Wel alle gloeiende gloeiende %$@#!
ik ben niet blij jongens!
Ik dacht dus dat mijn compie zo stabiel draaide en nu opeens
Ik heb nu vrij geregeld dat ik uit mijn systeemluidspreker een piep hoor?! en dan staat mijn comp helemaal vast, kan niks meer doen alleen reset
Kan dit omdat mijn proc. te warm word?
Mijn mobo te warm?!
Mijn ram te warm?!
Mijn videokaart?!
Het vreemde is dat als ik CPU stability test een uurtje of 8 laat lopen er geen problemen zijn, dus volgens mijn valt mijn proc, mijn mobo en mijn ram al af?!
Dus blijft mijn videokaart over, maar die draait al een hele tijd op 175 MHZ?!
Het gebeurt ook vaak als ik zit te internetten en als ik mijn comp dan reset geeft w2k als foutmelding
softfsb.sys dynamic load NG?! (heb ik gebruikt om mijn fsb onmhoog te doen)
Heb trouwens nog nooit dat piepje uit mijn systeemluidspreker gehoord?Weet ook niet wat het aangeeft!
Oh jah, en als ik quake3 een hele tijd zit te spelen, wel onder W98, geen problemen?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast weer bedankt.
Ik dacht dus dat mijn compie zo stabiel draaide en nu opeens
Ik heb nu vrij geregeld dat ik uit mijn systeemluidspreker een piep hoor?! en dan staat mijn comp helemaal vast, kan niks meer doen alleen reset
Kan dit omdat mijn proc. te warm word?
Mijn mobo te warm?!
Mijn ram te warm?!
Mijn videokaart?!
Het vreemde is dat als ik CPU stability test een uurtje of 8 laat lopen er geen problemen zijn, dus volgens mijn valt mijn proc, mijn mobo en mijn ram al af?!
Dus blijft mijn videokaart over, maar die draait al een hele tijd op 175 MHZ?!
Het gebeurt ook vaak als ik zit te internetten en als ik mijn comp dan reset geeft w2k als foutmelding
softfsb.sys dynamic load NG?! (heb ik gebruikt om mijn fsb onmhoog te doen)
Heb trouwens nog nooit dat piepje uit mijn systeemluidspreker gehoord?Weet ook niet wat het aangeeft!
Oh jah, en als ik quake3 een hele tijd zit te spelen, wel onder W98, geen problemen?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast weer bedankt.