Wat is dit icoontje?

Pagina: 1
Acties:

• marksanne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2023
ik dacht zelf een of ander spyware achtig iets, maar ik kan me niet herinneren iets geinstalleerd te hebben onlangs ofzo... hoe kom ik eraan EN (nog veel belangrijker) hoe kom ik eraf? ik heb Ad-aware al gedraaid enzo...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~webinc//images/non_site_related/wtf-is-this.gif

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 20:25

dominic

will code for food

Doet me denken aan Logitech, maar da's helaas toch een iets ander icoontje..

Check iig ff de processes die draaien, dan ben je er snel genoeg achter..

Download my music on SoundCloud

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:09
Dat komt uit nimo codec pack geloof ik. Gooi nimo er gewoon af, het is een en al ellende :P.

tvw

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Codec pack installeren naar mijn mening toch een hoop zooi. Download gewoon alleen wat je nodig hebt.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• marksanne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2023
dominic... die processes had ik ook in detail naar gekeken, maar daar is niets verdachts te vinden... dat maakt het juist zo lastig op te sporen.... (maar had ik er wel effe bij moeten zetten...sorry)

ik ga 's kijken of ShotGun's suggestie hout snijd!

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
Inderdaad Nimo, start op tijdens een video sessie, als de video sessie beeindigd is, ga er eens over heen, en het icoontje verdwijnt.

Ik ben echter zeer tevreden over het Nimo pack, geen fratsen, en toch genoeg codecs, films van XDCC hebben soms net FF wat meer nodig dan alleen een DivX codec. Over smaak niet valt niet te twisten :)

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

ogm splitter xvid filter blabla progsel, oftewel kijk ff in je taskmgr

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 12:13

ThaHandy

Discovery Channel

ff met je muis er over
wat geeft et aan?

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 17:00

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ik heb het zelf ook en het is inderdaad gekomen na het installeren van een of andere codec maar zelfs na het verwijderen van die codec staat het er nog steeds.
ThaHandy schreef op 21 April 2003 @ 01:03:
ff met je muis er over
wat geeft et aan?
TFM Audio Filter

edit:
1
Verwijzing in het register staat onder: HKEY_CURRENT_USER\Software\TFM

Net verwijderd daar. Zal nu eerst eens opnieuw inloggen en kijken of het er nog is en anders volgt eerst nog een reboot :)

edit:
2

Opnieuw inloggen en een reboot helpen beide niet om eraf te komen. Volgens mij zat het trouwens niet bij Nimo maar bij codecs voor WMP. Zodra ik namelijk Power DVD open ben ik het icoontje kwijt.

[ Voor 46% gewijzigd door Dommel op 21-04-2003 01:24 ]

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

Heb je ook al in het register geken onder HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\Run.

Misschien dat het vanuit daar opgestart wordt...

Mijn weblog

Verwijderd

Verwijder de exe en de reg entry's zoals MRED al zei,
o.a. kijken in HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\Run

Het is makkelijker om het met RegCleaner te doen, kun je je registry ook nog makkelijk mee schoonhouden :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 11:50 ]

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 17:00

Dommel

Professioneel Software Sloper

Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 11:49:
Verwijder de exe en de reg entry's zoals MRED al zei,
o.a. kijken in HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\Run

Het is makkelijker om het met RegCleaner te doen, kun je je registry ook nog makkelijk mee schoonhouden :P
Als ik zou weten waar ik de exe zou kunnen vinden dan zou ik dat ook zeker doen. Onder die registersleutel staan trouwens alleen door mij traceerbare dingen zoals o.a. mijn virusscanner, configsoftware voor muis en toetsenbord en winamp agent.
Onder RunOnce staat ook niks wat ik niet kan traceren.

RegCleaner heb ik ook al gebruikt om die vermelding te zoeken maar die is maar 1 maal te vinden in het register. Daar heb ik al zowel door RegCleaner naar laten zoeken als handmatig door het register heen te gaan.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Pagina: 1