Goedenmiddag,
ik heb een vraag over de volgende structuur:
---------------------------------------------------------------
Mijn vraag heeft betrekking op de tweede switch; binnen deze tweede switch plaats ik een if(..)-else binnen een case, het gevolg van de else moet zijn dat de gehele loop opnieuw begint, het zal iets met break te maken hebben, ik weet alleen niet wat .
p.s. bekende puzzle over een moeder die een baby, een ijsje en een krab naar de overkant moet brengen zonder dat de baby wordt gebeten door de krab en zonder dat het ijsje wordt opgegeten door de baby, puzzle is makkelijk, scriptje niet zo.....jaja ik ben een newb
ik heb een vraag over de volgende structuur:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| do
{
....
switch
{
..... // eerste case
do
{
....
switch
{
case x :
if (...)
....
}
} while (yyy)
break; // de break van die eerste case
..... // overige cases
}
} while (xxx) |
---------------------------------------------------------------
Mijn vraag heeft betrekking op de tweede switch; binnen deze tweede switch plaats ik een if(..)-else binnen een case, het gevolg van de else moet zijn dat de gehele loop opnieuw begint, het zal iets met break te maken hebben, ik weet alleen niet wat .
p.s. bekende puzzle over een moeder die een baby, een ijsje en een krab naar de overkant moet brengen zonder dat de baby wordt gebeten door de krab en zonder dat het ijsje wordt opgegeten door de baby, puzzle is makkelijk, scriptje niet zo.....jaja ik ben een newb
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 16:43 ]