Toon posts:

Logitech Mx 700 wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Mijn Logitech Mx 700 (draadloze optische muis) wordt bij het opstarten (Windows 98) zo nu en dan niet herkend. De muisaanwijzer blijft dan roerloos in het midden van het scherm hangen. Opnieuw opstarten helpt meestal. Ik heb de nieuwste driver geinstalleerd.

Als ik in het configuratiescherm kijk zie ik trouwens twee muizen geinstalleerd staan: een logitech compatible mouse (ps2) en een HID-compliant cordless mouse. Als ik de eerste weghaal werkt de muis helemaal niet meer!

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Groet,
N.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

boot eens naar de veilige modus, donder daar alle muizen uit het apparaatbeheer en reboot, vaak werkt het dan wel.
werkt dat niet test de muis dan eens op een andere poort (indien USB) of op een andere bak.
je muis zou ook brak kunnen zijn.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

[..]
misschien zelfs je usb opnieuw installeren.

[ Voor 118% gewijzigd door PipoDeClown op 20-04-2003 20:17 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

dan verwijder je toch de 2e :O
Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 19:46:
Hoi,
Mijn Logitech Mx 700 (draadloze optische muis) wordt bij het opstarten (Windows 98) zo nu en dan niet herkend. De muisaanwijzer blijft dan roerloos in het midden van het scherm hangen. Opnieuw opstarten helpt meestal. Ik heb de nieuwste driver geinstalleerd.

Als ik in het configuratiescherm kijk zie ik trouwens twee muizen geinstalleerd staan: een logitech compatible mouse (ps2) en een HID-compliant cordless mouse. Als ik de eerste weghaal werkt de muis helemaal niet meer!

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Groet,
N.