Toon posts:

Retire vraagje ..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een adres heb geretired, kan ik dan niet meer flushen op dat adres, of wordt het automatisch doorgestuurd naar het nieuwe adres?

En nog een vraag : als ik retire, staan mijn stat s dan weer op 0 dagen? Ik graas al 100 dagen op een adres, maar wil dat veranderen. Het zou jammer zijn als die 100 dagen weg waren, net als de grafiek van de dagelijkse opbrengst.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:42
Blokjes die op je oude e-mail adres binnen komen worden bijgeteld bij het adres waarnaar je hebt geretired. Je andere vraag weet ik zo niet.

[removed]

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

HlpDsK,
je dagen worden gewoon meegenomen...
en bij een subteam worden de dagen van het 'oudste' lid geteld.

Join TeamBVD!

Verwijderd

hoe kun je oude e-mail adres retiren????
dat zou ik nou ff willen weten

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Teisn, ga naar edit your information (op de statspage ;)) en dan onderaan staat er retire this address permenantly. Dan ken je een nieuwe opgeven en zo wordt het ledenbestand van DPC weer wat opgeschoond!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Jasper
  • Laatst online: 25-05 20:59
Alle blokjes die je toch nog op dat oude adres dumpt (vergeten koeien e.d.) worden automagisch bij het team geteld.. Dus een soort van phantom flusher effect.. Maar ze komen iig bij de DPC! :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar blijft dat oude adres dan altijd doorlinken naar het nieuwe?

Stel dat iemand anders mijn oude adres ooit gaat gebruiken voor RC5 (What are the odds, maar toch), dan krijg ik lekker blokjes uit het niets :P

• Jasper
  • Laatst online: 25-05 20:59
Nee, jij krijgt niet de blokjes op je nieuwe email, maar het team waar je oude email bij hoort..
Pagina: 1