[AviDefreeze]Programma vliegt er steeds uit!

Pagina: 1
Acties:

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Topicstarter
Zonet een proggie gevonden om corrpute avi's te corrigeren. Tenminste dat is de bedoeling. Met divfix scan ik de film op fouten, in virtual dub ga ik dan vlak voor het foute frame staan en druk op play totdat ik de foutmelding krijg. Ondertussen heb ik al de foute beginframe genoteerd. Als bij virtual dub de foutmelding krijg, druk ik op [ok] en ga naar het volgende keyframe en noteer ook dat nummer.
Vervolgens sluit ik virtual dub en open avidefreeze. Dan laadt ik de corrupte avi, geef een nieuwe naam voor de output file voer de begin- en eindframes in en druk op defreeze. Dan duurt het +/- 1,5 seconden en dan vliegt er programma eruit!.

Hoe kan ik dit probleem nou oplossen?? heeft iemand mischien WEL een werkende versie van avidefreeze?

EDIT:
kep nu de frames ingevuld en NIET op add frames geklikt maar meteen op defreeze, nu schijntie wat te doen...

EDIT nr 2:

Aaargh...! hij heeft een outputfile gemaakt, die btw zowiezo 100 MB kleiner is, en waar geen geluid bij zit. Als ik het nieuwe bestand met divfix scan vindt hij geen fouten meer, maar als ik em in virtual dub openen en vlak voor de foute frame ga staan en op play druk > error op precies het frame wat corrupt 'was'.

[ Voor 25% gewijzigd door LeMerchant op 21-04-2003 12:25 ]

• Tijmen
  • Laatst online: 16-09 21:45
Ik vind dit meer iets voor een software forum.
Omdat de inhoud niet echt over video of hifi gaat maar meer over intern software gebeuren....

• LeMerchant
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Topicstarter
is geregeld :)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:37
Ik regel dat wel ff voor je, anders ben je je replies kwijt :P

• LeMerchant