[Win98] Afsluitfout --> Netwerkprotocollen niet veranderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52322

Topicstarter
hallo, ik heb hier weer eens een probleempje... Ik heb vandeweek Windows 98 geinstalleerd op mijn pc, hierbij kreeg ik het probleem dat Windows niet afsluit... En ach, daar had ik geen zin in om daar naar te kijken, maar nou wil ik met mn broertje een spelletje over het netwerk spelen, dus wilde ik het IPX/SPX installeren... Maar als ik dit toevoeg en de pc opnieuw opstart, en dus op reset moet drukken |:(, en de pc is weer opnieuw opgestart, dan is ie niet toegevoegd!!!

Ik dus met volle moed met de search op deze site gezocht, en daar was 1 oplossing om de patch van windows 98 afsluitprobleem te installeren, maar dat werkte niet... Een andere oplossing zou kunnen zijn dat ik alle netwerkdingen moet verwijderen, maar dat werkt dus niet! Ik kan heel die protocollen enz. niet verwijderen, want als ik de pc opnieuw opgestart heb, dan staat ie er gewoon weer in zoals ie was voordat de computer opnieuw opgestart werd! Wat kan ik daar nou aan doen? Ik vind het op zich niet erg om dat afsluitprobleem te hebben, maar ik wil wel die protocol installeren! Ben dus alleen bang dat die 2 in verband staan met elkaar, en dat ik dus nog steeds na 3maanden eerst rommelen met divx dingen, nou weer hieraan moet gaan rommelen...

Heeft iemand een idee wat ik hiermee moet doen?

bvd, jojojohan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Is he6t soms een oud spel want de meeste nieuwe spellen gebruiken TCP/IP, heb je al geprobeerd of alles in veiige modus wel werkt? Laat anders die pc ff scannen op spyware o.i.d Ik weet geen andere oplossing in iedergeval.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52322

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op 22 april 2003 @ 10:33:
Is he6t soms een oud spel want de meeste nieuwe spellen gebruiken TCP/IP, heb je al geprobeerd of alles in veiige modus wel werkt? Laat anders die pc ff scannen op spyware o.i.d Ik weet geen andere oplossing in iedergeval.
Het spel is Red Alert 2, dus das op zich nog niet zo heel erg oud... Veilige modus heb ik nog niet geprobeerd omdat ik niet (meer) precies weet hoe ik dat kon opstarten...
En scannen op spyware heb ik al gedaan, en die was helemaal schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 18:01
ik heb ook dat probleem gehad
mijn oplossing was:
als de computer vraagt om te herstarten
geen volledige herstart doen
maar alleen windows herstarten
door de shiftknop ingedrukt te houden als je op OK of enter drukt
( bij start -> afsluiten -> de computer opnieuw opstarten)
toen bleef ie niet hangen, en waren de nieuwe netwerkinstellingen bewaard!

[ Voor 8% gewijzigd door ajouin op 23-04-2003 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41907

Safe Mode => tijdens opstarten op F8 rammen