Ik heb waarschijnlijk een vrij simpele vraag, maar ik weet niet waar ik het moet zoeken. Ik weet niet hoe de techniek heet zeg maar dus ik kan moeilijk zoeken op internet
naar iets waarvan ik niet weet hoe het heet. Ik weet zeker dat ik het ooit tegen ben gekomen op internet, maar ik ben het kwijt.
Het gaat dus hierom:
Ik ben bezig met een robotarm maken en ik doe dit bijna allemaal door simpele poly-model opdrachten. Ik wil alleen van 1 face de resolutie veranderen, zodat ik veel meer faces heb, zodat ik daar greebles op kan plaatsen. Dit is mijn wireframe ter verduidelijking:
.
Ik wil de rode face meer faces laten bevatten...hoe doe ik dit? Ik weet
dat het 1 van de basisprincipes van polymodeling is, alleen ik ben kwijt hoe het heet en hoe het moet.
Het moet dus niet gesmooth worden. Het moet z'n originele strakke randen behouden.
Het gaat dus hierom:
Ik ben bezig met een robotarm maken en ik doe dit bijna allemaal door simpele poly-model opdrachten. Ik wil alleen van 1 face de resolutie veranderen, zodat ik veel meer faces heb, zodat ik daar greebles op kan plaatsen. Dit is mijn wireframe ter verduidelijking:
.Ik wil de rode face meer faces laten bevatten...hoe doe ik dit? Ik weet
dat het 1 van de basisprincipes van polymodeling is, alleen ik ben kwijt hoe het heet en hoe het moet.
Het moet dus niet gesmooth worden. Het moet z'n originele strakke randen behouden.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.