Toon posts:

Backup-programma dat draait als service

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een backup-programma voor Windows XP. Het is de bedoeling dat ik zelf mappen kan selecteren die ik wil backuppen naar de dvd-brander. Ik wil dit proces automatisch laten gebeuren.

Het is gelukt om de pc vanzelf aan te laten gaan, en ook afsluiten is gelukt. Het probleem is dat je met de schedulers van bv. NTI Backup NOW! aangemeld moet zijn als gebruiker bij Windows, omdat anders de scheduler niet opstart.

De XP gebruikersaccounts zijn met wachtwoord beveiligd en ik kan dus niet een gebruiker automatisch in laten loggen om zo alsnog een scheduler te laten draaien.

Het opstarten van de scheduler van NTI Backup NOW! via taakplanner bij opstarten van windows lukt wel, maar deze taakplanner krijgt het eigenlijke programma dan niet opgestart.

Ik ben dus op zoek naar een programma waarvan de scheduler als service draait, of via de taakplanner op te starten is. Of een script ofzo dat via de taakplanner alleen 's nachts het met wachtwoord beveiligde account automatisch in kan laten loggen.

• sko
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

dat kan toch gewoon met ntbackup die standaard in windows zit? of moet er direct naar dvd geschreven worden?

Verwijderd

Arcserve of backup Exec ....