Ik heb sins een paar dagen een probbleem met alle site's die de extensie dragen .tk , het moet liggen aan internet exlorer want als ik het doe met b.v. opera werken alle .tk site's weer wel. Weet iemand mischien wat het kan zijn hem al van alles geprobeerd tot systeemherstel aantoe maar niks wil werken ! Wie kan mij helpen ?
gewoon opera blijven gebruiken, veel beter dan IE
Je geeft er een hele goeie motivatie bij...DrNizeGuy schreef op 20 April 2003 @ 19:09:
gewoon opera blijven gebruiken, veel beter dan IE
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Wat doet hij niet? Wat is het probleem
Welke internet explorer? enz
Welke internet explorer? enz
[ Voor 60% gewijzigd door jaKKer op 20-04-2003 19:18 ]
Die .tk sites liggen er wel vaker uit toch??
Jij kan nog geen gebakken ei koken...
meestal wel-Marjo- schreef op 20 april 2003 @ 19:18:
Die .tk sites liggen er wel vaker uit toch??
Stel IE eens in naar default settings 
IE = software = SA
IE = software = SA
Zeer vreemd..
Waar ik overigens ook aan denk. Misschien heb je in IE een brakke proxy ingesteld staan wat je bij Opera niet hebt, of andersom? Check dat gelijk ook eens na.
Ik zou iets anders eigenlijk ook niet zo weten?
Ja, doe dat eens inderdaad, vooral de security settings.
Waar ik overigens ook aan denk. Misschien heb je in IE een brakke proxy ingesteld staan wat je bij Opera niet hebt, of andersom? Check dat gelijk ook eens na.
Ik zou iets anders eigenlijk ook niet zo weten?
🌞🍃
Verwijderd
LoL, heeft gelijk die opera zooi is hardstikke traag in linux en windows...
er zijn zelfs benchmarks van geweest.
//Ontopic
Het is wel handig om de versie(IE) aantegeven.
TS, wat is nou het probleem
Je blijft wel erg vaag als je zegt dat de sites 'niet werken'? Welke fout krijg je? Wat werkt er niet? Wanneer werkt het wel? Wat meer info dus!
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 19:33:
[...]
LoL, heeft gelijk die opera zooi is hardstikke traag in linux en windows...
er zijn zelfs benchmarks van geweest.
//Ontopic
Het is wel handig om de versie(IE) aantegeven.
offtopic:
had ik het over snelheid dan?
had ik het over snelheid dan?
zo gebruik je die tags
@ TS ik had een soortgelijk probleem alleen dan met mijn eigen website, het lijkt alleen nu wel verholpen met IE6
Veel te onduidelijke probleemomschrijving, niet zelf naar een oplossing gezocht, rede genoeg voor een slotje.
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door voor tips over een heldere openingspost.
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door voor tips over een heldere openingspost.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()