"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
[ Voor 2% gewijzigd door Abbadon op 20-04-2003 19:32 . Reden: typo ]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Zou het eens kunnen proberen in mijn huidige Asus A7V8X, doch hierin zou het niet moeten komen. Maar ben bang dat ik eventueel iets opblaas?
[ Voor 8% gewijzigd door anglico op 20-04-2003 19:37 ]
"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 20-04-2003 19:52 ]
Dus KT400 is a NO GO.
Ik zou hem ook niet houden, maar verkopen !anglico schreef op 20 april 2003 @ 20:38:
De A7V8X ondersteunt GEEN Registered ECC, aan de lijve ondervonden, want dan komt er geen beeld en constant enkele beeps.
Dus KT400 is a NO GO.
En koop dan 2x normale 512 mb ddr 2100 dimmetjes !
Hou je nog een smak geld over ook
KT400 is wel een go (zie m'n vorige postanglico schreef op 20 April 2003 @ 20:38:
De A7V8X ondersteunt GEEN Registered ECC, aan de lijve ondervonden, want dan komt er geen beeld en constant enkele beeps.
Dus KT400 is a NO GO.
Tjees .. De mobofabrikanten maken het ons wel erg makkelijkAbbadon schreef op 20 April 2003 @ 20:13:
Nou, de KT400 ondersteund dan wel registered geheugen maar dan zal het bord wel aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen en de A7V8X voldoet daar niet aan, die ondersteund dus geen registered DIMM's (iig niet officieel). Iig zul je niks opblazen als je het gaat proberen; het bord zal gewoon niet willen doorstarten.
In ieder geval dank voor de verbetering
* BalusC heeft nog steeds respect voor onze grote RAM-man
[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 20-04-2003 22:00 ]
Tnx.