• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 14:12
Ik heb mijn PC weer eens geformateerd.
Win XP SP1 erop en mijn MSI Bluetooth dongle geinstalleerd.
Ik krijg alleen Nokia PC Suite niet aan de praat.
Dit had ik de eerste keer ook al maar ben de oplossing vergeten... :(

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
De search leverde helaas ook niks op 8)7

Verwijderd

zoeken?

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 14:12
wat is dat nou voor antwoord?
Als je mijn hele bericht had gelezen had je gezien dat ik de search al had gebruikt.

Aanvulling: Ook google heb ik geraadpleegd maar daar kwam ook niks zinvols uit...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

schop

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Ik krijg hem ook niet aan de praat; voor meer info:

http://www.socketforum.com/topic.asp?TOPIC_ID=1041

Nieuwste versie van de drivers en de nieuwste nokia suite zou misschien oplossing zijn, maar bij mij in ieder geval niet.

Verwijderd

IK herken dit probleem, heb ik zelf ook gehad.

Ik heb vervolgens met club nokia gebeld. Het data center van nokia wist mij toen te vertellen dat Nokia PC Suite alleen kan werken met bluetooth apparaten die het "Nokia OK" logo hebben. Naar mijn weten heeft alleen SocketCom (heeft de Nokia Bluetooth kaart overgenomen) dit soort kaarten / USB dongels.

Ik had eerst een kaart van TDK, daar werkte PC suite niet mee. Vervolgens mijn tevredensheid garantie geclaimed. Daarnij bij een lokale telefoon boer een SocketCom kaart gekocht en het werkt meteen als een zonnetje!

kijk op www.socketcom.com voor meer info.

succes

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

En dat de Nokia PC Suite alleen met bepaalde dongles/kaarten werkt, was zeker in de search te vinden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.