Van de 1 op de andere dag werken ineens mijn rear boxjes niet meer, komt geen fatsoenlijk geluid meer uit. Ik heb al opnieuw de drivers ingeinstalleerd, instellingen windows staan goed.
Ik heb een Logitech Z-540 setje hier staan. Je kunt op het rechter front boxje je sterkte regelen van de rear boxjes, als ik die voluit zeg dan komt er nog geluid maar gewoon niet om aan te horen. Het geluid komt 2 sec later aan ofzo, lijkt net of ik in de Alpen sta, echo dus. Verder klinkt het geluid ook anders dan anders, kan het niet omschrijven maar je hoort het gewoon, veel platter lijkt het, geen volle bass meer etc.
Als ik ze test en even aansluit als front boxje, werken ze wel.
Mijn systeem:
AMD 1600+
512 MB SDRam
MSI K7 Turbo 2
SB Live! 5.1
60 GB Maxtor schijfje
Ik kan nergens meer opkomen....
Ik heb een Logitech Z-540 setje hier staan. Je kunt op het rechter front boxje je sterkte regelen van de rear boxjes, als ik die voluit zeg dan komt er nog geluid maar gewoon niet om aan te horen. Het geluid komt 2 sec later aan ofzo, lijkt net of ik in de Alpen sta, echo dus. Verder klinkt het geluid ook anders dan anders, kan het niet omschrijven maar je hoort het gewoon, veel platter lijkt het, geen volle bass meer etc.
Als ik ze test en even aansluit als front boxje, werken ze wel.
Mijn systeem:
AMD 1600+
512 MB SDRam
MSI K7 Turbo 2
SB Live! 5.1
60 GB Maxtor schijfje
Ik kan nergens meer opkomen....