Toon posts:

Welke CDWriter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik wil misschien op de HCC dagen een CDwriter aanschaffen. Ik heb eigenlijk niet meer dan 400,- te besteden dus ik dacht aan een 8 speed speler. Ik heb net even gekeken op prijsindex.net (haha) en er zijn een aantal 8 speed writers te koop voor minder dan 400. Welke is het best??
De Acer? De Creative? de Philips? de Ricoh? de sony of een ander??

Mijn systeem ten misnte wat belangrijk is voor brander:
Duron 600 (nog op 600)
Maxtor 72000 rpm 20,4 gb
128 mb 133 mhz geheugen
abit kt7 gewoon MB
Aopen 48X

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25
Op dinsdag 21 november 2000 21:26 schreef Wouterw het volgende:
Hoi

Ik wil misschien op de HCC dagen een CDwriter aanschaffen. Ik heb eigenlijk niet meer dan 400,- te besteden dus ik dacht aan een 8 speed speler. Ik heb net even gekeken op prijsindex.net (haha) en er zijn een aantal 8 speed writers te koop voor minder dan 400. Welke is het best??
De Acer? De Creative? de Philips? de Ricoh? de sony of een ander??

Mijn systeem ten misnte wat belangrijk is voor brander:
Duron 600 (nog op 600)
Maxtor 72000 rpm 20,4 gb
128 mb 133 mhz geheugen
abit kt7 gewoon MB
Aopen 48X
Hey die hd wil ik ook hebben lekker snel (72000 rpm)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
probeer voor dat bedrag een Plextor 8x4x32 OEM aan te komen, al vraag ik me af of dat gaat lukken. Of anders een Yamaha of Sony, daar heb ik ook zeeeeeer goede ervaringen mee.

Suc6 !!!!!

Verwijderd

ik heb een Ricoh, weliswaar een 7040A omgebouwd naar een 7060A, nooit geen problemen mee gehad, goedkoop en goed. wel nero gebruiken, en als het mogelijk is alleen op een ide controller, in ieder geval op een andere controller als je cd speler ivm branden "on the fly"

Verwijderd

Als je alleen Nero kunt gebruiken vind ik het toch niet zo'n goede brander eigenlijk.

CloneCD support (subchannel data) is toch ook wel erg fijn.
Pagina: 1