scheve nvidia - ati

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
nieuws: Voorbeschouwing verwachte ATi- en nVidia-producten?

ik kan hier een heel lange verhaaltje neerzetten om een inleidende reactie neer te zetten, maar ik denk dat als je op het linkje klikt er voldoende informatie tot je beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Zo, de * KeX heeft gemod. Lastige draad, maar dat is bekend als er tegenwoordig over videokaarten geneuzeld wordt. Draad mag nog wel een keer bezocht worden door anderen.

Even één specifieke eruit vissen. Ik ben eigenlijk nooit zo'n trollen uitdeler, maar in deze draad heb ik er eentje uitgedeeld. Aangezien we toch meer op de discussie toer moeten en ATi/nVidia topics nogal een hot item zijn de volgende reactie:
ATI zal de tijd nemen voor de R400. Te verwachten is dat nVidia dezelfde aanpak aanhoud als nu.
Grote klep over specs, maar roepen dat ie beter als ATI word en dan een veel te dure, langzamere kaart uitbrengen en een paar maanden daarna nog dikker ingemaakt worden door de nieuwe ATI.

Op dit moment geloof ik niet dat die NV40 dit jaar nog komt, en al helemaal omdat het van nVidia komt. Waarschijnlijk als ze al iets voor elkaar krijgen word het net zo een monster als de FX, die ik ook voor geen goud in me pc wil stoppen.
De reden waarom ik deze mijnheer voor deze reactie een troll heb gegeven is uiteraard de middelste alinea. Het op uitdagende en insinuerende wijze omschrijven van een policy van een bedrijf bij zo'n ontvlambaar item zie ik als trollen. Ik ben benieuwd of andere mensen daar anders over denken.

Huidige score:
Beoordelingen: +1, 0: Gemodereerd, +1: Interessant, +1: Inzichtvol, -1: Overgewaardeerd, -0.80: Troll, -0.62: Overbodig, +0.53: Inzichtvol, -0.13: Troll, Totaal: 0.98 / 9x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-10 20:07

botoo

💀 too old to die young

Om je eerlijk de waarheid te zeggen: ik zou er niet onmiddelijk een troll van maken, het is zo'n reactie die je twee keer moet lezen voordat je er een beoordeling aan kan hangen. Maar kreten als "grote klep over specs, veel te dure, nog dikker ingemaakt" komen toch duidelijk uit het trollenboekje. Dat het begin van de derde alinea inzichtvol over kan komen doet daar eigenlijk niets aan af, "net zo een monster als de FX, die ik ook voor geen goud in me pc wil" versterkt de troll alleen nog maar.

Kortom:
troll indeed.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀