Freelancer mp account

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12 13:48
Vandaag starte ik de computer op, was er een probleem met mijn account gewoon van Windows XP. Ik kon het probleem niet vinden, dus had ik een nieuwe account gemaakt en die oude weggegooit. Nu wilde ik Freelancer gaan spelen, maar mijn account is dus ook weg van Freelancer (dat nummer). Hij wil het weer opnieuw aan gaan maken. Dat oude nummer ben ik kwijt. :'( Weten jullie misschien hoe ik het terug kan halen? Zodat ik mijn gegevens op server's weer heb?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Je kan beter een van de beheerders van de server mailen, die kunnen vanuit het FLserver programma naar het accounts scherm gaan, en daar (als het goed is) je multiplayer account ID eruit vissen :)

edit:
Griepzooi: dat gaat niet helemaal op, zie deze regel uit de beginpost:
"Nu wilde ik Freelancer gaan spelen, maar mijn account is dus ook weg van Freelancer (dat nummer). Hij wil het weer opnieuw aan gaan maken."
Freelancer kan dat nummer niet uit het register halen, dus je hebt vrij weinig aan die myflaccountid.hta tool.

[ Voor 53% gewijzigd door Rafe op 21-04-2003 13:04 ]

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 14:56

Bear

wench

dat intypen bij uitvoeren => D:\Microsoft Games\Freelancer\EXE\myflaccountid.hta (net waar je freelancer hebt geinstalled) staat overigens ook in het grote freelancer topic :)

edit: ah ja niet zo goed gelezen...

[ Voor 12% gewijzigd door Bear op 21-04-2003 13:07 ]

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• xtreme_lunatic
Heb nog steeds geen oplossing helaas ;( . Heb *dll files nagekeken, of daar iets in stond. Ook niks te vinden. Heb op google ook nog niks gevonden :'( .Heb wel al gemaild! Er is nog een beetje hoop. :) Voortaan dan maar het id nummer meteen uitprinten. :'(

[ Voor 21% gewijzigd door xtreme_lunatic op 21-04-2003 22:01 ]

• xtreme_lunatic
Weet iemand nog iets voor het probleem? :'( OF er een file is in de computer waarin die nummers misschien staan opgeslagen? :? Heb zelf zoals ik al eerder zei, al gekeken, maar nog niks gevonden. ;(

Verwijderd

Modbreak:SPAM en oude koe :w

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 22:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.