[2000] Netmeeting Proces Afsluiten...

Pagina: 1
Acties:

• SynergY
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11-2025

SynergY

<Insert title here>

Topicstarter
Hey mede tweakers,

Als ik DXdiag run krijg ik deze error: Klik hier
Netmeeting is dus wel de oorzaak van het trage afsluiten en geen d3d en agp....

Inmiddels heb ik al agp en d3d terug samen met de icoontjes die in 16 kleuren waren.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik Netmeeting niet meer automatisch laten opstarten. Ik wil namelijk wel een snelle aflsluiting van het systeem. (explorer in use)

Dus ik wil graag de proces naam en wat ik er verder tegen kan doen.

[ Voor 60% gewijzigd door SynergY op 20-04-2003 19:17 . Reden: Updatet ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

netmeeting is actief. direct3d-hardwareversnelling werkt mogelijk niet, voordat netmeeting is afgesloten.
Dat even overtypen is wel zo netjes, dan hoeven mensen niet dat plaatje te downloaden :+
Daarnaast is het veel beter voor de search. En aangezien je het toch al hebt overgetypt om hier op GoT en op google er op te zoeken, was het ctrl-v om hier te laten zien een hele kleine moeite met het grote voordeel dat meer mensen geneigd zijn je te helpen ;)

Wat er tegen te doen: kijk in je register wat er allemaal wordt opgestart (zie de WOS FAQ voor de regkeys, of kopieer msconfig.exe van een XP machine). Welk proces: geen idee ik heb het niet geinstalleerd staan.

In netmeeting / MSN messenger kan je trouwens misschien ook wel aangeven dat het niet mag opstarten bij booten :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)