[nero?] VCD Menu navigatie

Pagina: 1
Acties:

• pietjepo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04-2022
Ik ben al een paar dagen aan het proberen om een vcd te maken met een paar mpegjes en een menu. Via dat menu wil ik navigeren naar de mpegjes.Met Nero 5.5 lukt het me prima om een vcd te branden met een menu, alleen het probleem is dat wanneer ik de cd afspeel met WINDVD ik niet kan navigeren in het menu. Ook in de voorbeeldweergave in Nero 5.5 kan ik niet navigeren.

1) Is deze optie wel mogelijk met Nero 5.5?

2) Zo nee, welk programma moet ik dan gebruiken?

Ik ben al een aantal dagen op www.dvdrhelp.com/author aan het surfen en heb ook al diverse programma's geprobeerd en handleidingen gelezen. Ik kom er helaas niet uit.

Verwijderd

move VB--> SA

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

Heb je het nou over VCD, SVCD of DVD?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• grolo2010
  • Laatst online: 18:26
Natuurlijk werkt dat, maar je moet niet rechtsteeks met de muis kilikken maar de nummer in typen.
WINDVD ken ik niet maar in PowerDVD moet je een menutje uitklappen waarna je op de nummers kunt klikken :)

• pietjepo
VCD

• pietjepo
Nummers intypen, ok dat wist ik niet

thanx

• pietjepo
Bij WINDVD en MICRODVD werkt het niet als je de nummers intikt. En PowerDVD 4.0 loopt steeds vast bij mij.

Bij WINDVD krijg ik wel gewoon het menu. Alleen moet ik d.m.v de playlist de mpeg af spelen.

Is het nu dus wel zo dat de VCD goed wordt afgespeeld in een standalone dvd-speler? Ik heb zelf geen dvd-speler, ik ben wel van plan om er in de toekomst 1 te kopen.

De mpegs moeten dan wel goed op cd staan zodat ik in een menu makkelijk kan navigeren.

• grolo2010
  • Laatst online: 18:26
Oke, ik heb een versie van WINDVD gevonden en ik kreeg het menu niet te zien.
Maar ik kon wel de hoofdstukken selecteren. Ook met de cijfertoetsen
In mijn standalone krijg ik wel een menu, ook met PowerDVD.

[ Voor 8% gewijzigd door grolo2010 op 21-04-2003 22:50 ]

Pagina: 1