Tja, Als je naar breakpoint gaat wil je natuurlijk graag alle releases mee naar huis kunnen nemen. Helaas weigerde de cd-writer in mn laptop zaterdag alle medewerking om een cd-tje te branden. Nero maakte er een power calibration error van. Lezen van cd's ging echter nog prima. 's Zondags wilde er echter ook niet meer gelezen worden...
kapotte laser, me dunkt..
maar hoe ga ik dit oplossen? Op mn lappie zit helaas geen garantie meer , (ongeveer 1.5 jaar oud), dus als ik hem op laat halen gaat dat me waarschijnlijk handenvol geld kosten. (indicaties in _OUDE_ topics op GoT geven zo'n 600 piek aan.. :(().. Nu ben ik natuurlijk niet achterlijk..
wat meer zoeken leverde eindelijk een leverancier op van een interne DVD-RW!! voor laptops
namelijk de toshiba SD-R6012 (bij Alternate)... De vraag is nu natuurlijk of deze überhaupt wel in mn laptop past. De handleiding is niet behulpzaam. (volgens de handleiding is de cd-rom echter 12.7 mm hoog, en volgens de website van toshiba die dvd-rw ook!)..
mn oude cd-rw was een Matshita UJDA710, in een Gericom Webgine XL met PIII 1.1 Ghz..
Weet iemand of die Toshiba gaat passen? het lukt me helaas niet een link te plaatsen naar de website van alternate. Hier is de info van Toshiba : http://sdd.toshiba.com/cd...9000000010000659c00000f23
alvast bedankt...
kapotte laser, me dunkt..
maar hoe ga ik dit oplossen? Op mn lappie zit helaas geen garantie meer , (ongeveer 1.5 jaar oud), dus als ik hem op laat halen gaat dat me waarschijnlijk handenvol geld kosten. (indicaties in _OUDE_ topics op GoT geven zo'n 600 piek aan.. :(().. Nu ben ik natuurlijk niet achterlijk..
wat meer zoeken leverde eindelijk een leverancier op van een interne DVD-RW!! voor laptops
mn oude cd-rw was een Matshita UJDA710, in een Gericom Webgine XL met PIII 1.1 Ghz..
Weet iemand of die Toshiba gaat passen? het lukt me helaas niet een link te plaatsen naar de website van alternate. Hier is de info van Toshiba : http://sdd.toshiba.com/cd...9000000010000659c00000f23
alvast bedankt...
edit:
als iemand een leverancier weet van de slimline dvd/cd-rw combos van Toshiba, of een ander merk, graag posten!!
als iemand een leverancier weet van de slimline dvd/cd-rw combos van Toshiba, of een ander merk, graag posten!!
[ Voor 5% gewijzigd door WVL_KsZeN op 21-04-2003 19:19 ]
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..