Is het mogelijk om via een website, bijvoorbeeld fullscreen of in van tevoren aangegeven afmetingen een C# applicatie te starten bij de gebruiker, net als dit met Java mogelijk is?
Zo ja, hoe?
Zo ja, hoe?
Verwijderd
Volgens mij gewoon de .exe op de server zetten en een link er naar toe maken. Als de .Net framework op de client is geinstalleerd, dan vraagt deze niet of het bestand opgeslagen of uitgevoerd moet worden. Maar wordt gelijk uitgevoerd.Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 21:19:
Kun je misschien een voorbeeldje geven? Of me even de goeie richting op helpen?
Exact die rechten voor het IUSER account.barber schreef op 20 April 2003 @ 21:37:
Let er wel op dat je dan in een verminderde rechten omgeving je programma wordt uitgevoerd, je programma mag dan niet alles.
Lijkt me niet echt logisch dat de .exe die op de client draait de rechten heeft van het IUSR account op de server.
Let er wel op dat de client PC bij de database moet kunnen. De executable wordt clientside uitgevoerd. (heeft dus ook niets met IUSER account te maken).Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 23:46:
Even snel met HelloWorld geprobeerd, werkt cool! Met die rechten e.d. moet ik me nog in verdiepen, maar het idee is aardig. Ik ben van plan om binnenkort een database gestuurde applicatie te maken voor een bedrijf, even hardop denkend kunnen ze op die manier altijd de laatste versie gebruiken.