rechtermuisklik -> Save As ( Opslaan Als )
Dit is nu de eerste keer dat ik de E3 echt meemaak/volg, en het verbaast me echt, geweldig gewoon, en die presentaties, een voor een toppertjes, ik zit echt te genieten hier achter me pc met internet video
Je leest het niet goed. Er staat dat Microsoft de prijs heeft verlaagd naar het niveau van de PS2. Dus Sony was eerstPrijsverlaging Xbox in USA
Vandaag bekendgemaakt, de Xbox gaat weer een stukkie in prijs omlaag en gaat nu voor $ 179,99 over de toonbank. Leuke is dat Sony dacht, ach wat laten we hetzelfde doen :
[...]
Het stuk wat ik gelezen had kwam van een andere site als waar ik de quote vandaan heb. Laten we het erop houden dat ze één van beide direct gereageerd heeft op de anderATL schreef op 15 mei 2003 @ 18:24:
[...]
Je leest het niet goed. Er staat dat Microsoft de prijs heeft verlaagd naar het niveau van de PS2. Dus Sony was eerst
Der komt ook zoveel nieuws op je af, je zou er gek van worden
Wauw, thx. Mooi postAudiRS4 schreef op 15 May 2003 @ 17:09:
Trailers
...........
Rechtermuisklik -> Save As ( Opslaan Als )
Heeft de Master Chief daar in elke hand 1 shotgun??
[ Voor 5% gewijzigd door Techno Overlord op 16-05-2003 15:16 ]
Forever raver!

Hier vind je nog meer: Xboxworld.nl (ik durfde ze niet allemaal te plaatsen)
[ Voor 12% gewijzigd door VTec op 16-05-2003 15:26 ]
Ik kom al niet voorbij het eerste level (binnen level)
Hebben meerdere van jullie hier problemen mee? of ligt het gewoon aan mij en moet ik nog een beetje oefenen.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Verwijderd
Heeft hier iemand trouwes het Halo 2 filmpje van xbw.nl van 73 MB? Ik download m met 1KB/sec ofzo.. dus ben al 2 dagen bezig, maar is het de moeite waard?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 15:51 ]
Verwijderd
Als je die van de E3 bedoelt , ja , dan is ie zeker de moeite.Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 15:50:
Gewoon zeggen dat je een ander spel wilt want spiderman is inderdaad een kutspel....(Ik heb m gespeeld op de ps2 zal wel niet zoveel anders zijn...)
Heeft hier iemand trouwes het Halo 2 filmpje van xbw.nl van 73 MB? Ik download m met 1KB/sec ofzo.. dus ben al 2 dagen bezig, maar is het de moeite waard?
Verwijderd
*Update
Hmm niet dus. Als mensen het filmpje van halo willen downloaden, die van 31mb is bijna net zo goed als die van 50 en 80mb.
Mijn Xbox die leest sommige spellen slecht, ik had 2 weken geleden Moto GP gekocht, en ik deed er 10 x over om het spel op te starten omdat mn xbox de disc niet herkende. Dit had ik ook bij Splinter Cell. De Xbox helpdesk zei dat ik maar een dvd cleaner moest kopen. Ik ben benieuwd wat er nou eigenlijk gebeurt als mn xbox nou ECHT kapot is? Krijg ik dan een nieuwe of wordt ie gerepareert?? Ervaringen?
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 18:49 ]
Op het moment dat je Xbox kapot gaat of het niet meer doet om wat voor reden dan ook, kun je de Xbox service lijn bellen. Je krijgt dan een doos opgestuurd waarin je de Xbox kunt doen en dan opsturen naar hun (kostenloos geloof ik). Na maximaal 2 weken ( in de regel 4 werkdagen ) heb je hem dan terug. Meestal met een demodisk en een Xbox tas. Dit alles gaat via UPS en is geheel kostenloos.Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 15:56:
Jah ik heb de kleine versie ook al van 31mb.. Dies idd wel vet jah.. hopen dat dit een betere kwali is..
*Update
Hmm niet dus. Als mensen het filmpje van halo willen downloaden, die van 31mb is bijna net zo goed als die van 50 en 80mb.
Mijn Xbox die leest sommige spellen slecht, ik had 2 weken geleden Moto GP gekocht, en ik deed er 10 x over om het spel op te starten omdat mn xbox de disc niet herkende. Dit had ik ook bij Splinter Cell. De Xbox helpdesk zei dat ik maar een dvd cleaner moest kopen. Ik ben benieuwd wat er nou eigenlijk gebeurt als mn xbox nou ECHT kapot is? Krijg ik dan een nieuwe of wordt ie gerepareert?? Ervaringen?
Interview met Ed Fries
Een interessant interview met de grote Xbox-baas, wat echt de moeite waard is. Je komt wat te weten over de visie van Micrsoft tegenover de markt, wat ze van alle overnamegeruchten vinden ( Sega komt aan bod ) en hoe ze hun concurrentiepostitie inschatten,
Klik hier voor het interview.
[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 16-05-2003 19:41 ]
Vervolg van Goldeneye of Jet Force Gemini (was die 1st person ?) ? Of die shooter van de Mac ? Ik weet het niet.De Britse developer Rare heeft vandaag opnieuw 2 games aangekondigd. Één van deze twee games is het derde deel in de Banjo series. Banjo Kazooie en Banjo Tooie waren op de N64 beide goed ontvangen titels. In beide games nam je de controle over Banjo en zijn maatje Kazooie. Ze namen het op tegen de boze heks Gruntilda. Nu komt dus ook deze platformer naar de Xbox. Een releasedatum is nog niet bekend gemaakt, tevens zijn er ook nog geen screens vrijgegeven.
Over de andere game is nog zo goed als niks bekend. Alleen dat het een vervolg wordt op een bestaande 3D-shooter. Ook bij deze game zijn er nog geen screens of enig ander informatie bekend gemaakt.
Hiermee komt het totaal Rare games op de Xbox al op 7. Minstens 5 hiervan moeten voor eind 2004 al in de schappen liggen, volgens een contract dat Microsoft met Rare heeft afgesloten. De andere 5 titels zijn: Kameo: Elements of Power, Conker: Live and Uncut, Grabbed by the Ghoullies, Perfect Dark Zero en Sabre Man Stampede. Van deze laatste 2 zijn nog geen screens vrijgegeven. De andere drie titels zijn al volop bij ons in het nieuws geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 16-05-2003 20:00 ]
Heb je de trailer niet gezien, daar schiet hij ook met twee guns
Verwijderd
Jet force Gemini was third/first person (verscheelde per stuk) dus ik denk haast niet dat het die is. Goldeneye lijkt me ook sterk omdat de meeste mensen die aan goldeneye hebben gewerkt vertrokken zijn naar Free Radical en nog een andere maatschappij waar de naam me totaal van ontschoten is.
Zoonami. En Rare een game rushen...Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 20:11:
Hmmmm, ze zijn wel druk bezig daar bij rare. aan de ene kant goed natuurlijk (hoe meer spellen des te beter) als ze maar niet spellen gaan rushen. Dat zou erg zonde zijn.
Jet force Gemini was third/first person (verscheelde per stuk) dus ik denk haast niet dat het die is. Goldeneye lijkt me ook sterk omdat de meeste mensen die aan goldeneye hebben gewerkt vertrokken zijn naar Free Radical en nog een andere maatschappij waar de naam me totaal van ontschoten is.
Screens van Xbox stands @ E3

* Wom = jaloers
[ Voor 44% gewijzigd door Wom op 16-05-2003 20:24 ]
Verwijderd
Ik vond kameo en grabbed by ghoulies nou niet echt de leukste spellen die ik sinds tijden heb gezien. Ze zagen er een beetje "dof" uit als je begrijpt wat ik bedoel. Naar conker ben ik erg geinteresseerd en perfect dark natuurlijk. Vervolg op banjo kazooie is ook goed nieuws, hopelijk komt er dan weer eens een hele goeie platformer
Ik vond de screens er ook niet geweldig uitzien, alle screens van Rare vond ik eigenlijk niet super eruit zien. Maar de trailers, dat is een ander verhaal. De animaties ed. maken het toch een heel ander gezicht. En ach, zolang we de game zelf niet in de handen hebben is het toch lastig oordelen.Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 20:21:
Zoonami inderdaad, bedankt. Nou normaal gesproken werken ze daar aan 3 titels max (gedurende de glorieperiode n64). Nu zijn er een hele hoop mensen vertrokken en maken ze spellen voor de xbox en zijn ze bezig aan 7 spellen. Das erg veel imo.
Ik vond kameo en grabbed by ghoulies nou niet echt de leukste spellen die ik sinds tijden heb gezien. Ze zagen er een beetje "dof" uit als je begrijpt wat ik bedoel. Naar conker ben ik erg geinteresseerd en perfect dark natuurlijk. Vervolg op banjo kazooie is ook goed nieuws, hopelijk komt er dan weer eens een hele goeie platformer
Verwijderd
Tja, een trailer is toch een soort advertentie die je lekker moet maken. Maar na trailers van HALO 2 en Doom III gezien te hebben was alles wat minderVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 20:29:
Helemaal mee eens. Never judge a game before you played it. Maar ik kreeg bij de trailers toch niet zo'n gevoel van, hey dit spel gaat echt heel leuk worden om te spelen. En dat is denk ik toch eigenlijk wel de bedoeling
Verwijderd
Komt ook op XboxVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 21:34:
na de trailer van halflife2 voor mij...... daarbij vallen doom3 en halo2 in het niets(voor mij dan)
Maar inderdaad, die mag gerust in het rijtje hoor. Is zwaar indrukwekkend.
Ik ben trouwens bezig met een samenvattingspost van zo'n beetje al het nieuws wat van de E3 gekomen is betreffende de Xbox. Trailers/Screens/Nieuws/Artikelen/etc. Verwacht hem een dag of twee na de E3.
Xboxworld is offline, en geeneen screens meer te bekennen
[ Voor 14% gewijzigd door Wom op 16-05-2003 22:52 ]
Dit topic is gesloten.