[Knaagdier]Mx300

Pagina: 1
Acties:

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Ìk heb al een hele tijd de mx300 van logitech... topmuis hor... maar ik merk dat het schrollwheel een beetje aan het verzwakken is... hij doet het nog zoals het hoort maar hij zit niet echt stevig meer in zn behuizing...

Zijn er meer mensen die dit tegengekomen zijn... en gebeurd dit ook met de mx500 en 700...

Vroeger had ik de voorganger van deze kerel.. de pilot optical (de blauwe dus) daarbij heb ik het nooit gevoeld.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:04

SmartDoDo

Woeptiedoe

Als ik me goed kan herinneren heeft een vriend van mij daar ook last van met zn MX300. Tja wat je eraan doet... Als ik het goed heb heeft Logitech 3 jaar garantie op zn apparatuur. Wellicht iets voor garantie? :)

Verwijderd

ik heb hier de MX700 (echt een toppertje) en heb nergens problemen mee :)

Verwijderd

MX 700 tot op heden geen probleem mee.. Je kan ze los halen en misschien een beetje invetten met teflon oid.. Veertje eens wat strakker zetten.. Of als je er garantie op hebt terug gaan naar de winkel?

Of gebruik je je scrol wiel als rollerbank voor je racefiets? Valt geloof ik niet onder de garantie dan.. moet je even nakijken..

• SmauG
@u-d-cnt 2 : LOL :P maar niet nuttig

@SmartDoDo : Heeft die maat van je er een oplossing voor... het is niet echt naar ofzo maar het voelt vreemd aan.

Enneuh... ik gebruik mn scrollwheel regelmatig ingedrukt zodat ik snel naar beneden kan scrollen.. verder gah ik er uiteraard normaal mee om :*

Verwijderd

Ik gebruik hier in huis 3 knaagdieren, 2x een MX500 en 1x een MX700 en nergens problemen mee.

Verwijderd

SmauG wat jij doet(scroll ingedrukt houden) daar hebben de MX500+700 het mooie Cruise Control-systeem voor :)

• SmauG
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 11:35:
SmauG wat jij doet(scroll ingedrukt houden) daar hebben de MX500+700 het mooie Cruise Control-systeem voor :)
explain :)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
zoek maar eens een plaatje op van die muis, er zitten 2 knopies op, dan kan je de scrol snelheid instellen, en scrolt ie automatisch naar beneden, hoef je je muis niet eens beet te hebben, (handig bij grootte topics :P, en grootte word docs)
Pagina: 1