Zo, de
* KeX heeft gemod. Lastige draad, maar dat is bekend als er tegenwoordig over videokaarten geneuzeld wordt. Draad mag nog wel een keer bezocht worden door anderen.
Even één specifieke eruit vissen. Ik ben eigenlijk nooit zo'n trollen uitdeler, maar in deze draad heb ik er eentje uitgedeeld. Aangezien we toch meer op de discussie toer moeten en ATi/nVidia topics nogal een hot item zijn de volgende
reactie:
ATI zal de tijd nemen voor de R400. Te verwachten is dat nVidia dezelfde aanpak aanhoud als nu.
Grote klep over specs, maar roepen dat ie beter als ATI word en dan een veel te dure, langzamere kaart uitbrengen en een paar maanden daarna nog dikker ingemaakt worden door de nieuwe ATI.
Op dit moment geloof ik niet dat die NV40 dit jaar nog komt, en al helemaal omdat het van nVidia komt. Waarschijnlijk als ze al iets voor elkaar krijgen word het net zo een monster als de FX, die ik ook voor geen goud in me pc wil stoppen.
De reden waarom ik deze mijnheer voor deze reactie een troll heb gegeven is uiteraard de middelste alinea. Het op uitdagende en insinuerende wijze omschrijven van een policy van een bedrijf bij zo'n ontvlambaar item zie ik als trollen. Ik ben benieuwd of andere mensen daar anders over denken.
Huidige score:
Beoordelingen: +1, 0: Gemodereerd, +1: Interessant, +1: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, -0.80: Troll, -0.62: Overbodig, +0.53: Inzichtvol, -0.13: Troll, Totaal: 0.98 / 9x