problemen met DivX en VirtualDub

Pagina: 1
Acties:

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:55
Ik heb hier een DivX film (Gone in 60 seconds) en daar zit halverwege een vage fout in, ik kan daardoor de film niet vlekkeloos bekijken, hij stopt namelijk halverwege en dan met ik met de muis ff de balk een minuut verder zetten en dan doet ie het weer gewoon, ik kan door deze fout de film niet op mijn HDD zetten, en sneller bewerken + knippen met virtualdub (hoe moet dat trouwens??).

En als ik de film wil bekijken met virtualdub heb ik geen geluid, onder wmp heb ik wel weer geluid maar dan kapt het hele zaakje halverwege :? wat is het prob. en wat zijn de oplossingen.

Verwijderd

Ik denk dat er eerder een kras op je cd zit :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:07
Divx freeze helpt misschien? en voor die virtuadub, heb je een hele boel sites die dat uitleggen. www.vcdhelp.com wat nu ineens www.dvdrhelp.com heet

no comment

• M@rijn
Er zit geen kras op de CD, een divx freeze zou mogelijk kunnen zijn maar kan ik dan ook problemen hebben als ik de CD kopieër naar mijn HDD??

• M@rijn
En zou er een manier kunnen zijn waarmee ik het eerste deel opneem en waar die vastloopt dat ik dan iets verder weer kan doorstarten??

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kan ook gewoon een image creeëren met nero bijvoorbeeld, die vervolgens door cdmage (http://cdmage.orcon.net.nz/frames.html) halen. Dat werkt net zo makkelijk en werkt bij mij altijd.

Dan repareer je dus de image en kan je die ook gewoon met cdmage op je hardeschijf kopieren en vervolgens kan je ook nog die image op cd branden als je dat wil

• M@rijn
En image maken gaat niet echt, hij stopt hier ook halverwege (49%), cloneCD geeft aan dat ie een sector niet kan vinden (sector 174681).

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wacht je lang genoeg? Ik heb nero een keer 4 tot 5 uur later pruttelen en toen lukte het wel, of geeft ie een foutmelding? (je moet ook wat met de instellingen klooien volgens mij)

Maar misschien is de fout echt te groot, maar ik denk dat het één of een paar frames zijn, die corrupt zijn, dat kan een brandprogramma of cdmage er meestal wel uithalen (bij mij tot nu toe altijd nog) of je wist die frames gewoon met cdmage, als die ze niet kan repareren.
Dan moet je dus een image branden, en dat ie de fout meeneemt en dat ie ze niet probeert te repareren of te lezen. Dat kan je wel instellen.

Verwijderd

Die CD is gewoon vernaggeld. Jammer maar helaas.

De film is gewoon te huur bij je lokale videotheek. Kun je 'm ook zien ;)
Pagina: 1