Toon posts:

kan sommige spellen niet meer online spelen sinds ik een 3e

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds dat ik een een 3e computer op mn netwerkje heb gegooid kan ik
sommige spellen niet meer online spelen (C&C Generals) . Ik heb 4 ip
adressen dus 4 inlognamen, voor elke comp heb ik een andere inlognaam
je weet wel %2 %3 %4 en mn ethernetkaarten op 10.0.0.150, 10.0.0.151,
en 10.0.0.152 en mn verbindgen hebben bij eigenschappen 10.0.0.138
pc1,10.0.0.138 pc 2,10.0.0.138 pc 3 (ik heb mx_home al gedraaid en ik
heb mn comp van de hub gehaald en rechtstreeks op mn modem
aangesloten. ik kom wel het internet op met de 3 comps maar ik kan
dus niet meer online spelen ik vind het heel raar en snap er helemaal
niets van, ik hoop dat iemand me kan helpen.....

PS. Ik heb adsl van kpnadsl, en een home ethernet modem van alcatel.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je met eigenschappen bedoeld.

Maar ik snap wel dat jij nog een van de gelukkige bent met 4 ip`s (inet ip`s dan)

Kan je op pc 1 en pc 2 niet meer gamen ? of kan pc3 niet gamen ? probeer je mischien met meerdere pc`s dezelfde server te connecten. ??

Verwijderd

Topicstarter
met alle pc's lukt het niet meer, zelfs als ik 1 pc waar ik vroeger altijd generals mee speelde, rechtstreeks op mn modem aansluit lukt het niet.

• raymonvdm
En als je de rest van de pc`s ? van je hub / modem haalt ? of heb je mischien op alle pc`s de wizard opnieuw gedaan en staat er nu een instelling verkeerd ?

Verwijderd

Topicstarter
nee dat lukt niet man ik haal dus mn comp uit mn hub en haal de hub uit mn ethernet modem en stop daar dan mn comp in, ik denk inderdaad dat er iets mis met mn instellingen, maar welke? ik heb een vaag vermoeden dat ik iets moet veranderen in mn modem pagina, alhoewel ik mn modem wel heb gereset met het programmatje mx_home.

• raymonvdm
Is dit wel het juiste programmatje ? Dus dezelfde als voorheen of een nieuwere versie ?

Wat zijn de gateway instellingen op je clients ? en wat zijn je dns instellingen ?

Kan je niet op je modem pagina zien welke clients connected zijn ?

Want gebruik je nou voor elke pc een eigen dialup vpn ? of een of andere spoof configuratie die direct je externe adressen doorgeeft aan je clients ?

Kan je wel pingen naar de gameservers ? werkt internet verder wel (kan wel gotten dus zal wel)

Verwijderd

Topicstarter
ja voor elke pc een eigen vpn de een met 10.0.0.138 pc1 de ander 10.0.0.138 pc2, en 10.0.0.138 pc3 en allemaal hebben ze een verschillende gebruikersnaam de 1 met %2 erachter de ander met %3 de ander weer met %4 of zonder %.
Alle clients zijn denk ik wel geconnect omdat ik op elke comp kan gotten.
nee ik kom helemaal niet online bij generals online, en ik kom ook niet op sommige quake servers waar ik vroeger wel op kwam.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 17:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand deze topic sluiten ik was iets heel doms vergeten aan te vinken in generals. :'(
Pagina: 1