[TMPGE enc] Maximale bestandsgrootte??

Pagina: 1
Acties:

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Topicstarter
Heb zonet een avi omgezet naar mpg (~ 0,98 GB groot). Maar als ik het mpg bestand nog es nakijk in mediaplayer bijv. gaat hij maar tot 1 uur en 30 minuten, alleen hij speelt wel langer door terwijl de tracker al gestopt is. (kheb niet gecheckt tot hoe lang hij daadwerkelijk doorgaat).
Nou is het de bedoeling dat deze mpg in 2 stukken wordt verdeeld met TMPGE. Maar als ik dat doe zie ik inderdaad alleen maar dat stuk van anderhalf uur. Dus ik denk als ik als ik em ga splitten het tweede deel dus NIET comleet wordt.
btw...het origneel (.avi) duurt 1 uur | 40 minuten | 55 seconden.
Kun je bij TMPGE niet groter dan bijv. 1 GB aan output krijgen??

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Topicstarter
nog steeds niemand een idee?

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Topicstarter
Volgens mij krijg ik een idee wanneer dit probleem zich voordoet. Als ik een avi heb gedownload en em omzet naar mpg kun je in TMPGEenc aangeven hoe je em wil laten omzetten qua formaat. 'vroeger' liet ik dit altijd zo staan. En in 9 van de 10 gevallen heb je toch een avi gedownload dat een NTSC film is, als ik een PAL film heb of em omzet naar PAL formaat krijg ik grotere mpg bestanden bij de uitvoer. Deze bestand mogen waarschijnlijk maar maximaal 0,98 GB zijn. Het gevolg hiervan is dat niet de hele film is omgezet. Maar ik weet nog steeds niet hoe ik dit kan veranderen...

Verwijderd

hmm.. maar als je het toch in twee stukken wil hebben waarom gebruik je dan source range niet om eerst het ene deel om te zetten en daarna het tweede :?

• LeMerchant

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

Topicstarter
omdat dan in 9 van de 10 gevallen de ondertitels niet gelijk lopen...

Verwijderd

Vreemd ik doe het af en toe ook met subs. Met Virtualdub frameserver is het tot nu toe altijd perfect gegaan ...

Welke versie gebruik je van TMPGenc? Misschien kijken of er een nieuwere versie is. Ik gebruik btw de plus versie, misschien scheelt dat.
Pagina: 1