Aparte mailboxen in Outlook Express 6

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Tritonius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2020
Ik heb 4 mailadressen die ik ieder graag in een aparte mailbox wil zetten in Outlook Express 6. Ik heb al gezocht bij het tabblad extra/opties en extra/accounts. Het is me nog niet gelukt om daar een optie voor te vinden.
Is die optie er wel? Zo ja, waar kan ik die vinden?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
BackSlash32 schreef op 21 April 2003 @ 16:17:
Errr..

F1

Berichtregels.

Iets meer uitproberen en zoeken binnen de Program-specifieke help zou ook wel mogen.
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 16:25:
Het antwoord staat zelfs in de help van Outlook :)

[ Voor 43% gewijzigd door pven op 21-04-2003 16:39 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 17:00

Dommel

Professioneel Software Sloper

Extra -> Berichtregels -> E-mail :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Aparte mailboxen in Outlook Express
Als jouw topic dicht is, is het niet de bedoeling dat je een nieuw topic opent, zeker niet als hij exact hetzelfde is als je vorige. Als de gegeven oplossing voor jou niet werkt, moet je dit in je openingspost aangeven, zoals je hier kunt lezen: FAQ Forumgedrag - Topicstart, maar niet zomaar een nieuw topic openen.

Als je gegronde redenen hebt waarom jouw topic dicht is, moet je dit mailen naar degene die hem heeft gesloten, in dicht geval ItSnows, maar je kunt ook mij even mailen, aangezien ik dit topic nu ook sluit. Vrij basic vraagje namelijk. Zie ook: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! :).

Dit topic is gesloten.