Toon posts:

Nept Bill2000.nl mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen. Iets heel raars. Ik geburik Bill2000.nl en met veel plezier maar nu ineens de laatste dagen dalen de inkomsten met 90 % heel raar. Alsof er niemand meer inbeld.

Zelf kan ik niet inbellen. Heel raar :s. Is geblokeerd ofzo.

Kunnen jullie voor mij niet eens inbellen voor 10 sec. oid. (das 7 cent)

En dan even hier reageren. Dan kan ik zien of ze me neppen. aan me statestieken.

Het kan heel goed zijn dat ik het mis heb, maar dan weet ik wel of ik over moet stappen naar een andere.

De link is:
http://www.spammerigespam.nl

Ik snap dat het heel raar klint en ik via deze link op geld uit ben. Nee! dan zou ik het wel anders doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Xandrios op 21-04-2003 20:34 ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

WTF is dat voor link?

[ Voor 25% gewijzigd door Xandrios op 21-04-2003 20:34 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 18:14
iig iets wat de eigenaar geld op gaat leveren als je ook echt inbelt. en aangezien de eigenaar de TS is lijkt me dit nogal spam ...

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:01
Volgens mij wordt je idd genept.. Deze inbel link is mijn insziens niet te vertrouwen :)

|>

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:29
Als het echt een probleem is, haal die damned link weg..
Komt het wat serieuzer over..

Verwijderd

Volgens mij gaat dit niet goed en hoor ik iederen altijd over een slotje, laat ik mijn eerste slotje dan ook maar eens aanvragen :):)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Dit is dus echt niet de bedoeling. iig niet op deze manier...

Heb je eraan gedacht dat ze even een storing kunnen hebben? Mail ze anders eens oid...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.