Ik net een paar dagen geleden een DMX Xfire kaartje gekregen. Als ik de volumeknop vol (begint ong op 45%)open draai van mijn Logitech Z560 dan krijg ik een zeer hoge piep. Ik heb trouwens bijna geen ruis, misschien net 10 % ofzo.
Ik heb de Fortissimo drivers geinstalleerd. Heb de officiele Terratec drivers ook geprobeerd, maar Fortissimo is gewoon beter
.
Het vreemde is nog, als ik dus gewoon standaard windows XP drivers gebruik dan heb ik dus absoluut geen last van dit hoge gepiep. Ik wil deze drivers niet installeren vanwege geen ondersteuning van EAX, A3D en andere handig functies.
Ik heb echt alles geprobeerd om dit probleem op te lossen.
Ik heb de search gebruikt. Niks opgelverd.
Soundkaart in ander slot gedouwd.
FAQ doorgelezen.
Tv kabel ect ect.. eruit gertokken.
Stopcontact verwisseld. Geaarde en ongeaarde geprobeerd.
Alles is gemute. Behalve Hoofdvolume en Wave. Dit heeft geen zin als ik dit lager zet.
Ik heb het in topic van Logitecht z560 en z680 gevraagt. Daar kreeg ik 1 antwoord. Het zou aan de magnetische velden moeten liggen. Ik heb dus de monitor ect verder van de computer gezet.
Maar dit heeft helemaal geen zin. Dit is ook niet het probleem, want met standaard windows XP heb ik geen piep.
Voor de rest ben ik zeer blij met deze geluidskaart
.
Ow ja ik draai: Windows xp home edtion NL (legaal)(build 2600)
voor verdere specs moet je even hier kijken
:
http://specs.tweak.to/5949
Draai het op de oude computer
Ik heb de Fortissimo drivers geinstalleerd. Heb de officiele Terratec drivers ook geprobeerd, maar Fortissimo is gewoon beter
Het vreemde is nog, als ik dus gewoon standaard windows XP drivers gebruik dan heb ik dus absoluut geen last van dit hoge gepiep. Ik wil deze drivers niet installeren vanwege geen ondersteuning van EAX, A3D en andere handig functies.
Ik heb echt alles geprobeerd om dit probleem op te lossen.
Ik heb de search gebruikt. Niks opgelverd.
Soundkaart in ander slot gedouwd.
FAQ doorgelezen.
Tv kabel ect ect.. eruit gertokken.
Stopcontact verwisseld. Geaarde en ongeaarde geprobeerd.
Alles is gemute. Behalve Hoofdvolume en Wave. Dit heeft geen zin als ik dit lager zet.
Ik heb het in topic van Logitecht z560 en z680 gevraagt. Daar kreeg ik 1 antwoord. Het zou aan de magnetische velden moeten liggen. Ik heb dus de monitor ect verder van de computer gezet.
Maar dit heeft helemaal geen zin. Dit is ook niet het probleem, want met standaard windows XP heb ik geen piep.
Voor de rest ben ik zeer blij met deze geluidskaart
Ow ja ik draai: Windows xp home edtion NL (legaal)(build 2600)
voor verdere specs moet je even hier kijken
http://specs.tweak.to/5949
Draai het op de oude computer
[ Voor 10% gewijzigd door STIMPPYYY op 20-04-2003 22:20 ]