[NGC] Metroid Prime

Pagina: 1
Acties:

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik ben op het moment in de Phazon Mines...
ik heb de plasma gun, ik heb de xray vision, ik heb een stapel energy cells en 90 raketten. ik ga naar die Omega pirate toe en kom binnen.

ik kan z'n protectie kapot schieten (dan wordt ie onzichtbaar) maar zodra ik Space Pirates gemold heb die hij tevoorschijn tovert komt ie alweer tevoorschijn. is er een betere manier om hem aan te pakken?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Met een walkthrough kwam je er ook niet uit? (Even link kopieren en plakken in adresbalk :))
Zoeken met CTRL + F op Phazon Mines levert denk ik wel het gewenste resultaat op :)

The devil is in the details.

• RSP
thx, ik zal 't stukje wel ff kopieeren, anders ben ik altijd zo geneigd om net wat meer te lezen dan goed voor me is :)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zo veel mogelijk Beam Pirates te grazen proberen te nemen totdat je het geluidje hoort wat aangeeft dat OP te voorschijn komt en je dan op hem richten :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• RSP
Het is me inmiddels gelukt, ik zal hier ook ff posten hoe zodat de volgende er nog meer aan heeft....
De battle begint
Rol jezelf op en ga naar de Omega Pirate toe, leg een power bomb tussen z'n benen en schiet ervan door zodat ie je niet raakt. dit zorgt ervoor dat ie z'n beenbescherming en als je mazzel hebt 1 van z'n schouder beschermers kwijt raakt. Als je aan de andere kant bent aangekomen draai je jezelf om en schiet je met een super missile z'n laatste schouder pad eraf.

Hij verdwijnt. neem de 2 pirates te grazen en doe dit zo snel mogelijk het gebruik van de Flamethrower of Super Missile is verstandig. Blijf wel goed luisteren want de Omega Pirate zal een geluidje laten horen. als je dit hoort, switch snel naar Xray (als je eerder klaar bent met de 2 hulp-pirates kan je alvast rondkijken tot ie verschijnt) en schiet op hem met een charged Plasma beam. als je hem snel genoeg te pakken hebt zal je hem 3x kunnen raken voordat ie zich weer volledig heeft gemaakt.

Bijna klaar
Rol jezelf weer op en blaas z'n bescherming weg. deze keer kan je ervoor kiezen om (mits je nog genoeg energy cells hebt, ik zat rond de 7 volgens mij) de hulp-pirates te omzeilen. dit zorgt ervoor dat je een paar keer geraakt wordt maar je hoeft dan niet NOG een keer de armor van de OP te schieten. kies je ervoor om dit te doen, zorg er dan voor dat je als een idioot gaat springen en strafen en dat je ondertussen de Phazon springs in de gaten houdt waar OP tevoorschijn kan komen, komt ie tevoorschijn, raak hem dan voor de laatste 3x met je Plasma beam en hij zal van ellende in elkaar zakken

I pwned him!
Veel plezier met je Phazon suit!!
Bedankt voor de reacties mensen! :)