Walk without Rythm, and you won't attract the worm!
Verwijderd
CREWL idee, lijkt me wel een leuk stekje om een lekker biertje te grijpen 
Hoe het heet..? geen idee, wou alleen ff laten weten dat het een goed idee is
Hoe het heet..? geen idee, wou alleen ff laten weten dat het een goed idee is
hahahaha, bar tirol in winschoten (topje groningen), webpagina nog niet aan toegekomen, als het klaar is zal ik wel wat foto's posten, maar goed, b2topic, kan niets vinden op google e.d. weet echt niet hoe ik zoiets moet noemen
Verwijderd
Ik zou via een omweg op google zoeken. Als je bijvoorbeeld gaat zoeken na hoe de special effects in "2001 - A Space Odissey" zijn gemaakt kom je via-via vast wel op sites die zijn gewijd aan oude film-effecten.
het is eigenlijk vrij simpel
optie 1 is een doek om 2 rollen heen gemaakt, optie 2 is een TV erachter zetten en een videorecorder
optie 1 is een doek om 2 rollen heen gemaakt, optie 2 is een TV erachter zetten en een videorecorder
ja, optie 1 word het dus, maar ik zit dus met het probleem of zoiets onderhoudsvrij is, is daar een faq over, hoe heet zo'n ding?
Verwijderd
Kun je geen wit doek er achter hangen en daarachter een beamer? met een mooi berg landschap of film uit een trein laten weergeven? lijkt me een stuk makkelijker te realiseren. Alleen moet je wel een beamer aanschaffen.
Je kan met 2 rollen werken, het doek dan om de rollen draaien zodat je een gesloten syteem krijgt en dan door laten draaien. Hierdoor krijg je niet het idee van de reclame borden op trein stations, die gaan heen en weer.
____
O____O <-- ziet zegmaar (nee ik ben niet goed in ASCII Art)
____
O____O <-- ziet zegmaar (nee ik ben niet goed in ASCII Art)
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
ja daar zat ik ook al aan te denken nhimf, maar nu nog ff een doek met tekening regelen, en het systeem, en daar zie ik een beetje tegenaan, het moet wel blijven draaien natuurlijk, niet elke week storingen
twakker---> zit niet genoeg ruimte voor een beamer, aan de achterzeide 30 a 40 cm
twakker---> zit niet genoeg ruimte voor een beamer, aan de achterzeide 30 a 40 cm
Nadeel van het 2 rollen idee zou zijn dat bezoekers het doek vrij makkelijk kunnen kapotslaan (apres-ski is toch vaak hele dronken mensen
Dus je weet maar nooit. Tenzij je het voor elkaar kan krijgen dat de mensen er helemaal niet bij kunnen en ook met gooien met bierglazen niet kapot krijgen (plexiglas ervoor oid?). Elke week een nieuw doek zou een duur grapje worden
Beamer oplossingen zijn natuurlijk errug mooi (en zo kan je ook elke week andere omgevingen laten zien) en kan je leuk effecten mee toepassen.
Maar wel een erg gaaf plannetje!
Beamer oplossingen zijn natuurlijk errug mooi (en zo kan je ook elke week andere omgevingen laten zien) en kan je leuk effecten mee toepassen.
Maar wel een erg gaaf plannetje!
Verwijderd
Jah net wat terranca zegt.. je kan elke week iets anders laten zien en bent niet afhankelijk van wat je hebt geschilderd of gedrukt op het doek. Kun je niet de beamer ergens half in het plaffon verstoppen en dan aan de voorkant van het doek erop laten schijnen/ projecteren?
een lekkere crappy maar goedkope oplossing: dia projector en dan een filmstrip er langs laten lopen (waarbij de strip natuurlijk rond loopt zonder einde). technische uitvoering is een ander verhaal ...
nou mensen, dank jullie wel voor de hulp, m aar i.v.m. tijd, is het hele plannetje niet doorgegaan, (het design voor de skihut wel hoor) maar niet op deze manier, het treinstel zit er wel in, maak nu gewoon met plexiglas en wat hout, raampjes, en daar maak ik een tekening achter van alpenlandschap, en dit dus een aantal keer, over 2 weken moet het klaar zijn, dan post ik wel ff wat foto's van hoe het ontwerp uiteindelijk is geworden, misschien nodigt dat gelijk uit om eens langs te komen ;-) niet dat dat handel is voor mij, maar het is natuurlijk toch een nieuwe trots, als mijn ontwerp goed ontvangen word, hey, thnx
Pagina: 1