welke abonnements vorm ...

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-05 07:13
hallo,

Ik ben eerdaags toe aan een nieuw abonnement,
Maar er is het een en ander verandert het afgelopen jaar (live! & Imode).

Ik ben dus van plan een siemens s55 of een nokia 3650 aan te schaffen met een camera, maar als ik die camera optimaal zou willen gebruiken (met zeg maar mms) moet ik dan ook echt een vodafone live abo afsluiten ? Verder wil ik zo af en toe kunnen internetten via m`n ipaq 3970

Kortom, ik zoek dus een abonnements vorm waarmee ik een beltegoed heb, kan sms`en, eventueel foto`s kan versturen, emailen, af en toe kunnen internetten en (zoals elke nederlander) betaalbaar is.

Momenteel heb ik een vodafone 60, waarvan ik niet eens allen belminuten verbruik.

Alsvast bedankt voor jullie reakties/adviezen.

[ Voor 10% gewijzigd door pvdlaan op 21-04-2003 18:41 ]

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

• pvdlaan
[quote]pvdlaan schreef op 21 April 2003 @ 18:36:
foutje ...

quote]

[ Voor 79% gewijzigd door pvdlaan op 21-04-2003 18:39 . Reden: foute edit ]

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden :?

tussen welke keuzes twijfel je :?

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37

Korakal

Up up up!

Wil je de camera gebruiken om onderweg foto's te kunnen versturen? Dan heb je GPRS nodig, anders niet (datakabel zit bij de foon).

Qua dekking zit je inderdaad bij Vodafone goed. i-Mode heb je niks mee te maken, Live! misschien. Je kunt Live! als add-on aanschaffen, maar ook WirelessWeb. Dat is alleen de GPRS-toevoeging.

Vodafone heeft eventueel voor het SMS'en ook SMS-bundels, dus als je dat regelmatig doet is dat nog een extra optie.

Onder Vodafone 60 zit alleen Vodafone budget, maar tussen die twee zit wel een grote 'gap'. Als je iets meer dan héél weinig belt ben je met een V60 goedkoper. En ik weet ook niet of GPRS gecombineerd kan worden met een Budget abo.

Al eens gedacht aan contractverlenging?

Owja: S55 = :9 :Y)

[edit]
Ik zie dat je 'internetten onderweg' hebt toegevoegd. Dan zou ik zeker wel aan GPRS denken ja.

[ Voor 9% gewijzigd door Korakal op 21-04-2003 18:42 ]

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:45
Ik zat zelf te kijken naar de aanbieding van Ikwilgratisbellen.nl; Een gratis Siemens S55 + cam in combinatie met een Vodafone Business Connect High abo. Met dat abonnement krijg je geen belminuten, maar kun je bellen vanaf €0,08 per minuut geloof ik, en GPRS is standaard enabled :)

[ Voor 3% gewijzigd door RobbertC op 21-04-2003 19:10 ]

• pvdlaan
RobbertC schreef op 21 april 2003 @ 19:00:
Ik zat zelf te kijken naar de aanbieding van Iikwilgratisbellen.nl; Een gratis Siemens S55 + cam in combinatie met een Vodafone Business Connect High abo. Met dat abonnement krijg je geen belminuten, maar kun je bellen vanaf €0,08 per minuut geloof ik, en GPRS is standaard enabled :)
Ja maar deze is voor 2 jaar en ik heb geen kvk-nummer, dus dit zal niet gaan lukken.

@ korakal, Ik heb gedacht aan contract verlenging, maar dat gaat pas op als ik blijf bij vodafone.

Verder vraag ik me dus af, mocht ik nou foto`s willen versturen (mms`en) ben ik dan altijd verplicht om z`n vodafone live! abonnementsvorm af aan te schaffen, of kan dat ook gewoon met bv een vodafone 60 abo :/

En kan je bv ook met Imode foto`s versturen, ook naar andere providers ?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37

Korakal

Up up up!

pvdlaan schreef op 21 April 2003 @ 19:06:
[...]
Verder vraag ik me dus af, mocht ik nou foto`s willen versturen (mms`en) ben ik dan altijd verplicht om z`n vodafone live! abonnementsvorm af aan te schaffen, of kan dat ook gewoon met bv een vodafone 60 abo :/
Goed lezen! Ik noemde eerder ook nog WirelessWeb (is ook een GPRS-addon, zie www.vodafone.nl). Maar mms moet je altijd een GPRS-vorm voor hebben.
En kan je bv ook met Imode foto`s versturen, ook naar andere providers ?
iMode is een informatiedienst die over GPRS getransporteerd wordt. Ik weet niet of de GPRS-drager die bij een iMode abonnement zit ook voor full-gebruik van GPRS geschikt is.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
pvdlaan schreef op 21 april 2003 @ 18:36:
Ik ben dus van plan een siemens s55 of een nokia 3650 aan te schaffen met een camera, maar als ik die camera optimaal zou willen gebruiken (met zeg maar mms) moet ik dan ook echt een vodafone live abo afsluiten ? Verder wil ik zo af en toe kunnen internetten via m`n ipaq 3970

Kortom, ik zoek dus een abonnements vorm waarmee ik een beltegoed heb, kan sms`en, eventueel foto`s kan versturen, emailen, af en toe kunnen internetten en (zoals elke nederlander) betaalbaar is.

Momenteel heb ik een vodafone 60, waarvan ik niet eens allen belminuten verbruik.

Alsvast bedankt voor jullie reakties/adviezen.
Ga eens goed rondlezen op de site van Vodafone :)
Want dit is allemaal te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.