Voor een low-budged sproei-installatie wil ik het nu zo gaan maken dat als het te droog is dat er dan gaat worden gesproeit. De slangen e.d. liggen er al alleen nu is het nog aan automatisch aansturen van de hoofdkraan.
Het gaat om een tuin van 5 bij 10 meter dus het is niet heel groot. Ik heb bij Conrad al een mooie module gevonden om de vochtigheid te meten en de kraan aan te sturen, dat pakket kost ongeveer 50 Euro, heel redelijk dus.
Het gaat nu nog om het opendoen van de kraan. Ik ben aan het zoeken geweest en een elektrische kraan is bijna niet te koop
. Ik heb het liefste eentje die met een magneet werkt en die natuurlijk als er geen stroom op staat dicht is. Ik heb wel een dergelijke kraan uit een wasmachine alleen die remt het water té ver af (te weinig druk).
Iemand een idee?
Het gaat om een tuin van 5 bij 10 meter dus het is niet heel groot. Ik heb bij Conrad al een mooie module gevonden om de vochtigheid te meten en de kraan aan te sturen, dat pakket kost ongeveer 50 Euro, heel redelijk dus.
Het gaat nu nog om het opendoen van de kraan. Ik ben aan het zoeken geweest en een elektrische kraan is bijna niet te koop
Iemand een idee?
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!