[XP]Data recovery, data toch corrupt

Pagina: 1
Acties:

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:07
Heb sinds gister wat doms gedaan en ben nu een serie partities kwijt, met je raad het al een berg niet onbelangrijke info. Nu heb ik verschillende searches gedaan en ben een hele serie proggies tegengekomen, Finaldata, Easyrecovery Prof, etc. Maar als ik deze proggies gebruik, krijg ik als nog corrupted files. Of mp3's van een uur of helemaal niks. Met dat laatste bedoel ik bv wel een divx maar die wordt dan weer niet herkent als divx. Wat is nu alsnog het probleem?
Zoals bevoorbeeld finaldata geeft keurig alles weer wat er ooit stond, maar alles wat ik recover is niet meer bruikbaar. Het gaat om een NTFS schijf.

no comment

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja, het klinkt heel hard, maar het is je eigen domme schuld... ik vind het wel heel lullig voor je daar gaat het niet om.

ik neem aan dat je een backup achter de hand hebt gehouden, en dat je die nu weer even kan terug zetten :), maar aan het verhaal te zien....

dit is de beste les die je kunt leren, voortaan dus maar backuppen,

tip: backup wat ECHT belangrijk is, een divX dload je weer opnieuw net als die Mp3's

suc6 en sterkte :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Misschien ten overvloede: klikkerdeklik :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

Nakebod

Nope.

Gebruik zelf iRecover, http://www.diydatarecovery.nl vind tot nu toe wel alles, alleen nog nooit echt nodig gehad om te recoveren :)
Heb alleen nog nooit iets gehad met "kwijtgeraakte' partities.

Vriend van me die kwam zelfs nog files van ze win98 tegen, van toch wel een erg ruime tijd terug :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Martinus
Daar ben ik gister al mee bezig geweest en heb toen ook proggies gevonden. Ben nu weer met een ander proggie bezig, maar weer hopen....

no comment

• Martinus
GETDATABACK is voor mij de held van de dag geworden...... Kan daar werkelijk alles mee weer vinden, super! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Nu alleen nog een beetje data heen en weer pompen en deze jongen is weer happy! 8) 8) 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Martinus op 21-04-2003 15:09 ]

no comment

Pagina: 1